Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
fibou
Uživatel
Příspěvky: 356
Registrován: 12.10.2006 14:55
Bydliště: Praha Hloubětín

Příspěvek od fibou » 06.2.2007 20:32

Jeden kousek snad nyní může jezdit jen 40km/h, ale bohužel jsem zapomněl, který to je. Do školy se mnou chodí syn vedoucího provoz. Strašnice, tak mi něco řikal, ale za ten den mi to číslo nějak vypadlo...

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 06.2.2007 18:28

syverin píše:9113 jezdí líp než 9111 protože je míň vyježděná. Nebojte se, příšerné zvuky od podvozku na každém křížení a nesnesitelný pískot při 15 km/h po ujetých 100 Mm taky přijdou :)
Docela tě zklamu.... U 9111 jsem byl od počátku a hlučná byla už tehdy, kdežto 9113 ne

Kerberos
Uživatel
Příspěvky: 45
Registrován: 13.11.2006 17:26
Bydliště: Praha

Příspěvek od Kerberos » 06.2.2007 17:45

Petr píše:9113 má dvojité odpružení, tudíž i toto by mělo mít na chod vozu vliv, ale rozhodně je podstatně tišší, není to tak hrozné železářství.... :wink:
Dvojité vypruženie má aj 9111 i 9113. Rozdil je v tom, že 9113 je osadená alternatívnimi gumokovovými pružinami Trelleborg. A to že je tichšia výzbroj je dané zmenou softvéra meničov.

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 06.2.2007 17:29

9113 jezdí líp než 9111 protože je míň vyježděná. Nebojte se, příšerné zvuky od podvozku na každém křížení a nesnesitelný pískot při 15 km/h po ujetých 100 Mm taky přijdou :)

Vašek
Uživatel
Příspěvky: 175
Registrován: 15.11.2006 19:11

Příspěvek od Vašek » 06.2.2007 13:48

Petr píše:9113 dneska opravdu stojí, důvodem však není 14T jako taková, ale svým stylem zařízení DP - Apex. Ten totiž neustále vytuhuje, přestává hlásit zastávky a i jinak zamrzá. No a protože tenhle systém nám nyní automaticky staví i radiové výhybky, je to docela nepříjmená záležitost... Proto se říše co s tím.
Ráno asi na hodinu zablokovala smyčku v Ř :cry: epích

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 06.2.2007 13:10

9113 dneska opravdu stojí, důvodem však není 14T jako taková, ale svým stylem zařízení DP - Apex. Ten totiž neustále vytuhuje, přestává hlásit zastávky a i jinak zamrzá. No a protože tenhle systém nám nyní automaticky staví i radiové výhybky, je to docela nepříjemná záležitost... Proto se řeší co s tím...
Ale jak jsem se dozvěděl nyní (změna je život), tramvaj totálně zdechla při ranním výjezdu... :cry:
Naposledy upravil(a) Petr dne 06.2.2007 14:14, celkem upraveno 1 x.

stteep
Uživatel
Příspěvky: 199
Registrován: 02.1.2007 17:39
Bydliště: Praha poblíž smyčky Hostivař=)

Příspěvek od stteep » 06.2.2007 12:37

Smurfx píše:ani 9113 asi ne. Na 9/9 je t6
Takže dneska je Poršešrotí půst jo :shock:

Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27.10.2004 17:39
Bydliště: Praha - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smurfx » 06.2.2007 12:33

stteep píše:Nevíte někdo kolik je dneska 14T venku a jaký? nebo zas vyjela jen na devídku 9113 :?:
ani 9113 asi ne. Na 9/9 je t6

stteep
Uživatel
Příspěvky: 199
Registrován: 02.1.2007 17:39
Bydliště: Praha poblíž smyčky Hostivař=)

Příspěvek od stteep » 06.2.2007 11:59

Nevíte někdo kolik je dneska 14T venku a jaký? nebo zas vyjela jen na devídku 9113 :?:

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 06.2.2007 11:53

Musí vydržet do neděle, to budu během dne trošku v Praze a můžu se jít svézt....

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 06.2.2007 11:50

Petr píše:9113 má dvojité odpružení, tudíž i toto by mělo mít na chod vozu vliv, ale rozhodně je podstatně tišší, není to tak hrozné železářství.... :wink:
Přesně, oni tedy oproti 9111 maji další 14T jiné podvozky (respektive vypružení) ???

