Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27.10.2004 17:39
Bydliště: Praha - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smurfx » 31.8.2007 12:03

Bobek píše:Viděl bych to jinak. Menší kabinu a první dveře pro cestující.
V žádném případě! To by byla největší hloupost vzhledem k uspořádání 1.článků. Důchodci se budou šplhat do úzkých dveří a schodů a pak si nesednou, tak se budou muset prodírat úzkou uličkou a zase schodama dolů. V lepší případě by je někdo pustil, a pak by se on musel vyhýbat, prodírat atd. ](*,)
PvvS píše:.Na solidni trati neni vuz ani slyset, na tankodromu se trepou i maticky co zapomeli v dilnach na stole. Krizeni se daji zmirnit vyvarenim zlabku tak aby se jelo vic po okolku a min se skakalo pres pricnej zlab, nabehy do zatacek a vyhybek zas prechodnici. Jenze to by nekdo musel uznat ze trate sou na 2 veci a ne to ze vyrobce muze za vsechno.Jakakoliv tram bude jenom tak kvalitni jako trat po ktere pojede.
To je samozřejmě jasné, to nemusíš nikomu vysvětlovat. Jasně že je 14T krásně tichá na kvalitních tratích (kromě hluku z výzbroje, motorů apod.) a jasně že máme kvalitních tratí jako šafránu.

Ale zamysli se. Co je levnější? Připevnit pár matiček a destiček tak, aby ta tramvaj byla menší pojízdné železářství na nekvalitním svršku, nebo vyměnit přes 100km nekvalitních BKV tratí? Já myslím že to první.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1613
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 31.8.2007 11:02

Vendelínek píše:Já ten elaborát náhodně viděl. OSPEA sepsala A4 věcí a požaduje jejich odstranení. Nelíbí se jim hlučnost, netěstnost oken, hlučná klima.... A požadují držák na jízdní řád, věšák na čip, průhledné rolety, popelník, ledničku atd. Komentovat to nebudu...
Jediný s čím by se dalo souhlasit je ta lednička. Vždyť už i v autobusech jí řidiči mají a to nestojí bus 60 mega!

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 931
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Příspěvek od Bobek » 31.8.2007 10:26

Vendelínek píše:držák na jízdní řád, věšák na čip, průhledné rolety, popelník, ledničku
splachovací záchod, držák toaletního papíru, hodinky s vodotryskem...

Viděl bych to jinak. Menší kabinu a první dveře pro cestující.

Vendelínek

Příspěvek od Vendelínek » 31.8.2007 10:06

Já ten elaborát náhodně viděl. OSPEA sepsala A4 věcí a požaduje jejich odstranení. Nelíbí se jim hlučnost, netěstnost oken, hlučná klima.... A požadují držák na jízdní řád, věšák na čip, průhledné rolety, popelník, ledničku atd. Komentovat to nebudu...

Kerberos
Uživatel
Příspěvky: 45
Registrován: 13.11.2006 17:26
Bydliště: Praha

Příspěvek od Kerberos » 31.8.2007 7:57

Vendelínek píše:DP o tom prave se Skodou jedna. Hlucnost je jeden z problemu, ale je dalsich milion drobnejsich, ktere se maji taky odstranit. Ted se do toho zacla stourat i strasnicka OSPEA a sepsala A4 vad ktere chteji odstranit. Jen nechapu proc to to delaji odbory, od čeho je Technická kontrola?! Aby jen buzerovala depaky za krive nalepene piktogramy?! Dp je v nakupu celkem nevine, to spis byla akce pražského magistrátu, podnik byl spis postaven pred hotovou věc.
OSPEA asi podala namety na zlepsenie, technicka kontrola dopravneho podniku pracuje s technickymi podmienkami. Vada je neodsuhlasena odchylka od schvalenej technickej specifikacie a zatial som nepocul, ze by sa na tejto urovni nieco riesilo okrem beznej nekvality pri prejimkach.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9743
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 30.8.2007 22:43

Radši bych dal přednost reko vozů na K3 jako to dělají v Plzni. Bylo by to lepší než R.P a hlavně nízkopodlažní + dělat dále wany nebo koupit dvojwany.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1398
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 30.8.2007 22:40

Smurfx píše:Ale beru to s rezervou. Co tě to jinak napadlo dávat sem tuhle ohavnou fotomontáž? :)
Argumenty nekterych ... ](*,)

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1398
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 30.8.2007 22:39

