Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod Tom v 28.6.2005 13:07

fricoolinek2 napsal:My, taková tramvajová velmoc a nevyrábět vlastní tramvaje ?!!!


Doufejme jen, že se povedou více a stanou se i vývozním artiklem...
Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha

Odeslatod fricoolinek2 v 28.6.2005 13:04

My, taková tramvajová velmoc a nevyrábět vlastní tramvaje ?!!!
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

Odeslatod Proxy v 28.6.2005 9:35

Dušan Z. napsal:Jak to tak pročítám, tak proč si Praha raději nekoupí nějaký již vyvinutý a pořádně vyzkoušený tramvaje ve světě (i třeba za více peněz) místo nějakejch pochybnejch z Plzně ? To mi není jasný - existuje přece řada možností.
Každá tramvajová síť má svá specifika a existuje jen málo velkých měst, které by měly na chlup stejné tramvajové vozy - doporučuji se podívat na stránky Bombardieru - co město to originál.
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
 
Založen: 27.11.2003 14:29
Bydliště: Čtyřiapadesátka je můj budíček

Odeslatod MOp v 28.6.2005 9:02

Dušan Z. napsal:Jak to tak pročítám, tak proč si Praha raději nekoupí nějaký již vyvinutý a pořádně vyzkoušený tramvaje ve světě (i třeba za více peněz) místo nějakejch pochybnejch z Plzně ? To mi není jasný - existuje přece řada možností.

Politická zadávka - podpora domácího výrobce.
MOp
 

Odeslatod Dušan Z. v 28.6.2005 8:45

Jak to tak pročítám, tak proč si Praha raději nekoupí nějaký již vyvinutý a pořádně vyzkoušený tramvaje ve světě (i třeba za více peněz) místo nějakejch pochybnejch z Plzně ? To mi není jasný - existuje přece řada možností.
Dušan Z.
 

Odeslatod Radek v 28.6.2005 5:49

Tak už běží zadávací řízení na "až 250 ks zcela nových nízkopodlažních tramvají". http://www.centralni-adresa.cz/cadr/kom ... template=2
Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
 
Založen: 19.7.2004 9:00
Bydliště: Tento vlak tam končí

Odeslatod fricoolinek2 v 26.6.2005 19:37

Tom napsal:v novém dp-kontaktu je fotka této tramvaje i jak postupují práce na ní...
http://www.metroweb.cz/dp-kontakt/2005/07_2005.pdf
píší tam samá pozitiva...


No zatim není moc znát, jak bude vypadat v pražských ulicích....
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

Odeslatod Tom v 26.6.2005 13:36

v novém dp-kontaktu je fotka této tramvaje i jak postupují práce na ní...
http://www.metroweb.cz/dp-kontakt/2005/07_2005.pdf
píší tam samá pozitiva...
Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha

Odeslatod syverin v 20.6.2005 11:51

pawel napsal:no, ony takový KT taky cukaj příšerně (při zabrždění ve stanici), v T3RP zas lidi padaj při rozjezdu. pochopitelně závisí na řidiči a technice jízdy, ale vidět je to dost často.
Právě tehdy s tím řidiči neuměli a lidé nebyli příliš zvyklí se držet. Takže moje babička, když jela čtyřkou do houslí, jezdila po dřevěých lištách z jedné strany tramvaje na druhou. A housle s ní.
Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
 
Založen: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512

Ne

Odeslatod Jonáš v 20.6.2005 11:40

Tak neotočné podvozky mi nesmí do Prahy, neboť koleje ve smyčkách v Plzni se mění každý rok a je to úděs. A to tam je minimum oblouků o malém poloměru a spíš je trend rovných tratí! :evil:
Jonáš
 

Odeslatod pawel v 20.6.2005 10:41

no, ony takový KT taky cukaj příšerně (při zabrždění ve stanici), v T3RP zas lidi padaj při rozjezdu. pochopitelně závisí na řidiči a technice jízdy, ale vidět je to dost často.
Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
 
Založen: 15.7.2004 22:10
Bydliště: M22 / U8

Odeslatod syverin v 20.6.2005 10:36

Karotka napsal:ad design:
Dá se někde zjistit, jak reagovali lidi na první T1 u Národního divadla nebo na Malé Straně? Asi ne, tehdy se nesmělo nic říkat... ale asi to byly podobné reakce jako na ponorky, krasiny ve 30.letech nebo dokonce na první elektriky (jak se asi kaštanstvu zamlouvalo uchycení trolejí na fasády historických objektů???)
Lidem se to moc nelíbilo, hlavně proto, že s tím ševci neuměli jezdit. Zrychl byl tehdy neskutečný v rozjezdech a bržděních, tak se často celé osazenstvo tramvaje ocitlo pohromadě na jedné plošině :)
Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
 
Založen: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512

Odeslatod pawel v 19.6.2005 23:53

jojo, T1 - dosud nepřekonaný vrchol v řadě vozů T.
jinak myslím, že s těma NP tram pro Prahu (pokud teda nějaký budou) se to bude vyvíjet obdobně - nejdřív se líbit nebudou ("pěst na oko") a pak si lidé zvyknou. to bychom taky mohli jezdit na trakařích, protože to se přece k "jedinečné historické tváři" matičky Prahy hodí nejlépe, že...
Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
 
Založen: 15.7.2004 22:10
Bydliště: M22 / U8

Odeslatod Tom v 19.6.2005 21:34

Karotka napsal:ad design:
Dá se někde zjistit, jak reagovali lidi na první T1 u Národního divadla nebo na Malé Straně? Asi ne, tehdy se nesmělo nic říkat... ale asi to byly podobné reakce jako na ponorky, krasiny ve 30.letech nebo dokonce na první elektriky (jak se asi kaštanstvu zamlouvalo uchycení trolejí na fasády historických objektů???)


No samozřejmě že se nelíbily :lol: Babička říkala, že v počátcích se řešilo - vedro v létě... dřívejší vozy byly lépe provzdušněné zato v zimě nevytopitelné :( a za další nové vozy T postrádali design, hodně strohé tramvaje... předchozí historické vozy vypadaly přecijen mnohem lépe co se týče uměleckého stvárnění... na nové tramvaji toho tolik uměleckého nebylo :wink: ale zvykly si prý všichni rychle :lol: Staré vozy už byly ve stádiích rozkladu :lol:
Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha

Odeslatod Karotka v 19.6.2005 20:30

ad design:
Dá se někde zjistit, jak reagovali lidi na první T1 u Národního divadla nebo na Malé Straně? Asi ne, tehdy se nesmělo nic říkat... ale asi to byly podobné reakce jako na ponorky, krasiny ve 30.letech nebo dokonce na první elektriky (jak se asi kaštanstvu zamlouvalo uchycení trolejí na fasády historických objektů???)
Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
 
Založen: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron