Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
No ale já jsem o té tramvaji nemluvil jen se svým bratrem ale se známejma. A jsou lidi, kterým se to libí a jsou lidi, kteří na to nadávají. Upřímně to co jsem měl možnost zažít v posledním článku této tramvaje na lince 9 ve špičce je dost hrůza. Ale stále se mi ta tramvaj libí. Furt se mi libí více než audi A8 třeba....DJ LA DÉFENSE píše:Bráška není šotouš pouze cestující, pro lidi je to haluz, zlatá T6 proti tomuhle aušusu... Zkus to pochopit, že ta tramvaj je pro lidi ne proto, aby si měl jak zabíjet volnej čas a fotit si to...
ano plně s váma souhlasim s tím že každé má jiné zájmy...........každej by mněl pochopit člověka to co dělá člověk. Já třeba když fotim tramvaje tak všichni na mně koukaj proč si to fotim a občas my to je i nepříjemné ale je to v mém zájmu co fotim a těm ostatnim lidem do toho nic neni neni-li to na soukromém pozemku............jo a napsal jste to hezky.arny píše:No někdo má rád vdolky jiný zase holky.
Každý má jiné zájmy, někdo rád fotí tramvaje, jiný zase fotí krajinu, třetí třeba chytá ryby… Myslíš, že zabíjejí čas? No dělají to, protože je to baví.
Kdyby měl mít každý v Praze jen jedno Ferrari, tak by na to rozpočet magistrátu ani nestačil. Škodovka sice není úplně dokonalá, ale T1 ani T3 určitě měli v začátcích mouchy, Věř tomu, že za pár let se to vychytá a tobě ani nikomu nepřijde, že jede „v železárně“ . Teď je 14T prostě nová, tak na ní cestující hledají sebemenší chybu. Časem si lidi zvyknou. Ber to jako fakt.
To jára: OT: koukám, že se blížíš k bájné tisícovce
No někdo má rád vdolky jiný zase holky.DJ LA DÉFENSE píše:Bráška není šotouš pouze cestující...
Každý má jiné zájmy, někdo rád fotí tramvaje, jiný zase fotí krajinu, třetí třeba chytá ryby… Myslíš, že zabíjejí čas? No dělají to, protože je to baví.
Kdyby měl mít každý v Praze jen jedno Ferrari, tak by na to rozpočet magistrátu ani nestačil. Škodovka sice není úplně dokonalá, ale T1 ani T3 určitě měli v začátcích mouchy, Věř tomu, že za pár let se to vychytá a tobě ani nikomu nepřijde, že jede „v železárně“ . Teď je 14T prostě nová, tak na ní cestující hledají sebemenší chybu. Časem si lidi zvyknou. Ber to jako fakt.
To jára: OT: koukám, že se blížíš k bájné tisícovce
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Dnes SMS od bratra: Tak jsem jel bohužel chcíplou rybou, je tam nějak málo místa, divně to skřípe, tohel stojí 60 milionů?? Kdyby mi tka radši koupili vilu a dvě ferrari... Tak toto si myslí veřejnost2217 píše:TT (To topic): Jela jsem dnes poprvé posšetrou a je pravda, co ut bylo už mnohokrát popisováno: Je to železářství non + ultra. Co tohle dělalo přes Katlrák, to byl tedy děs. Ale jinak tramka je to hezká. Jne mi poněkud chybí označení toho shodku, co je v posledním článku u dveří... A je fakt, že žluté tyče taky viídm líp, ale není to tak zlý. Jinak ta ulička, to je maso!
A nevíte co a na jak lince může být poršetra, která jela od Karláku rovnou na Národní Třídu, jkao 6,22,23???
Dík.
- 2217
- Uživatel
- Příspěvky: 746
- Registrován: 16.11.2006 23:16
- Bydliště: kousíček od Národní Třídy
- Kontaktovat uživatele:
TT (To topic): Jela jsem dnes poprvé posšetrou a je pravda, co ut bylo už mnohokrát popisováno: Je to železářství non + ultra. Co tohle dělalo přes Katlrák, to byl tedy děs. Ale jinak tramka je to hezká. Jne mi poněkud chybí označení toho shodku, co je v posledním článku u dveří... A je fakt, že žluté tyče taky viídm líp, ale není to tak zlý. Jinak ta ulička, to je maso!
A nevíte co a na jak lince může být poršetra, která jela od Karláku rovnou na Národní Třídu, jkao 6,22,23???
Dík.
A nevíte co a na jak lince může být poršetra, která jela od Karláku rovnou na Národní Třídu, jkao 6,22,23???
Dík.
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: zase OT
Ale no jo, jenže... Od té doby jsme trochu dál (systém má paměť) a hlavně podezřívám tvůrce tohoto letáku, že se tím snažili zabránit cestujícím ve stisku vnějšího tlačítka při dojíždění do zastávky hláškou, že to nebude fungovat dokud to nesvítí, aby nedošlo k úrazu, že někdo bude chmatat po tlačítku když ještě tramvaj zcela nestojí. A ono se tlačítko vážně rozsvítí až po zastavení vozu - což má logiku, že...Oskar píše: Tento leták z T3SUCS-DVC popisuje systém naprosto přesně. Dokud to zvenku nesvítí zeleně, můžeš mačkat jak chceš a nic.