Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od MF » 23.10.2015 12:40

TJ: lepe bych to nerekl

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od thriller2 » 23.10.2015 12:39

Jestli se toto závartné tempo udrží, tak poslední opravené 14T budou za třicet let nahrazovat samy sebe. No, kdo by to u tohoto zázračného typu čekal.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od trainzjohny » 23.10.2015 12:39

Jenda1989 píše:2 z 57 vozů to je tedy fakt úspěch a velká pomoc pražské dopravě. :lol:
Největší pomoc pražské dopravě je, že jsou JEN dvě a né víc :D

Jenda1989
Uživatel
Příspěvky: 234
Registrován: 22.6.2012 22:06

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od Jenda1989 » 22.10.2015 21:59

DavidD píše:
Karosák píše:28 "Gabor" jsem v pondělí potkal na ZJ v malostranské splítce. Ale mohl to být také jen přesun MO>HL...
9128 je druhá opravená, v současné době na ní probíhají oživovací práce po dlouhodobé odstávce..
2 z 57 vozů to je tedy fakt úspěch a velká pomoc pražské dopravě. :lol:

Jenda1989
Uživatel
Příspěvky: 234
Registrován: 22.6.2012 22:06

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od Jenda1989 » 22.10.2015 21:57

von Špilberk píše:V Jubilejní loterii Putovní výstavky 14T byla pro vozovnu Pankrác tažena tato čísla:
14, 23, 24, 25, 40, 41, 43, 45, 49, 51, 53, 54, 56, 58 a dodatkové číslo 59.
Dobrýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýý :lol: =D>

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od DavidD » 22.10.2015 19:40

Karosák píše:28 "Gabor" jsem v pondělí potkal na ZJ v malostranské splítce. Ale mohl to být také jen přesun MO>HL...
9128 je druhá opravená, v současné době na ní probíhají oživovací práce po dlouhodobé odstávce..

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od Karosák » 22.10.2015 16:11

28 "Gabor" jsem v pondělí potkal na ZJ v malostranské splítce. Ale mohl to být také jen přesun MO>HL...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od von Špilberk » 22.10.2015 7:47

V Jubilejní loterii Putovní výstavky 14T byla pro vozovnu Pankrác tažena tato čísla:
14, 23, 24, 25, 40, 41, 43, 45, 49, 51, 53, 54, 56, 58 a dodatkové číslo 59.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od fricoolinek2 » 09.10.2015 10:53

http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2012040801

Hm, tak zatím žádná 14T upravený vnitřek nemá. #-o

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od fricoolinek2 » 07.10.2015 4:31

MF v tématu EVO1 píše: 14T prý jsou už tři kusy opravené a tak snad začnou brzy jezdit
Nemá někdo jakoukoliv bližší informaci? :)

modroko
Uživatel
Příspěvky: 259
Registrován: 02.4.2011 12:26

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od modroko » 26.9.2015 17:29

Tak mě tak napadlo, když už se v těch 14Tčkách budou hrabat tak by tam mohli dát i novější APEX přeci jen mít tam starý typ je v této tramvaji řekněme minimálně dost zbytečné.... APEX jako v KTčku by se tam mohl uplně v pohodě vejít

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od fricoolinek2 » 26.9.2015 1:23

Nemáte tušení, zda změna uspořádání 3. a 5. článku bude znamenat i návrat kultovních 1,5 sedaček?

http://foto.bmhd.cz/f/45/447/44682.jpg

koci
Uživatel
Příspěvky: 82
Registrován: 21.4.2010 22:12
Bydliště: Brno

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od koci » 21.9.2015 21:37

fricoolinek2 píše:To je ovšem tak, že člověk neví, zda se má smát, plakat, naštvaně bouchnout do stolu. Kvůli nesmyslnému výpočtu obsazení udělat z (celkem) použitelné tramvaje nepoužitelnou. #-o

210 stojících osob (při 8 os./m2) znamená, že má 14T plochu pro stání o velikosti 26,25m2.

- vzdálenost od špiček bot kaštana sedícího na zadní pohovce ke dvěřím do kabiny řidiče by měla být 25,5m
- tedy to znamená, že by tam pro 210 stojích měla být (v průměru) volná ulička o šířce 103 cm.
- v 9m délky vnitřního prostoru překáží celkem 36 párů nohou cestujících sedících na podélných sedačkách. V těchto místech je šířka uličky nějakých 0,85m, tj, 0,85x9x8 = cca 60. Tedy, do uličky dělící dvě šestice podélných sedaček, kde již pobývá 24 nohou, by se mělo vmětsnat dalších 20 lidí.... #-o

To se vůbec nedělá reálná zkouška obsazení s figuranty?
Předpokládám, že je to nějaké pouze teoreticky možné maximální zatížení. Stavební konstrukce fungují podobně, taky se uvažuje se zatíženími, které v praxi nikdy nenastanou.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od XSC » 18.9.2015 22:07

Dřív takovou zkoušku Ikarusu mnohokrát provedli studenti na trase na Strahov :-)

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od fricoolinek2 » 18.9.2015 20:26

To je ovšem tak, že člověk neví, zda se má smát, plakat, naštvaně bouchnout do stolu. Kvůli nesmyslnému výpočtu obsazení udělat z (celkem) použitelné tramvaje nepoužitelnou. #-o

210 stojících osob (při 8 os./m2) znamená, že má 14T plochu pro stání o velikosti 26,25m2.

- vzdálenost od špiček bot kaštana sedícího na zadní pohovce ke dvěřím do kabiny řidiče by měla být 25,5m
- tedy to znamená, že by tam pro 210 stojích měla být (v průměru) volná ulička o šířce 103 cm.
- v 9m délky vnitřního prostoru překáží celkem 36 párů nohou cestujících sedících na podélných sedačkách. V těchto místech je šířka uličky nějakých 0,85m, tj, 0,85x9x8 = cca 60. Tedy, do uličky dělící dvě šestice podélných sedaček, kde již pobývá 24 nohou, by se mělo vmětsnat dalších 20 lidí.... #-o

To se vůbec nedělá reálná zkouška obsazení s figuranty?

Odpovědět