Proc strasny ? Zamenitelny dily se supersocka wanou.
ne ze bych se snazil zastavat 14T, ale nebude spis problem na strane DP a neochote udelat cokoliv ? Sit se musi prispusobit stejne jak vozy a tam kde T3 projede i po tankodromu se bude 14T tvarit jako pojizdny zelezarstvi.Sam vim jakej je rozdil v pevnych (ale i otocnych) podvozcich na reko trati a stary vyjezdeny trati.Na solidni trati neni vuz ani slyset, na tankodromu se trepou i maticky co zapomeli v dilnach na stole. Krizeni se daji zmirnit vyvarenim zlabku tak aby se jelo vic po okolku a min se skakalo pres pricnej zlab, nabehy do zatacek a vyhybek zas prechodnici. Jenze to by nekdo musel uznat ze trate sou na 2 veci a ne to ze vyrobce muze za vsechno.Jakakoliv tram bude jenom tak kvalitni jako trat po ktere pojede.

Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27.10.2004 17:39
Bydliště: Praha - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smurfx » 30.8.2007 22:34

PvvS píše:Mno v tom pripade je pro prahu asi idealni tohle ?
Pokud odmyslím strašný design a přidám dva články, tak je to určitě několikanásobně vhodnější tramvaj.

1. klasické uspořádání sedaček ve všech článcích
2. otočné podvozky

Ale beru to s rezervou. Co tě to jinak napadlo dávat sem tuhle ohavnou fotomontáž? :)

Vendelínek

Příspěvek od Vendelínek » 30.8.2007 22:32

:D To posli Doubkovi... :D

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1398
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 30.8.2007 22:26

Vendelínek píše:Já si myslim ze se toho moc nevyresi. Ta tramvaj je nevhodna do Prahy koncepcne.s tím jeste bude spousta problemu...
Mno v tom pripade je pro prahu asi idealni tohle ?
Obrázek

Vendelínek

Příspěvek od Vendelínek » 30.8.2007 21:47

Já si myslim ze se toho moc nevyresi. Ta tramvaj je nevhodna do Prahy koncepcne.s tím jeste bude spousta problemu...

Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27.10.2004 17:39
Bydliště: Praha - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smurfx » 30.8.2007 21:41

Vendelínek píše:DP o tom prave se Skodou jedna. Hlucnost je jeden z problemu, ale je dalsich milion drobnejsich, ktere se maji taky odstranit. Ted se do toho zacla stourat i strasnicka OSPEA a sepsala A4 vad ktere chteji odstranit.
To jsem rád, že se něco děje. Doufám, že se odstraní spousta kravin a nedostatků.

Bohužel je však pravdou, že čím více lidí se na straně výrobce bude zabývat odstraňováním vad na 14T, tím pomaleji půjde vývoj 15T a my se jí dočkáme později. To je pro šotouše jistě špatná zpráva :) . Ale furt lepší mít 15T o pár měsíců později, než rachotící, poruchové a nepohodlné 14T několik (desítek) let

Vendelínek

Příspěvek od Vendelínek » 30.8.2007 21:06

DP o tom prave se Skodou jedna. Hlucnost je jeden z problemu, ale je dalsich milion drobnejsich, ktere se maji taky odstranit. Ted se do toho zacla stourat i strasnicka OSPEA a sepsala A4 vad ktere chteji odstranit. Jen nechapu proc to to delaji odbory, od čeho je Technická kontrola?! Aby jen buzerovala depaky za krive nalepene piktogramy?! Dp je v nakupu celkem nevine, to spis byla akce pražského magistrátu, podnik byl spis postaven pred hotovou věc.

Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27.10.2004 17:39
Bydliště: Praha - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smurfx » 30.8.2007 20:55

Už se něco hnulo v otázce té hlučnosti? Testy skutečně potvrdily, že jsou 14T hlučnější. Bude škodovka vyměňovat železářské věci, které způsobují spoustu nepříjemného zvonivého, rachtavého hluku apod.? Třeba brzdové destičky... :)

Postup Dvořáka schvaluju, jen tak dál. Když už nám tady nakoupilo vedení takové šroty, tak ať je s nima co nejméně problémů a je na ně slyšet co nejméně stížností.

I po tak dlouhé době provozu denně slýchám nespokojené hlasy cestujících na špatný interiér a hlučnost. Je to krásná tramvaj, bohužel ale jen designově a když stojí na konečné bez lidí.

Teď jen doufat, že se něco pohne, Škoda alespoň částečně odstraní hlučnost a opraví nekvalitní sváry, kvůli kterým asi DP nyní odmítá připravené vozy převzít. Nebo kvůli čemu jinému?

Odpovědět