Vidíte to... Já byl nučen na softwar vozu 9111, do 9113 jsem sedl v neděli odpoledne a nikdo mě s novou podobou neseznámil. Co jsem si nevyzkoušel, to jsem nevěděl. Prostě jsem byl (ale nejen já, ale i nedělní ranní kolega) hozen do vodyPajda píše:To je ještě zajímavější. Jsou 2 verze 14T (o tom vím ) a na každou aby byla jiné školení řidičů.
Už začínám chápat dnešní zprávy z tisku, že v DPP je (zhruba) třetina řidičů, třetina obslužného personálu a třetina úředníků. A podle personálního auditu se má přes 1000 lidí propustit.
Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
- Smurfx
- Uživatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 27.10.2004 17:39
- Bydliště: Praha - Řepy
- Kontaktovat uživatele:
Nevím jestli si to namlouvám, ale v 9113 je o kousíček lepší jízda. Není tam tak odporně výrazný zvuk kolem těch 15 km/h, je jakoby změkčený, nepatrně utlumený a tolik to nerve uši. Také podvozek se mi zdál méně vyrachtaný, ale jeli jsme na devítce, takže namám možnost přímého porovnání na trati, na které jezdila 9111. Všiml jsem si také, že má o něco tišší dveřní mechanismus (v 9111 je opravdu hlučný). Nevím, jestli to jsou trvalé změny nebo jenom způsobené novotou vozu, každopádne potěší.
Ještě zpět k těm podélným lavicím , napadlo už někoho, že není potřeba vyklápět tu lavici celou, ale "otevřít" jenom sedáky? To by přece naprosto stačilo a sedačky by možná mohly být blíže k oknu.
Kdo včera řídil 9113 na 9/9 v 19:30 směr Sídliště Řepy? Vzkazuji ať zapíná topení, bylo tam jak v lednici
Ještě zpět k těm podélným lavicím , napadlo už někoho, že není potřeba vyklápět tu lavici celou, ale "otevřít" jenom sedáky? To by přece naprosto stačilo a sedačky by možná mohly být blíže k oknu.
Kdo včera řídil 9113 na 9/9 v 19:30 směr Sídliště Řepy? Vzkazuji ať zapíná topení, bylo tam jak v lednici
Naposledy upravil(a) Smurfx dne 06.2.2007 9:39, celkem upraveno 1 x.
Jde o bezpečie. Nový softvér se liší ovládáním omezovača rychlosti a chováním na zadaní jizdy a brzdy. Toto sou veci, které není dobré pro bežné vodiče učit jinak než tak, jak je ve finálné verzi. Softvér na 9111 je schválený a tramvaj s ním može jezdit, provoz s novým softvérom je taky povolený. Změny si vyžádal zákazník, výrobce mu vyhovel - jen nevím za kolik peniažok. Co som slyšel, stálo to pomerně dost sil a po havárii 9112 eště další sily kvoli opakovanému schvalovaniu. Takže všetky procedúry s vozidly ktoré byly dodané sú pravdepodobne v režii dopravného podniku.stteep píše:rozhodně nebudeš učit někoho na Word 95 a pak mu druhej den vrazíš 2003 to by asi fakt mě hnali a to myslim takovej příklad neni u 14T. Tam to je spíš rozdíl word 2000 a word 2003. tak zásadní změny tam rozhodně nebyli a na to ti myslim pár vysvětlení na papíru stačí. blbej příklad. To spíš tebe by hnali kdyby si je učil na Word 95 a druhej den jim šoup 2003 to bys byl sebevrah. Nicméně s polenama s tebou souhlasim, to už je pak na tobě jako řídícím pracovníkovi podle jakého kritéria budeš vybírat adepty... Rozhodně nebudeš dávat blbýho dělníka kterej ani neví kolik je 1+1 do vedení tví firmy (ovšem pokud bys neměl v tom určitý záměry, pak je i to možné ) Já si myslím že příklad o příspěvek níže od pajdy je vystihující
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
No, tramvaje se platí, až když jsou kompletně převzaté... Takže nyní snad jen 9111 a 9112 Tudíž to s těma úrokama neobstojí, neb ty se tvoříPajda píše:Tak ještě jinak - jedna 14T stojí asi 50 000 000,- Kč. Kolik by asi tak byl úrok z téhle částky, kdyby se na měsíc uložila do banky. A těch měsíců je plno. Pamatuju, jak se volalo po čísi hlavě za úroky z podobné částky.