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 06.2.2007 11:38

trainzjohny píše: Já jsem s ní jel ještě na trojce a i s kolegou co jsme tam seděli, tak jsme si těchto pozitiv všimli také. Výzbroj ani motory tak odporně nepiští, vůz se lépe vyrovnává se zatáčkama (9111 pěkně občas trhla). Navíc bych ještě připojil že 9113 se občas i nakloní v zatáčce či zatřepe jako by měla i pořádné vypružení a né jako 9111 která se ani nehla. Otázkou je nakolik je to dáno tím, že 9111 měla nalítáno 100 000 a 9113 kulový :-k uvidíme po roce :lol: :lol:
9113 má dvojité odpružení, tudíž i toto by mělo mít na chod vozu vliv, ale rozhodně je podstatně tišší, není to tak hrozné železářství.... :wink:
Naposledy upravil(a) Petr dne 06.2.2007 12:12, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Pajda
Uživatel
Příspěvky: 341
Registrován: 02.9.2004 14:44
Bydliště: Zatím ještě v Praze...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajda » 06.2.2007 10:57

Petr píše:Vidíte to... Já byl nučen na softwar vozu 9111, do 9113 jsem sedl v neděli odpoledne a nikdo mě s novou podobou neseznámil. Co jsem si nevyzkoušel, to jsem nevěděl. Prostě jsem byl (ale nejen já, ale i nedělní ranní kolega) hozen do vody
Kdybys to ty nezvládnul bez komplikací, tak kdo jiný. U tebe se to automaticky předpokládá :roll:

Uživatelský avatar
Bald
Uživatel
Příspěvky: 248
Registrován: 09.6.2005 13:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bald » 06.2.2007 10:40

Smurfx píše:....Ještě zpět k těm podélným lavicím :) , napadlo už někoho, že není potřeba vyklápět tu lavici celou, ale "otevřít" jenom sedáky? To by přece naprosto stačilo a sedačky by možná mohly být blíže k oknu...
Už jsem to psal v jiném vlákně, ty sesle nemohou být blíž k oknům kvůli kolům! Je to stejné jak v RT6N, 14T má sice schod, ale jen jeden, takže nemá - nemůže mít rovnou podlahu! Nějaký vyklápění sedaček, topení, písečníky, ruční odbrzdění a kdesi cosi, to na to nemá vůbec vliv. Stačí mít oči otevřené.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 06.2.2007 10:08

Smurfx píše:Nevím jestli si to namlouvám, ale v 9113 je o kousíček lepší jízda. Není tam tak odporně výrazný zvuk kolem těch 15 km/h, je jakoby změkčený, nepatrně utlumený a tolik to nerve uši. Také podvozek se mi zdál méně vyrachtaný, ale jeli jsme na devítce, takže namám možnost přímého porovnání na trati, na které jezdila 9111. Všiml jsem si také, že má o něco tišší dveřní mechanismus (v 9111 je opravdu hlučný). Nevím, jestli to jsou trvalé změny nebo jenom způsobené novotou vozu, každopádne potěší. ...
Já jsem s ní jel ještě na trojce a i s kolegou co jsme tam seděli, tak jsme si těchto pozitiv všimli také. Výzbroj ani motory tak odporně nepiští, vůz se lépe vyrovnává se zatáčkama (9111 pěkně občas trhla). Navíc bych ještě připojil že 9113 se občas i nakloní v zatáčce či zatřepe jako by měla i pořádné vypružení a né jako 9111 která se ani nehla. Otázkou je nakolik je to dáno tím, že 9111 měla nalítáno 100 000 a 9113 kulový :-k uvidíme po roce :lol: :lol:
Petr píše:Vidíte to... Já byl nučen na softwar vozu 9111, do 9113 jsem sedl v neděli odpoledne a nikdo mě s novou podobou neseznámil. Co jsem si nevyzkoušel, to jsem nevěděl. Prostě jsem byl (ale nejen já, ale i nedělní ranní kolega) hozen do vody
O tobě se ovšem všude ví že jsi šikovný :wink: :lol: :lol:

Odpovědět