Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
zdepa
Uživatel
Příspěvky: 116
Registrován: 15.2.2007 19:03

Příspěvek od zdepa » 19.3.2007 19:25

na l.26 se tram 14T dostane až přestanou mít školáci stálý zájem o vůz 9118 nebo až škodovka dá dokupy 9114,9116 či 9120 aby se některý z nich přesunul do pozice školního a najížděl kilometry
dovolím se vrátit k starší diskuzi - rekuperace. tak přesná citace ze servisního menu je: trakce spotřeba a trakce rekuperace (obé v kWh). u vozu 9112 to je spotřeba 47288, rekuperace 18823, u 9118 spotřeba 8628 a rekuperace 3421. jinak dle mozku vozu ("CML") má 9112 najeto od výroby 18561 km, 9118 - 3226 km. Tyto km se ale neschodují v km proběhů počítaných pro kontrolní prohlídky. Tyto km jsou menší (nejsou zde zkušební jízdy, převozy,...) 9112 - 14354 km, 9118 - 3144, 9116 - 78

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 19.3.2007 17:57

2217 píše:Ch§apci, ve Wanách rozebíráte potkávání a zaměnitelnost s T3. Jka je to s potkávání Poršete? To se taky bere jako KT?
Ma prujezdny profil vozu T3.

Ono obecne vozy s pevnymi podvozky maji lepsi prujezdny profil, nez vozy s otocnymi podvozky, protoze "cumaky" tolik nevybocuji.

Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 370
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Příspěvek od arny » 19.3.2007 17:07

2217 píše:To se taky bere jako KT?
Pokuď vím, tak byl dán požadavek, že 14T musí mít lepší nebo minimálně stejné průjezdní parametry jako KT.

A na té 509/26 to by mě také zajímalo, kdy se objeví. Konečně by mohla k Nám přijet lepší tramvaj než SU a někdy R.P.Na 3 daleko a 9 vidím ráno před sedmou když jedu do práce na Spojovací. :D

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Příspěvek od m@rtin » 19.3.2007 16:53

Já bych se spíš zeptal, kdy konečně Strašnice vypraví 509/26? Od avizovaného 5.2 to budou brzy již 2 měsíce.

Uživatelský avatar
2217
Uživatel
Příspěvky: 746
Registrován: 16.11.2006 23:16
Bydliště: kousíček od Národní Třídy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 2217 » 19.3.2007 16:45

Ch§apci, ve Wanách rozebíráte potkávání a zaměnitelnost s T3. Jka je to s potkávání Poršete? To se taky bere jako KT?

mechurav
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 05.1.2007 16:58

Příspěvek od mechurav » 15.3.2007 23:28

Neral píše:Což ovšem nevysvětluje, proč je tedy v ČR problém s dveřmi u T6, když v Berlíně ten problém nemají (pokud se tam skutečně používají stejné dveře, jak píše pawel).
stačí se podívat na některé fotky z Berlína
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 15.3.2007 22:21

podtrženo sečteno: klasická česká neschopnost. je s podivem, že norma ČSN nepožaduje výšku nástupiště á la TT Černokostelecká před rekonstrukcí.......... grrr.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 15.3.2007 19:46

PvvS píše:2-3 cm.... Mno a od kteryho schodu ?
U vozu s ojetyma kolama, u plne nalozenyho vozu, co bocni rozkmit pri vystupovani ? par lidi dikaze vuz solidne rozhoupat ... Ona to nejni az takova sranda..
Samozřejmně je mi jasné, že to nejde říct takhle jasně od stolu. Ale dala by se vzít T6ka s měkejma pérama, naložit lidma nebo zátěží, dát ji na podovzky s minimálním nákolkem a měřit. Pokud pak dva tři cm odečteč, mělo by to sedět.
Proxy píše:Pokud se nepletu, tak výška nástupišť na Barrandově neodpovídá normě a má tedy výjimku...

Problém tedy není u DP :wink:
Jak je vidět, tak když se chce, tak to jde. Tedy problém je mezi DP a normou.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 15.3.2007 19:01

2-3 cm.... Mno a od kteryho schodu ?
U vozu s ojetyma kolama, u plne nalozenyho vozu, co bocni rozkmit pri vystupovani ? par lidi dikaze vuz solidne rozhoupat ... Ona to nejni az takova sranda..

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 15.3.2007 18:47

trainzjohny píše:Podle mě je to blbost. Nástupní hrany můžou být jak na Barrandově. Pokud budou dva-tři centimetry pod prvním schodem (a taky pod dveřma T6,14T) není problém. (tedy logicky, u DP je problém :roll: )
Pokud se nepletu, tak výška nástupišť na Barrandově neodpovídá normě a má tedy výjimku...

Problém tedy není u DP :wink:

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 15.3.2007 18:31

Podle mě je to blbost. Nástupní hrany můžou být jak na Barrandově. Pokud budou dva-tři centimetry pod prvním schodem (a taky pod dveřma T6,14T) není problém. (tedy logicky, u DP je problém :roll: )

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neral » 15.3.2007 18:07

Vašek píše:Ale vysvětluje... Určitě je to "věc zvyku" , protože snad není problém zvýšit alespoň u novostaveb nástupiště tak, aby byl nástup snadnější. To by snad za to stálo, ne? :wink:
To určitě ano; jenom z toho co se tu psalo předtím, jsem pochopil, že kdyby se nástupní hrana zvýšila, tak by tam téšestky měly problém s otvíráním dveří...

Vašek
Uživatel
Příspěvky: 175
Registrován: 15.11.2006 19:11

Příspěvek od Vašek » 15.3.2007 18:03

Neral píše:Což ovšem nevysvětluje, proč je tedy v ČR problém s dveřmi u T6, když v Berlíně ten problém nemají (pokud se tam skutečně používají stejné dveře, jak píše pawel).
Ale vysvětluje... Určitě je to "věc zvyku" , protože snad není problém zvýšit alespoň u novostaveb nástupiště tak, aby byl nástup snadnější. To by snad za to stálo, ne? :wink:

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neral » 15.3.2007 18:00

Vašek píše:To je věc zvyku bohužel. Nástupiště ve výšce nástupní hrany u nízkopodlažních vozů mají i ve Švýcarsku nebo ( ! ) Polsku. Osobně si myslím, že by při nástupištích o výšce 350 mm byl zajištěn i pohodlný nástup do vysokopodlažních vozů.
Což ovšem nevysvětluje, proč je tedy v ČR problém s dveřmi u T6, když v Berlíně ten problém nemají (pokud se tam skutečně používají stejné dveře, jak píše pawel).

Vašek
Uživatel
Příspěvky: 175
Registrován: 15.11.2006 19:11

Příspěvek od Vašek » 15.3.2007 17:27

pawel píše:adam_r: a jak je možné, že třeba v berlíně vysoká nástupiště mají (nebo se mi aspoň zdají o dost víc user-friendly než v praze, vč. novostaveb/rekonstrukcí TT), ačkoli provozují T6A2 se stejnými dveřmi jako v praze??
To je věc zvyku bohužel. Nástupiště ve výšce nástupní hrany u nízkopodlažních vozů mají i ve Švýcarsku nebo ( ! ) Polsku. Osobně si myslím, že by při nástupištích o výšce 350 mm byl zajištěn i pohodlný nástup do vysokopodlažních vozů.

Odpovědět