Vidím, že stačilo tramvaje objednat o dva měsíce později a byly bychom na tom stejně. Nebyly by řidiči, jen mohlo být pár korun na úrocích.
Pokud na 14T nemají všichni řidiči, tak těm co na to mají přidejme a ostaním zase seberme část platu. V souhrnu to vyjde nastejno. To snad odbory pochopí.
- Pajda
- Uživatel
- Příspěvky: 341
- Registrován: 02.9.2004 14:44
- Bydliště: Zatím ještě v Praze...
- Kontaktovat uživatele:
Tak ještě jinak - jedna 14T stojí asi 50 000 000,- Kč. Kolik by asi tak byl úrok z téhle částky, kdyby se na měsíc uložila do banky. A těch měsíců je plno. Pamatuju, jak se volalo po čísi hlavě za úroky z podobné částky.
Vidím, že stačilo tramvaje objednat o dva měsíce později a byly bychom na tom stejně. Nebyly by řidiči, jen mohlo být pár korun na úrocích.
Pokud na 14T nemají všichni řidiči, tak těm co na to mají přidejme a ostaním zase seberme část platu. V souhrnu to vyjde nastejno. To snad odbory pochopí.
Vidím, že stačilo tramvaje objednat o dva měsíce později a byly bychom na tom stejně. Nebyly by řidiči, jen mohlo být pár korun na úrocích.
Pokud na 14T nemají všichni řidiči, tak těm co na to mají přidejme a ostaním zase seberme část platu. V souhrnu to vyjde nastejno. To snad odbory pochopí.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 02.1.2007 17:39
- Bydliště: Praha poblíž smyčky Hostivař=)
Jestli tím chceš říct že dávat na moderní techniku blbce neschopné se adaptovat na změny, pokud jim neproběhne několikaměsíční dovysvětlovací školení, je sebevražda tak stebou souhlasímPajda píše:Aha, takže někdo platí testovací řidiče? Kdo DPP nebo Škoda? K čemu jim je testování bez možnosti odzkoušení za normálních podmínek s těmi, kteří nejsou schopni adaptace na nic - jedině tak se dá vyvinout blbuvzdorná verze. Jenže jak jsem pochopil, tak se neučil raději nikdo.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 02.1.2007 17:39
- Bydliště: Praha poblíž smyčky Hostivař=)
rozhodně nebudeš učit někoho na Word 95 a pak mu druhej den vrazíš 2003 to by asi fakt mě hnali a to myslim takovej příklad neni u 14T. Tam to je spíš rozdíl word 2000 a word 2003. tak zásadní změny tam rozhodně nebyli a na to ti myslim pár vysvětlení na papíru stačí. blbej příklad. To spíš tebe by hnali kdyby si je učil na Word 95 a druhej den jim šoup 2003 to bys byl sebevrah. Nicméně s polenama s tebou souhlasim, to už je pak na tobě jako řídícím pracovníkovi podle jakého kritéria budeš vybírat adepty... Rozhodně nebudeš dávat blbýho dělníka kterej ani neví kolik je 1+1 do vedení tví firmy (ovšem pokud bys neměl v tom určitý záměry, pak je i to možné ) Já si myslím že příklad o příspěvek níže od pajdy je vystihujícíDavidD píše:No zkusím to jinak. Představ si, že máš naučit ty řidiče s Wordem. A budeš je učit v 95 a pak je posadíš s papírem na 2003. Jsi si jist, že to všichni zvládnou a řeknou, ten podnik je dobrej-dal nám blbník? By jsi koukal jak tě poženou.
Sice bych možná koukal kolik jich je zdatných ve věku 40-50, ale zase ty by jsi koukal kolik jich je polen ve věku 20-30!