Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
mechurav
- Uživatel
- Příspěvky: 134
- Registrován: 05.1.2007 16:58
Příspěvek
od mechurav » 03.3.2007 22:40
trainzjohny píše:Doufejme že se totéž jako u dvojice T1 a T3 (z mezi typem T2) stane se 14T a 15T a né že 15T bude ten mezityp
Myslím, že 15T na tom s uspořádání interiéru nebude o moc líp než 14T (ostatně jako podstatná většina dnešních moderních tramvají)
15T bude mít navíc otočné podvozky, tedy místa bude pravděpodobně ještě míň. buďte rádi za 14T. Měl jsem tu čest v Budapešti s Combinem, to byl tedy zážitek.
-
trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od trainzjohny » 03.3.2007 18:01
9001 píše:Jenže T1 a 14 tamjí skoro podobné problémy. Podelné sezení, úzký prostor. A ona i rozdílná šířka dveří dělala své.
Tohle se vše u T3 vychytalo a byl klid.
Doufejme že se totéž jako u dvojice T1 a T3 (z mezi typem T2) stane se 14T a 15T a né že 15T bude ten mezityp
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 03.3.2007 16:08
Jenže T1 a 14 tamjí skoro podobné problémy. Podelné sezení, úzký prostor. A ona i rozdílná šířka dveří dělala své.
Tohle se vše u T3 vychytalo a byl klid.
-
DJ LA DÉFENSE
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Příspěvek
od DJ LA DÉFENSE » 03.3.2007 15:49
Dizajn na tramvaj je celekm ucházející, taky co vymyslet na tramvaj, že? Ale prsotě prostor je zlo. A ten první článek bez dveří asi největší.
-
Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Příspěvek
od Jabberwocky » 03.3.2007 12:58
Petr píše:Sranda je, když se podíváš do novin o půl století zpátky a přečteš si, co si cestující mysleli o vozech T1... :lol: Jak když to lidé píšou přes kopírák
Protože jsme v zásadě pořád stejní mudrlanti :-)
-
jara
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od jara » 03.3.2007 12:25
Smurfx píše:Ať se ti to líbí nebo ne, podobný názor má opravdu mnoho lidí, co s ní jelo. Výtky slýchávám od mého okolí i lidí co s ní právě cestují
Mě se libí, i nelibí. Ale celkově jí hodnotím kladně......
-
Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Petr » 03.3.2007 12:21
Smurfx píše:Ať se ti to líbí nebo ne, podobný názor má opravdu mnoho lidí, co s ní jelo. Výtky slýchávám od mého okolí i lidí co s ní právě cestují
Sranda je, když se podíváš do novin o půl století zpátky a přečteš si, co si cestující mysleli o vozech T1...
Jak když to lidé píšou přes kopírák
-
Smurfx
- Uživatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 27.10.2004 17:39
- Bydliště: Praha - Řepy
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Smurfx » 03.3.2007 12:07
jara píše:Ne to si myslí tvůj bratr!!!!
Ať se ti to líbí nebo ne, podobný názor má opravdu mnoho lidí, co s ní jelo. Výtky slýchávám od mého okolí i lidí co s ní právě cestují
-
Syrda
- Uživatel
- Příspěvky: 306
- Registrován: 25.6.2005 16:04
- Bydliště: Hradec Králové - Praha
Příspěvek
od Syrda » 02.3.2007 22:08
Tak ty u kterých trvá 10 let jsou samostaný případ. Tam bych problém hledal po celé trase výrobce - provozovatel - příslusný úředník.
-
demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od demon » 02.3.2007 18:59
Syrda píše:Zajímavostní dotaz: za jak dlouho (průměrně), od okamžiku fyzického přetažení z vagonu na pražské koleje, se stihnou vyřídit všechny náležitosti, aby nová tramvaj mohla začít vozit lidi?
Záleží na tom, jak rychle jeden úředník dá dohromady potřebné podklady a na tom, za jak dlouho je druhý úředník zkontroluje a vyhodnotí jako dostatečné.
Takže to může být kus od kusu silně rozdílné.
Od několika dní až po (ve specifických případech) cca 10 let...
-
Syrda
- Uživatel
- Příspěvky: 306
- Registrován: 25.6.2005 16:04
- Bydliště: Hradec Králové - Praha
Příspěvek
od Syrda » 02.3.2007 18:46
Zajímavostní dotaz: za jak dlouho (průměrně), od okamžiku fyzického přetažení z vagonu na pražské koleje, se stihnou vyřídit všechny náležitosti, aby nová tramvaj mohla začít vozit lidi?
-
DJ LA DÉFENSE
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Příspěvek
od DJ LA DÉFENSE » 02.3.2007 15:22
jara píše:No ale já jsem o té tramvaji nemluvil jen se svým bratrem ale se známejma. A jsou lidi, kterým se to libí a jsou lidi, kteří na to nadávají. Upřímně to co jsem měl možnost zažít v posledním článku této tramvaje na lince 9 ve špičce je dost hrůza. Ale stále se mi ta tramvaj libí. Furt se mi libí více než audi A8 třeba....
Audi A8 se mi taky nelíbí, ale měl jsem možnost jednou řídit auta jako je Gallardo nebo Porsche GT a to jsou prostě nádherný dokonalý tvary, to ta tramvaj vypadá jaksi uboze proti tomu, ale faktem je, že co se dá dělat elegantního na něčem jako je tramvaj, to je pravda. A mě se 14 taky líbí "po dizajnové" stránce, ale uspořádání interieru ja více než vyhovující, tahle tramvaj není vohdná na provoz ve špičce, pokud chce mít DP flotilu z těchto tramvají, tak musí upravit interval, linkové vedení atd.
-
DJ LA DÉFENSE
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Příspěvek
od DJ LA DÉFENSE » 02.3.2007 15:18
arny píše:No někdo má rád vdolky jiný zase holky.
Každý má jiné zájmy, někdo rád fotí tramvaje, jiný zase fotí krajinu, třetí třeba chytá ryby… Myslíš, že zabíjejí čas? No dělají to, protože je to baví.
Kdyby měl mít každý v Praze jen jedno Ferrari, tak by na to rozpočet magistrátu ani nestačil. Škodovka sice není úplně dokonalá, ale T1 ani T3 určitě měli v začátcích mouchy, Věř tomu, že za pár let se to vychytá a tobě ani nikomu nepřijde, že jede „v železárně“ . Teď je 14T prostě nová, tak na ní cestující hledají sebemenší chybu. Časem si lidi zvyknou. Ber to jako fakt.
To jára: OT: koukám, že se blížíš k bájné tisícovce
Tady přece nejde o provozní mouchy, věřím tomu, že pro řidiče to je dobrý vozdilo, ale uspořádání interieru naprosto nevyhovující. Je to jaksi nevzdušné. Myslí si to každje s kým jsem se o tom bavil... takže to není náhoda
-
zastavaman
- Uživatel
- Příspěvky: 243
- Registrován: 07.2.2007 20:01
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od zastavaman » 02.3.2007 13:51
poslední dobou mám nějak štěstí na 14t na lince 9, střídám 9113 a 9117 a 9117 je podle mého podstatně tišší (ale možná jenom neni eště rozvrzaná)
-
pan Vedoucí
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 07.12.2006 10:23
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od pan Vedoucí » 02.3.2007 6:53
Sheep píše:kolko je teraz v prahe 14T?myslim ze cislo 8 uz neplati
deväť, desiata je zpať v Plzni.