Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Dvojité vypruženie má aj 9111 i 9113. Rozdil je v tom, že 9113 je osadená alternatívnimi gumokovovými pružinami Trelleborg. A to že je tichšia výzbroj je dané zmenou softvéra meničov.Petr píše:9113 má dvojité odpružení, tudíž i toto by mělo mít na chod vozu vliv, ale rozhodně je podstatně tišší, není to tak hrozné železářství....
Ráno asi na hodinu zablokovala smyčku v Ř epíchPetr píše:9113 dneska opravdu stojí, důvodem však není 14T jako taková, ale svým stylem zařízení DP - Apex. Ten totiž neustále vytuhuje, přestává hlásit zastávky a i jinak zamrzá. No a protože tenhle systém nám nyní automaticky staví i radiové výhybky, je to docela nepříjmená záležitost... Proto se říše co s tím.
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
9113 dneska opravdu stojí, důvodem však není 14T jako taková, ale svým stylem zařízení DP - Apex. Ten totiž neustále vytuhuje, přestává hlásit zastávky a i jinak zamrzá. No a protože tenhle systém nám nyní automaticky staví i radiové výhybky, je to docela nepříjemná záležitost... Proto se řeší co s tím...
Ale jak jsem se dozvěděl nyní (změna je život), tramvaj totálně zdechla při ranním výjezdu...
Ale jak jsem se dozvěděl nyní (změna je život), tramvaj totálně zdechla při ranním výjezdu...
Naposledy upravil(a) Petr dne 06.2.2007 14:14, celkem upraveno 1 x.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
9113 má dvojité odpružení, tudíž i toto by mělo mít na chod vozu vliv, ale rozhodně je podstatně tišší, není to tak hrozné železářství....trainzjohny píše: Já jsem s ní jel ještě na trojce a i s kolegou co jsme tam seděli, tak jsme si těchto pozitiv všimli také. Výzbroj ani motory tak odporně nepiští, vůz se lépe vyrovnává se zatáčkama (9111 pěkně občas trhla). Navíc bych ještě připojil že 9113 se občas i nakloní v zatáčce či zatřepe jako by měla i pořádné vypružení a né jako 9111 která se ani nehla. Otázkou je nakolik je to dáno tím, že 9111 měla nalítáno 100 000 a 9113 kulový uvidíme po roce
Naposledy upravil(a) Petr dne 06.2.2007 12:12, celkem upraveno 1 x.
- Pajda
- Uživatel
- Příspěvky: 341
- Registrován: 02.9.2004 14:44
- Bydliště: Zatím ještě v Praze...
- Kontaktovat uživatele:
Kdybys to ty nezvládnul bez komplikací, tak kdo jiný. U tebe se to automaticky předpokládáPetr píše:Vidíte to... Já byl nučen na softwar vozu 9111, do 9113 jsem sedl v neděli odpoledne a nikdo mě s novou podobou neseznámil. Co jsem si nevyzkoušel, to jsem nevěděl. Prostě jsem byl (ale nejen já, ale i nedělní ranní kolega) hozen do vody
Už jsem to psal v jiném vlákně, ty sesle nemohou být blíž k oknům kvůli kolům! Je to stejné jak v RT6N, 14T má sice schod, ale jen jeden, takže nemá - nemůže mít rovnou podlahu! Nějaký vyklápění sedaček, topení, písečníky, ruční odbrzdění a kdesi cosi, to na to nemá vůbec vliv. Stačí mít oči otevřené.Smurfx píše:....Ještě zpět k těm podélným lavicím , napadlo už někoho, že není potřeba vyklápět tu lavici celou, ale "otevřít" jenom sedáky? To by přece naprosto stačilo a sedačky by možná mohly být blíže k oknu...
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem s ní jel ještě na trojce a i s kolegou co jsme tam seděli, tak jsme si těchto pozitiv všimli také. Výzbroj ani motory tak odporně nepiští, vůz se lépe vyrovnává se zatáčkama (9111 pěkně občas trhla). Navíc bych ještě připojil že 9113 se občas i nakloní v zatáčce či zatřepe jako by měla i pořádné vypružení a né jako 9111 která se ani nehla. Otázkou je nakolik je to dáno tím, že 9111 měla nalítáno 100 000 a 9113 kulový uvidíme po roceSmurfx píše:Nevím jestli si to namlouvám, ale v 9113 je o kousíček lepší jízda. Není tam tak odporně výrazný zvuk kolem těch 15 km/h, je jakoby změkčený, nepatrně utlumený a tolik to nerve uši. Také podvozek se mi zdál méně vyrachtaný, ale jeli jsme na devítce, takže namám možnost přímého porovnání na trati, na které jezdila 9111. Všiml jsem si také, že má o něco tišší dveřní mechanismus (v 9111 je opravdu hlučný). Nevím, jestli to jsou trvalé změny nebo jenom způsobené novotou vozu, každopádne potěší. ...
O tobě se ovšem všude ví že jsi šikovnýPetr píše:Vidíte to... Já byl nučen na softwar vozu 9111, do 9113 jsem sedl v neděli odpoledne a nikdo mě s novou podobou neseznámil. Co jsem si nevyzkoušel, to jsem nevěděl. Prostě jsem byl (ale nejen já, ale i nedělní ranní kolega) hozen do vody