Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

vozy tatra ve nemecké mesto

Příspěvek od 6514 » 29.4.2007 16:16

Drázdany,Schwerin,Chemnitz,Magdeburg.Lipsko. zmien voznoveho parku mám az od 1968,69- az ku 2003.mal som kamarad-na hlupost sme pochadali/ kto chcel odomna budapest komplett, a já-nato som chcel nemecko ,npl halle mám aj do dnes lebo zoznam je na internet, Erfurt tiez neproblem, lebo áj oni pisu vyprava, a vozidlovy park. nemám nic protitomu, aby som otom dál imformace,bereme do radu vozy, po jednom do soru. neni do 2003/pri halle do 2005/problem. co chcem preto- skoro nic ak mepfisto spievá. cestujete do olomouc- asy odvas neni daleko, ani most litvinov,ani Liberec. ja som invalid,tazko chodim, a ked dostanem ztych troch mestách voznovy park, vpravovanie, vtedy budem scastlivy a vsetko napisem do sukr spravy, kde mám moznost/vdaka peti spitalsky/,.mozeme dojednat, cás a udaj o NDR mam,len zdravia nemám,a vela material chyba ex most,olomouc,a liberec

Kalič
Uživatel
Příspěvky: 79
Registrován: 28.2.2005 23:30
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kalič » 29.4.2007 16:07

Jak to vypadá z 9111, kdy se má vrátit?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9742
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 29.4.2007 15:59

demon píše:To sis ještě nezvykl, že takypisálkové z novin používají jméno "Porsche" jako synonymum ke všemu novému ?
Ten článek bludama přímo přetéká a ty tu řešíš detail, jestli bude "Porsche" 60 nebo 310...
To že na lince 3 už nějakej pátek 14T nejezdí, ti divný neni ? Nebo jsou "Porsche" i nízký kachny ?
Jenže 9111 si tam dost ze svých dosavadních 100 000km odjezdila :wink: a oní je v souvislosti s linkou 3 zmínka

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 29.4.2007 13:44

Supermoderní Porsche na trati Berlín-Moskva: http://www.achtungpanzer.com/pz6.htm ;-)

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6137
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 29.4.2007 13:36

mechurav píše:jakto že ne? píše se o 310 vozech s designem Porsche...stačí si to normálně přečíst!
...Podle plánů magistrátu by v ulicích města mělo časem jezdit až 310 nízkopodlažních tramvají Porsche...
To sis ještě nezvykl, že takypisálkové z novin používají jméno "Porsche" jako synonymum ke všemu novému ?
Ten článek bludama přímo přetéká a ty tu řešíš detail, jestli bude "Porsche" 60 nebo 310...
To že na lince 3 už nějakej pátek 14T nejezdí, ti divný neni ? Nebo jsou "Porsche" i nízký kachny ?

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 29.4.2007 13:34

mechurav píše:jakto že ne? píše se o 310 vozech s designem Porsche...stačí si to normálně přečíst!
...Podle plánů magistrátu by v ulicích města mělo časem jezdit až 310 nízkopodlažních tramvají Porsche...
... píše kdosi z Mladé fronty, kdo ví ještě méně než úředníci na radnici.

mechurav
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 05.1.2007 16:58

Příspěvek od mechurav » 29.4.2007 12:56

pan Vedoucí píše:Zmiňovaný článek píše o vozech 14T, nikoliv o 15T. A vozů by mělo být opravdu 15.
jakto že ne? píše se o 310 vozech s designem Porsche...stačí si to normálně přečíst!
...Podle plánů magistrátu by v ulicích města mělo časem jezdit až 310 nízkopodlažních tramvají Porsche...

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 29.4.2007 12:46

V jednom článku v novinách také byl napsán důvod proč je ted mezera mezi dodávkama tak veliká. Pro nás asi nic nového ale velmi pěkně tam bylo napsáno, že dodávka je ted pozastavena z důvodu přechodu výroby ná vyrobu pouze strojema bez pomoci lidí. Takže další dodávky tramvají už budou vyrobeny pouze za pomoci "robotů". A tramvajka by měla pak chodit každý týden jedna.

Uživatelský avatar
pan Vedoucí
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 07.12.2006 10:23
Bydliště: Praha

Příspěvek od pan Vedoucí » 29.4.2007 12:03

mechurav píše:neříkalo se, že 15t bude mít desing od jiné firmy než Porsche? opravdu myslíte, že do konce letošního roku přijde 15 tramvají?
Zmiňovaný článek píše o vozech 14T, nikoliv o 15T. A vozů by mělo být opravdu 15.

Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27.10.2004 17:39
Bydliště: Praha - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smurfx » 29.4.2007 11:27

mechurav píše:
neříkalo se, že 15t bude mít desing od jiné firmy než Porsche? opravdu myslíte, že do konce letošního roku přijde 15 tramvají?
15T nebude mít design od firmy Porsche, nýbrž od některého z domácích významných designérů. Ohledně těch dalších15-ti kusů 14T v tomto roce jsem skeptický, jako obvykle to bude méně a nebude se stíhat.

mechurav
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 05.1.2007 16:58

Příspěvek od mechurav » 29.4.2007 10:55

Praha - Ulice metropole budou křižovat další tramvaje s luxusním designem značky Porsche. Ještě letos se jich v Praze objeví patnáct, což je dobrá zpráva především pro cestující na invalidních vozících a matky s kočárky. Tramvaje Porsche jsou totiž nízkopodlažní.
Supermoderní soupravy vídají cestující na linkách 3 a 9, po Praze jich zatím jezdí dvanáct. Jednatřicetimetrová kloubová tramvaj vyjde město přibližně na šedesát milionů korun, Praha je objednává u plzeňské firmy Škoda Holding.
„Všech šedesát vozů z prvního kontraktu za přibližně tři a půl miliardy korun bude do depa Dopravního podniku dodáno do roku 2009,“ řekla mluvčí společnosti Radka Pistoriusová. Podle plánů magistrátu by v ulicích města mělo časem jezdit až 310 nízkopodlažních tramvají Porsche.
Pražané oceňují také design tramvaje. „Líbí se mi vnitřek i vnějšek, je to moderní tramvaj a designérsky čistá práce,“ pochválil tramvaj grafik Roman Jakl.
První tramvaj s designem Porsche se objevila na pražských kolejích na konci roku 2005. Souprava je nyní v Plzni na revizi, na bezmála třiadvacetikilometrové trase linky číslo tři z Modřan do Hloubětína totiž stihla najezdit už sto tisíc kilometrů.
O autorovi| ALEŠ BERNÝ, s přispěním redaktorů MF DNES
Regionální mutace| Mladá fronta DNES - Praha
Autor: ALEŠ BERNÝ 24.4.2007

neříkalo se, že 15t bude mít desing od jiné firmy než Porsche? opravdu myslíte, že do konce letošního roku přijde 15 tramvají?

Uživatelský avatar
7001
Uživatel
Příspěvky: 198
Registrován: 30.8.2004 8:31
Bydliště: V bezpečné vzdálenosti od Prahy...

Příspěvek od 7001 » 28.4.2007 15:57

9001 píše:Dnes na lince 26 9114. Asi poprvé venku s lidma,
Hurá, vyvěste vlajky! :smt038 :smt041 :smt006 @3666

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9742
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 28.4.2007 14:19

Dnes na lince 26 9114. Asi poprvé venku s lidma,

mechurav
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 05.1.2007 16:58

Příspěvek od mechurav » 28.4.2007 11:44

pawel píše:mechurav: celkem by mě zajímalo, jak je to obecně s postojem k "tatrám" ve vých. německu... často jsem na tamních webech typu prazsketramvaje.cz našel informace o tom, že dodávky vozů T byly shora naordinované, takže nechtěné, že T byly poruchové, hlučné, těžké a energeticky náročné. tak nevím, kde je pravda. ale osobně bych to viděl podobně jak u nás - tzn. zpoč.problémy a následně zlenivění a naprostá degenerace údržby a všeho kolem díky nějakým 30 letům prakticky výhradního provozu vozů T. jen u nás je tahle degradace o něco víc "tiefgreifend", jak by řekli N., pač tady máme absolutismus vozů T už půl století.
jsou to jen názory pár lidí. skutečnost je taková, že v NDR nebyla ani jedna vagónka schopná vyrobit něco modernějšího než T3. stačí se podívat na vozy Gotha nebo licenčně vyráběné vozy z ČKD. Jinak škodovka se vždy hlásí do výběrových řízení, takže nějaký truc nebo co jsem tu psalo to fakt není. je to o poměru kvalita x cena, design a schopnost zakázku vyrobit.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2330
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 28.4.2007 0:20

mechurav: celkem by mě zajímalo, jak je to obecně s postojem k "tatrám" ve vých. německu... často jsem na tamních webech typu prazsketramvaje.cz našel informace o tom, že dodávky vozů T byly shora naordinované, takže nechtěné, že T byly poruchové, hlučné, těžké a energeticky náročné. tak nevím, kde je pravda. ale osobně bych to viděl podobně jak u nás - tzn. zpoč.problémy a následně zlenivění a naprostá degenerace údržby a všeho kolem díky nějakým 30 letům prakticky výhradního provozu vozů T. jen u nás je tahle degradace o něco víc "tiefgreifend", jak by řekli N., pač tady máme absolutismus vozů T už půl století.

Odpovědět