Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 27.9.2007 19:20

radek31 píše:(...)ad řadiče - ty si fakt nevšímáš toho, že některé (na 15,11) jdou nádherně lehce, nemusí se vyklápět silou, rozjezd je plynulejší atd. zatímco jiné jsou posilovací (zvlášť na vyklopení), při rozjezdu málo jemné za manipulační polohou atp.?
Ztuha jde každý nový řadič. Pokud jde lehce, je už ochozený.... Když přišla 9111 měl jsem z řadiče MOZOLY, než se ochodil. Některý se ochodí dřív jiný později. Stejné jako když chodily T6. Některé dlouhé páky byly tuhé, jiné měkké. Po měsících ochození se to srovnalo....

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 27.9.2007 18:46

Mr.Cross píše:Myslím že to trochu přeháníš 9119 jsem měl a žádnej rozdíl v brzdě jsem opravdu nepostřehl no ale já to tak často nemám tak třeba se pletu...
A co se týče řadiče já snima nemám žádný problém na začátku se objevovala stejná závada a tu výrobce odstranil!
Ještě že jsi nejezdil v prvnim softu na 9111 to by tě asi odvezli do Bohnic...
:P
nevím, jestli už ten problém není odstraněný, ale jezdil jsem kromě 23 s každou 14T v MO a 19 se při brzdě prostě chovala jinak a všimnul jsem si toho okamžitě při prvním zastavení z 50 km/h a při každé šichtě na 9119 (10 směn)
na konci srpna jsem měl během 5 dnů 4x 14T - 2x 9119, potom 15 a 17 a fakt je, že ta 19 prostě brzdila divně, nelineárně - slezu z 19, sednu do 15 a první čeho si všimnu je, jak 15 krásně brzdí
ale naposledy jsem na 19 jezdil před měsícem, takže už to možná nedělá
přikládám takový srandovní nákres, jak mi to připadalo

ad řadiče - ty si fakt nevšímáš toho, že některé (na 15,11) jdou nádherně lehce, nemusí se vyklápět silou, rozjezd je plynulejší atd. zatímco jiné jsou posilovací (zvlášť na vyklopení), při rozjezdu málo jemné za manipulační polohou atp.?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Mr.Cross
Uživatel
Příspěvky: 117
Registrován: 05.11.2006 23:22

Příspěvek od Mr.Cross » 27.9.2007 17:30

radek31 píše:každá 14T je originál
liší se v mnoha ohledech a někdy i .....
Myslím že to trochu přeháníš 9119 jsem měl a žádnej rozdíl v brzdě jsem opravdu nepostřehl no ale já to tak často nemám tak třeba se pletu...
A co se týče řadiče já snima nemám žádný problém na začátku se objevovala stejná závada a tu výrobce odstranil!
Ještě že jsi nejezdil v prvnim softu na 9111 to by tě asi odvezli do Bohnic...
:P

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 27.9.2007 17:19

Pepa píše:a jakej je rozdíl mezi 9115 a zbytkem poršat (v MO)? :P
každá 14T je originál
liší se v mnoha ohledech a někdy i dost výrazně

kvalita řadiče - s kvalitním řadičem se lépe, plynuleji rozjíždí i brzdí (všechny stojí za prd, ale některé jsou použitelné, jako třeba na 9115)

nastavení omezovače - některé oblouky, které se dají jet třeba 25 km/h bez škubnutí pustí 9115 bez omezení (omezí třeba na 25 nebo 35) zatímco 11 je omezí na 15 km/h (9111 - někdy omezuje ještě desítky metrů za obloukem, ale možná to je už opravené)

nastavení kamer (velmi dobré na 15, nevzpomenu si z hlavy která to má nejhůř)

brzdy - většina je OK, ale 9119 je strašná (všechny brzdí lineárně, ale 19 brzdí napřed normálně, pak má dlouho úsek, kdy je brzda pořád stejná i když se řadičem přidává a pak v parkovací poloze nastoupí hrozně silně - nechápu proč to tak je, ale mám na ní naježděno spoustu km a dělá to jen 19) - ale už jsem jí dlouho neměl, tak třeba už je to opravené, ale pochybuju

