Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
na l.26 se tram 14T dostane až přestanou mít školáci stálý zájem o vůz 9118 nebo až škodovka dá dokupy 9114,9116 či 9120 aby se některý z nich přesunul do pozice školního a najížděl kilometry
dovolím se vrátit k starší diskuzi - rekuperace. tak přesná citace ze servisního menu je: trakce spotřeba a trakce rekuperace (obé v kWh). u vozu 9112 to je spotřeba 47288, rekuperace 18823, u 9118 spotřeba 8628 a rekuperace 3421. jinak dle mozku vozu ("CML") má 9112 najeto od výroby 18561 km, 9118 - 3226 km. Tyto km se ale neschodují v km proběhů počítaných pro kontrolní prohlídky. Tyto km jsou menší (nejsou zde zkušební jízdy, převozy,...) 9112 - 14354 km, 9118 - 3144, 9116 - 78
dovolím se vrátit k starší diskuzi - rekuperace. tak přesná citace ze servisního menu je: trakce spotřeba a trakce rekuperace (obé v kWh). u vozu 9112 to je spotřeba 47288, rekuperace 18823, u 9118 spotřeba 8628 a rekuperace 3421. jinak dle mozku vozu ("CML") má 9112 najeto od výroby 18561 km, 9118 - 3226 km. Tyto km se ale neschodují v km proběhů počítaných pro kontrolní prohlídky. Tyto km jsou menší (nejsou zde zkušební jízdy, převozy,...) 9112 - 14354 km, 9118 - 3144, 9116 - 78
Pokuď vím, tak byl dán požadavek, že 14T musí mít lepší nebo minimálně stejné průjezdní parametry jako KT.2217 píše:To se taky bere jako KT?
A na té 509/26 to by mě také zajímalo, kdy se objeví. Konečně by mohla k Nám přijet lepší tramvaj než SU a někdy R.P.Na 3 daleko a 9 vidím ráno před sedmou když jedu do práce na Spojovací.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Samozřejmně je mi jasné, že to nejde říct takhle jasně od stolu. Ale dala by se vzít T6ka s měkejma pérama, naložit lidma nebo zátěží, dát ji na podovzky s minimálním nákolkem a měřit. Pokud pak dva tři cm odečteč, mělo by to sedět.PvvS píše:2-3 cm.... Mno a od kteryho schodu ?
U vozu s ojetyma kolama, u plne nalozenyho vozu, co bocni rozkmit pri vystupovani ? par lidi dikaze vuz solidne rozhoupat ... Ona to nejni az takova sranda..
Jak je vidět, tak když se chce, tak to jde. Tedy problém je mezi DP a normou.Proxy píše:Pokud se nepletu, tak výška nástupišť na Barrandově neodpovídá normě a má tedy výjimku...
Problém tedy není u DP
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2458
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Pokud se nepletu, tak výška nástupišť na Barrandově neodpovídá normě a má tedy výjimku...trainzjohny píše:Podle mě je to blbost. Nástupní hrany můžou být jak na Barrandově. Pokud budou dva-tři centimetry pod prvním schodem (a taky pod dveřma T6,14T) není problém. (tedy logicky, u DP je problém )
Problém tedy není u DP
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
- Neral
- Uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 19.11.2003 22:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
To určitě ano; jenom z toho co se tu psalo předtím, jsem pochopil, že kdyby se nástupní hrana zvýšila, tak by tam téšestky měly problém s otvíráním dveří...Vašek píše:Ale vysvětluje... Určitě je to "věc zvyku" , protože snad není problém zvýšit alespoň u novostaveb nástupiště tak, aby byl nástup snadnější. To by snad za to stálo, ne?
Ale vysvětluje... Určitě je to "věc zvyku" , protože snad není problém zvýšit alespoň u novostaveb nástupiště tak, aby byl nástup snadnější. To by snad za to stálo, ne?Neral píše:Což ovšem nevysvětluje, proč je tedy v ČR problém s dveřmi u T6, když v Berlíně ten problém nemají (pokud se tam skutečně používají stejné dveře, jak píše pawel).
- Neral
- Uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 19.11.2003 22:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Což ovšem nevysvětluje, proč je tedy v ČR problém s dveřmi u T6, když v Berlíně ten problém nemají (pokud se tam skutečně používají stejné dveře, jak píše pawel).Vašek píše:To je věc zvyku bohužel. Nástupiště ve výšce nástupní hrany u nízkopodlažních vozů mají i ve Švýcarsku nebo ( ! ) Polsku. Osobně si myslím, že by při nástupištích o výšce 350 mm byl zajištěn i pohodlný nástup do vysokopodlažních vozů.
To je věc zvyku bohužel. Nástupiště ve výšce nástupní hrany u nízkopodlažních vozů mají i ve Švýcarsku nebo ( ! ) Polsku. Osobně si myslím, že by při nástupištích o výšce 350 mm byl zajištěn i pohodlný nástup do vysokopodlažních vozů.pawel píše:adam_r: a jak je možné, že třeba v berlíně vysoká nástupiště mají (nebo se mi aspoň zdají o dost víc user-friendly než v praze, vč. novostaveb/rekonstrukcí TT), ačkoli provozují T6A2 se stejnými dveřmi jako v praze??