Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 23.6.2006 15:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Větrání & škodovka
Dnes se mi dostalo té cti jet od Jindříšské směr Spojovací v devítce, kde bylo hodně narváno a opravdu hodně to tam páchlo - ještě nikdy jsem snad v tramvaji takový puch nezažil. Pak jsem také jel 9113. Smrad tam nebyl, ale to bylo dáno tím, že byla prázdná. Jaké máte zkušenosti s větráním u 14T? Díky nucenému větrání by se snad podobné excesy jako na té předchozí voňavé stávat neměly.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Vzhledem k tomu, že ty vozy příliš v pravidelném provozu nejezdili a nebyla příležitost oba druhy pantografů příliš vyzkoušet bych řekl, že ta nespokojenosti to být nemůžeizzy píše:Trosku si zase rypnu...od vozu 9115 byl instalovan sberac Lekov EPDE 3100 ale od vozu 9118 se na strechu vratil stary znamy Lekov EPDE 2600...co se deje? Nespokojenost? Nebo si tam Skodofffka dava co ji napadne?
Naposledy upravil(a) Proxy dne 21.2.2007 23:30, celkem upraveno 1 x.
Aspirina berte s rezervou, je upřímný, ale občas si z toho dělá srandu a vypadá to jakoby to zveličoval, ale není to tak.Smurfx píše:Buď si jistý, že většina řidičů si to uvědomuje, nejedou s ní totiž poprvé, víš? Ani u řidičů, co jezdí ostřeji a dynamicky jsem si opravdu nevšiml, že by nějak extrémně na té sedačce lítali.
Nějakej chytrej ne??aspirine píše:řekl bych že poršata jsou hlučnější než normální tram,a jet jako řidič?to je o zlomení vazu pomalu,nebo vás to schodí ze sedačky,má to pevný podvozky takže se otáčí celej čumák,a co jsem jel tak spousta řidičů si to neuvědomuje lítaj tam na tý sedačce jak myš v kolečku
- Smurfx
- Uživatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 27.10.2004 17:39
- Bydliště: Praha - Řepy
- Kontaktovat uživatele:
Ano, uhodil si hřebíček na hlavičkuaspirine píše:řekl bych že poršata jsou hlučnější než normální tram,a jet jako řidič?to je o zlomení vazu pomalu,nebo vás to schodí ze sedačky,má to pevný podvozky takže se otáčí celej čumák,a co jsem jel tak spousta řidičů si to neuvědomuje lítaj tam na tý sedačce jak myš v kolečku
Celkově jsme se vrátili o necelých sto let zpátky. - Křižíkovy tramvaje byly hlučné a s pevnými podvozky, T3 a spol tišší a s natáčecími podvozky, 14T je opět železářství s pevnými podvozky.
btw. dnes byl asi špatný tlak a odrazilo se to na názorech lidí na 14T. Za půl hodiny mojí pravidelné jízdy jsem vyslechl několik rozhovorů různých lidí o nepraktičnosti a hlučnosti tramvaje. Jako vždy jsem pouze mlčky souhlasil a ptal jsem se, proč je v ní tolik věcí jak je.
Když jsme u té hlučnosti, nějak se nám celá 9113 v kloubech rozvrzala a začíná to být opravdu otravné, za chvíli to bude jako u nízkopodlažních kačen před úpravu v ÚD. Nechcete si někdo z motolských vzít olejničku a trochu to napravit?
Naposledy upravil(a) Smurfx dne 21.2.2007 23:23, celkem upraveno 1 x.
Držáky drží... Všechny závady neznám, ale např. u 9116 neni dokončené zakitování a nalakování v horí části vozu na koncích článků...hm se špatně vysvětuje, zítra vyfotím a když se sem dostanu tak sem dám foto.Smurfx píše:A co se myslí těmi nedodělky? Nepřimontovaný držák na smeták nebo zlobící Apex?
- pan Vedoucí
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 07.12.2006 10:23
- Bydliště: Praha
Ale Plho, o tom zde již nějakou dobu mluvíme.
limm ve 3:26 v Návštěvní Knize píše:Příjezd 9120 se z technických příčin odkládá o 24 hod.Čerstvě ze Škodovky
Naposledy upravil(a) pan Vedoucí dne 21.2.2007 10:54, celkem upraveno 1 x.