Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 12.3.2007 20:36

A nebyl to tuten? Jezdí totiž tramvajemi opravdu rád a často...
Obrázek z prvního dne provozu nízkopodlažní kačeny v Praze dne 19. 9. 2005 :-)

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 12.3.2007 18:33

Dnes jsem jel vozem 9113 na lince 9 a nastoupil do tramvaje vozíčkář. Sice to byl nějaký občan Hlavního nádraží. A jel pouze v úseku Jindřišská-Hl.Nádraží ale stejně to byl krásný pocit, že semnou v tramvaji může naprosto bez problému jet vozičkář. Hned jsem si říkal konečně ty tramvaje splňují ten účel pro který je Praha koupila.

Uživatelský avatar
zastavaman
Uživatel
Příspěvky: 242
Registrován: 07.2.2007 20:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zastavaman » 12.3.2007 16:55

jinak 9117 je na olšanský (hlavně úsek olšanské nám>olšanská) pěkný pojízdný železářství, 9113 ani ne, kupodivu, ta ale víc vrže

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Příspěvek od m@rtin » 12.3.2007 16:46

MOp:
Bohužel jsme se nedočkali 14T na 26 ani dnes.

Uživatelský avatar
bokša
Uživatel
Příspěvky: 57
Registrován: 05.12.2006 9:20

Příspěvek od bokša » 12.3.2007 14:12

mechurav píše:No nevím, kolem mého bytu jezdila 9111 celý rok a ani jednou jsem jí neslyšel tak, jak tady píšete a to ani přes jízdu křižovatkou.....
No ono tam jsou teď vymlácený panely (tuším, že se maj dokonce letos měnit), tak to možná bude tím...

mechurav
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 05.1.2007 16:58

Příspěvek od mechurav » 10.3.2007 10:46

bokša píše:Bydlím na Korunní ve 2. patře. Celý život nám jezdí pod oknama tramvaje a nikdy mě žádná nevzbudila. Až dneska k ránu dvakrát projelo pojízdné železářství. Hroznej zvuk!

To nemůže DP najmout nějakýho maníka se šroubovákem, co by na těch tramvajích dotáhnul všechny šroubky a matičky? :(
No nevím, kolem mého bytu jezdila 9111 celý rok a ani jednou jsem jí neslyšel tak, jak tady píšete a to ani přes jízdu křižovatkou.....

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1535
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Příspěvek od XSC » 10.3.2007 10:24

Zdeněk píše:No rachtá to pěkně, ale všechno házet na vozidle to taky není fér. Ono kdyby byly pořádné tratě, taky by to bylo o něčem jiném...ale to už tady bylo také zmíněno.
Jenže když na té samé trati T3,T6 nerachtají, tak je to hlavně o vozidle.

Uživatelský avatar
Zdeněk
Uživatel
Příspěvky: 112
Registrován: 19.12.2005 20:45
Bydliště: Kdysi konečná...mj. šestky

Příspěvek od Zdeněk » 10.3.2007 10:09

bokša píše: To nemůže DP najmout nějakýho maníka se šroubovákem, co by na těch tramvajích dotáhnul všechny šroubky a matičky? :(
No rachtá to pěkně, ale všechno házet na vozidle to taky není fér. Ono kdyby byly pořádné tratě, taky by to bylo o něčem jiném...ale to už tady bylo také zmíněno.

Uživatelský avatar
bokša
Uživatel
Příspěvky: 57
Registrován: 05.12.2006 9:20

Příspěvek od bokša » 10.3.2007 8:59

Bydlím na Korunní ve 2. patře. Celý život nám jezdí pod oknama tramvaje a nikdy mě žádná nevzbudila. Až dneska k ránu dvakrát projelo pojízdné železářství. Hroznej zvuk!

To nemůže DP najmout nějakýho maníka se šroubovákem, co by na těch tramvajích dotáhnul všechny šroubky a matičky? :(

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4665
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MOp » 09.3.2007 9:46

Dle agentury JPP se od pondělí konečně potkáme se Strašnickým vozem Škoda 14T na šejdrovém pořadí linky 26!

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 08.3.2007 14:29

zdepa píše:tak nejčerstvější info od pracovníka TK, který kolem poledne přijel s 9121 do Motola byla, že další tramvaj hned tak nedorazí. ve škodovce si dali na chvíli pauzu. jestli myslel, že nedorazí do Motola nebo vůbec díky náletu dělníků ze škodovky už neřekl. též se vyjádřil p.Čáp, že do prázdnin ještě 3-4 kusy, pak pauza a další až po prázdninách
Ano ano zatím to vychází přesně tak, jak sem psal někdy v listopadu či prosinci...

Uživatelský avatar
majkrosoft918
Uživatel
Příspěvky: 234
Registrován: 21.1.2007 1:06
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od majkrosoft918 » 08.3.2007 13:58

ve 13:22 spatrena 9118 jako skusebni jizda z modran do centra :)

zdepa
Uživatel
Příspěvky: 116
Registrován: 15.2.2007 19:03

Příspěvek od zdepa » 08.3.2007 13:45

tak nejčerstvější info od pracovníka TK, který kolem poledne přijel s 9121 do Motola byla, že další tramvaj hned tak nedorazí. ve škodovce si dali na chvíli pauzu. jestli myslel, že nedorazí do Motola nebo vůbec díky náletu dělníků ze škodovky už neřekl. též se vyjádřil p.Čáp, že do prázdnin ještě 3-4 kusy, pak pauza a další až po prázdninách

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 2901
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 07.3.2007 21:35

zdepa píše:jen pár drobností - dle info lidí ze škodovky tak 9122 by měla do konce týdne dorazit taky. ...
Nevíte někdo blíž termín, tedy slyšel jsem někde Čt nebo Pá, ale nevím.

Kerberos
Uživatel
Příspěvky: 45
Registrován: 13.11.2006 17:26
Bydliště: Praha

Příspěvek od Kerberos » 07.3.2007 20:27

Oskar píše:Jak tomu mám rozumět? Jako že 100*x je celková odebraná energie tramvaje a 33*x je celková rekuperovaná energie? (Kde x je kladné reálné číslo)
Jestli jo, tak je to docela dost. Čekal bych, že kvůli oddělenému napájení úseků bude problém energii vracet.
MMCH: Umí to při brždění vracet jen část energie? (Jako 50% výkonu do odporů a 50% do troleje)
Když začne stúpat napětí na na výstupu z měničov nad mez dovolenu na troleji tak se začne otvirat spínací prvek který zacne elektriku hnat do brzdoveho odporníka a tým omezí nárust trolejového napati. Takže pomer medzi energiou marenou v brzdovom odporu a vracenou do troleja muze byt libovolny. Druhá mez je daná minimálným povoleným napetím v troleje, kdyz poklesne pod povolenú mez brzdí sa do odporu taky a hned.

Odpovědět