zrcátka - třeba 17 měla dlouho (možná to ještě má) pravé zrcátko tak nastavené, že řidič nevidí podél tramvaje - celá ta kapsa je otočená doleva a nejde dostatečně natočit pomocí el. nastavování - depo na to samozřejmě kašle i po urgencích (stejně jako na nastavování kamer a další závady)

to jsou ty největší rozdíly, drobnosti nepíšu

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 26.9.2007 22:34

radek31 píše:9115 je v MO opravdu nejlepší - ale 9123 jsem ještě nejel
a jakej je rozdíl mezi 9115 a zbytkem poršat (v MO)? :P

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 26.9.2007 22:17

Tak vzhledem k tomu, že do konce roku zbývá 13 týdnů a během nich by měli dodat 14 tramvají, tak se mají co činit... 8-)

zdepa
Uživatel
Příspěvky: 116
Registrován: 15.2.2007 19:03

Příspěvek od zdepa » 26.9.2007 21:57

ano, omluva - info bylo ze zdroje, který se následně ukázal, že taky nebyl přímo u toho.
dnes jsem před 9 potkal 9123 směr ÚD. podle servis-manů z Plzně má do 14 dnů dorazit další

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 26.9.2007 16:20

9115 je v MO opravdu nejlepší - ale 9123 jsem ještě nejel

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 26.9.2007 10:12

Petr píše:Okolo 18:30 tam měla větší nehodu 9115.
Škoda zrovna tato tramvajka. Prý patří k nejlepším v motole. :lol: :lol: :lol: A co fotky nejsou nějaké?

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 26.9.2007 10:08

zdepa píše:dnes kolem 20 hodiny se objevila informace o nehodě školáků s 9120 u sazka arény. prý je to větší. neviděl jsem.
Okolo 18:30 tam měla větší nehodu 9115. Pokud tam následně měla nehodu i 9120....
Zde byl text. Ten byl mou autocenzurou odstraněn. Nemám sílu vést neplodnou polemiku s uživatelem 9001. (Z tohoto důvodu odstraněn i jeho příspěvek!) Děkuji za pochopení.
Naposledy upravil(a) Petr dne 26.9.2007 10:42, celkem upraveno 2 x.

zdepa
Uživatel
Příspěvky: 116
Registrován: 15.2.2007 19:03

Příspěvek od zdepa » 25.9.2007 22:33

dnes kolem 20 hodiny se objevila informace o nehodě školáků s 9120 u sazka arény. prý je to větší. neviděl jsem.

Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27.10.2004 17:39
Bydliště: Praha - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smurfx » 20.9.2007 10:36

Valema píše:tak ale plostě toto mně nejvíc dostavá xixi cituji ,,Porschetra (oficiálně 14T, protože její optimální kapacita pro pohodlné cestování je 14 cestujících a tramvaják) je nový typ hypermoderní nízkopodlažní tramvaje v Praze, kterou dal Pavel Bém občanům v roce 2005 jako vánoční dárek." :lol: :lol: :lol: :lol:
Jo jo, to je skvělý. To číslo 14 cestujících je tak možná maximum pro "pohodlné" cestování :)

Uživatelský avatar
Valema
Uživatel
Příspěvky: 208
Registrován: 08.11.2006 18:58

Příspěvek od Valema » 20.9.2007 1:13

tak ale plostě toto mně nejvíc dostavá xixi cituji ,,Porschetra (oficiálně 14T, protože její optimální kapacita pro pohodlné cestování je 14 cestujících a tramvaják) je nový typ hypermoderní nízkopodlažní tramvaje v Praze, kterou dal Pavel Bém občanům v roce 2005 jako vánoční dárek." :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neral » 20.9.2007 0:33

Radek píše:Kdo to byl, přiznejte se! :D
http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Porschetra
:-W :wink:

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 19.9.2007 23:42

ve 13:45 jsem 9123 potkal jako Zkušební jízdu na Průběžné směr Kub. nám.

Odpovědět