Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Kabulus
Uživatel
Příspěvky: 5
Registrován: 24.1.2006 22:59
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Info o příjezdech 14T

Příspěvek od Kabulus » 23.5.2007 20:29

Zdravím! Můžu se zeptat, proč už sem nikdo nepíšete info o "dovážkách" nových 14T? Rád bych se ještě někdy s kamerou zajel podívat (tenkrát v zimě se moc točit nedalo - mrzly mi prsty :lol: ) a dnes bych býval měl kvůli změnám ve škole (maturity) čas.. Škoda! :( Šlo by teda zase dávat echo až něco dalšího povezou, pls?! Díky

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1955
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 23.5.2007 20:19

pawel píše:ve škodofce asi byli připraveni na nejhorší..no ono kdo by se divil, nedávno jsem jel 9112 a oproti novějším působí dost vyklepaně..
ale neberte to moc vážně, to jsou jen moje kaštanský řeči:)
Tomuhle vozu uškodila nejen ona pověstná nehoda, ale i způsob opravy. A co víc, prostě "strašnicovatí"... :cry:

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2330
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 23.5.2007 18:53

ve škodofce asi byli připraveni na nejhorší..no ono kdo by se divil, nedávno jsem jel 9112 a oproti novějším působí dost vyklepaně..
ale neberte to moc vážně, to jsou jen moje kaštanský řeči:)

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1955
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 23.5.2007 17:18

Smurfx píše:A dali ji aspoň pořádně do kupy? Když ji totiž prý v Plzni prohlíželi, tak byla silně zhuntovaná. Rok provozu v Praze ji (ne)překvapivě poznamenal víc než se čekalo. Jsem opravdu zvědav, kolik bude stát udržování Porchester v provozu po dobu tak 10 let. Pak se možná definitivně rozpadnou.
To je velmi zajímavá informace. Já mám naopak úplně jiné o tom, že vše dopadlo lépe než se čekalo v samotné Škodovce.

Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27.10.2004 17:39
Bydliště: Praha - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smurfx » 23.5.2007 17:14

Absolut píše:Vypravení na linky vozovny Motol.
A dali ji aspoň pořádně do kupy? Když ji totiž prý v Plzni prohlíželi, tak byla silně zhuntovaná. Rok provozu v Praze ji (ne)překvapivě poznamenal víc než se čekalo. Jsem opravdu zvědav, kolik bude stát udržování Porchester v provozu po dobu tak 10 let. Pak se možná definitivně rozpadnou.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 23.5.2007 11:04

Vypravení na linky vozovny Motol.

Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27.10.2004 17:39
Bydliště: Praha - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smurfx » 23.5.2007 10:49

trainzjohny píše:Tak 9111 se vrátila do Prahy.
A jaké jsou s našim nejstarším poršrotem plány?

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 2901
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 23.5.2007 9:46

Tak 9111 se vrátila do Prahy.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Příspěvek od MF » 21.5.2007 17:34

majkrosoft918 píše:jak koukam tak nam ty 14T v praze dlouho nevydrzi jestli je timle tempem se budou otukavat.chtelo by to asi hoooodne zasob nahradnich dilu :D
Hlavně je vše neskutečně drahé. Lamináty vymění, vymění i aretaci spřáhla. Nutná je výměna tlumiče traverzy - traverza je měnitelná a nastavitelná. Dostane li ránu, tak ujede dozadu. Pak se povolí pár šroubů a posune se zase dopředu. Mezitim je tlumič. Když jsme u toho, tak třeba harmonika (měch) stojí okolo 560 tisíc :!:

Uživatelský avatar
majkrosoft918
Uživatel
Příspěvky: 234
Registrován: 21.1.2007 1:06
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od majkrosoft918 » 21.5.2007 13:35

jak koukam tak nam ty 14T v praze dlouho nevydrzi jestli je timle tempem se budou otukavat.chtelo by to asi hoooodne zasob nahradnich dilu :D

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa » 20.5.2007 23:56

MF píše:Tak dnes si štrejchla na křižovatce Bolzanova x Opletalova 9120 s osobákem. Sice to na první pohled nevypadalo, ale docela pěkná škoda - dostala ránu na levou přední část, ohnutá byla i aretace spřáhla a levý pluh (ochrana) a přední traverza.
Jen to ne...

No zítra ráno pár lidí ve Strašnicích asi rovnou odvezou... :lol:

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Příspěvek od MF » 20.5.2007 21:57

Tak dnes si štrejchla na křižovatce Bolzanova x Opletalova 9120 s osobákem. Sice to na první pohled nevypadalo, ale docela pěkná škoda - dostala ránu na levou přední část, ohnutá byla i aretace spřáhla a levý pluh (ochrana) a přední traverza.

Kerberos
Uživatel
Příspěvky: 45
Registrován: 13.11.2006 17:26
Bydliště: Praha

Příspěvek od Kerberos » 20.5.2007 18:36

P_V píše:Ale ty maďarské mají, zdá se, jen jeden motor. Podle mně je to výhodnější, neb neexistují problémy se skluzem jednotlivých náprav, pokud jsou tedy hnané obě.
No, s jednotlivými nápravami pravda nie, ale zrazu s celým podvozkom. V praxi žiadný rozdiel.

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 18.5.2007 23:15

P_V píše:Ale ty maďarské mají, zdá se, jen jeden motor. Podle mně je to výhodnější, neb neexistují problémy se skluzem jednotlivých náprav, pokud jsou tedy hnané obě.
Ano, jen jeden motor. A nejsou maďarské, ale rakouské z Vídně.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3672
Registrován: 23.11.2003 18:49

Příspěvek od P_V » 18.5.2007 22:47

syverin píše:Když se člověk podívá na takový Komfort od Pragoimexu, nemůže si nevšimnout několika podstatných společných rysů...
Ale ty maďarské mají, zdá se, jen jeden motor. Podle mně je to výhodnější, neb neexistují problémy se skluzem jednotlivých náprav, pokud jsou tedy hnané obě.

Odpovědět