No já někde četl. Nevím jestli zde nebo na k-reportu že se uvažuje že článek pujde na crash-testy. Takže očekavám že se již ze škody nevrátí.demon píše:Před časem se tady kdosi rozplýval nad tím, jak krásně zafungovaly deformační zóny na voze 9121.
Tak to je pravda. Zafungovaly a nikomu se nic nestalo.
Jen článek 14T jde na likvidaci a R.P žije dál...
Dle p.Taranta jde článek do Plzně jen na opravu a 9121 dostane nový, ale kdoví...
Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Lepší článek na odpis než zraněný cestující.demon píše:
Jen článek 14T jde na likvidaci a R.P žije dál...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Před časem se tady kdosi rozplýval nad tím, jak krásně zafungovaly deformační zóny na voze 9121.
Tak to je pravda. Zafungovaly a nikomu se nic nestalo.
Jen článek 14T jde na likvidaci a R.P žije dál...
Dle p.Taranta jde článek do Plzně jen na opravu a 9121 dostane nový, ale kdoví...
Tak to je pravda. Zafungovaly a nikomu se nic nestalo.
Jen článek 14T jde na likvidaci a R.P žije dál...
Dle p.Taranta jde článek do Plzně jen na opravu a 9121 dostane nový, ale kdoví...
Re: Škoda 14T (Porschetra)
jo to asi záleží na seštelování danýho podvozku, aktuálním provedením motorů, ložisek atd.radek31 píše:jen malý dotaz ke 14T
všimnul jsem si, že exstrašnické vozy (9120,9124,...) při brzdění nějak podivně vibrují - nevím, jestli i od jiného než prvního podvozku, ale pro řidiče to je velmi nepříjemné - nevíte čím by to mohlo být?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
Re: Škoda 14T (Porschetra)
jen malý dotaz ke 14T
všimnul jsem si, že exstrašnické vozy (9120,9124,...) při brzdění nějak podivně vibrují - nevím, jestli i od jiného než prvního podvozku, ale pro řidiče to je velmi nepříjemné - nevíte čím by to mohlo být?
všimnul jsem si, že exstrašnické vozy (9120,9124,...) při brzdění nějak podivně vibrují - nevím, jestli i od jiného než prvního podvozku, ale pro řidiče to je velmi nepříjemné - nevíte čím by to mohlo být?
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Pan JUDr. Vondrák už bohužel není...Damir Holas píše:Malá odbočka: kdo dělá ve Strašnicích vedoucího? Je tam ještě pan Vondrák? Neptám se za účelem podání trestního oznámení , jen ze zvědavosti
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Malá odbočka: kdo dělá ve Strašnicích vedoucího? Je tam ještě pan Vondrák? Neptám se za účelem podání trestního oznámení , jen ze zvědavostijara píše:Dnes jsem měl možnost jet vozem 9128 na lince 7. Tento vůz jsem měl možnost vidět když jel minulý týden ze strašnické vozovny do své "nové"vozovny Motol. A řeknu vám dosti se za týden změnil. Žvýkačky na podleze nejsou, mastná okna...nejsou, špína z venku....není. podlaha a obložení špinavé.....není. Je tedy velmi zajímavé že ve vozovně motol to jde a ve strašnicích to nejde!!!!!! Z mého pohledu za to může fima na mytí vozů v obou vozovnách je na to jak jinak eterní firma. To tam není potom žádná kontrola po této mycí firmě? A když se řidiči nad tímto pozastaví tak pomalu na ně nadřízení podávají trestní oznámení jak jsme se mohli dočíst na http://www.dp-arena.cz. To je opravdu již trošku vrchol!!!!!! Kdybych byl vedoucí vozovny, kde vím že mi jí zachvilku zavřou a dostal nové tramvaje asi bych se snažil aby mi je tam nechali. ALe ted se už fakt nedivím že je přesunuli jinak. Hold vedení je fakt důležité. Ale chudáci lidé za to nemůžou. Možná by stálo za to podat to trestní oznámení na vedoucího vozovny Když je to ted taková móda......
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Dnes jsem měl možnost jet vozem 9128 na lince 7. Tento vůz jsem měl možnost vidět když jel minulý týden ze strašnické vozovny do své "nové"vozovny Motol. A řeknu vám dosti se za týden změnil. Žvýkačky na podleze nejsou, mastná okna...nejsou, špína z venku....není. podlaha a obložení špinavé.....není. Je tedy velmi zajímavé že ve vozovně motol to jde a ve strašnicích to nejde!!!!!! Z mého pohledu za to může fima na mytí vozů v obou vozovnách je na to jak jinak eterní firma. To tam není potom žádná kontrola po této mycí firmě? A když se řidiči nad tímto pozastaví tak pomalu na ně nadřízení podávají trestní oznámení jak jsme se mohli dočíst na http://www.dp-arena.cz. To je opravdu již trošku vrchol!!!!!! Kdybych byl vedoucí vozovny, kde vím že mi jí zachvilku zavřou a dostal nové tramvaje asi bych se snažil aby mi je tam nechali. ALe ted se už fakt nedivím že je přesunuli jinak. Hold vedení je fakt důležité. Ale chudáci lidé za to nemůžou. Možná by stálo za to podat to trestní oznámení na vedoucího vozovny Když je to ted taková móda......
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Tak jo, Proxi, dáme si panáka.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Tak zrovna na těchto fotkách je ten "vodoznak" vyvedenej ještě velmi velmi "šmakózně", většina fotek z imhd vypadá (nebo minimálně vypadala...) podstatně hůř a to tak, že první čeho sis na fotce všiml bylo logo a až teprve následně nějaká tramvaj pod ním...fricoolinek2 píše:Ale sim tě, dyť ten vodoznak skoro neni vidět, vlastně jsem si ho všimnul, když jsi se zmínil o tom, že "zatáčkujou fotky", a proč ti to tak vadí?
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2458
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Absolute, my snad budeme muset dát panáka, páč mám pocit, že na sebe mluvíme finskyAbsolut píše:Proxi, jenže ono jeto bohužel tak, že DPP dostal na výběr několik variant a vybral si tu s jedním vysokým schodem a sedačkami podélně s úzkou uličkou, pochop to prosím konečně. No a když si tohle uspořádání vybral, tak bylo projekčně dopracováno a vůz vyroben. Jestli si myslíš, že si VUKV a ŠDT škodolibě mnuly ruce že mohou udělat vůz s tímhle uspořádáním, tak jsi vedle jak ta jedle.
Já zde vůbec nekritizuji způsob výběrového řízení nebo "obchodní" praktiky plzeňské Škody, ikdyž by to byla zajímavá polemika, ale asi to bych se dočkal soudní žaloby, páč potrefená husa se vždy ozve
Já píšu o tom, že se mi prostě uspořádání 14T nelíbí a přemýšlím jak to zlepšit, ikdyž v praxi k tomu bohužel nedojde... což mne prostě mrzí, protože poršetra má nakročeno k tomu, aby to byla dobrá tramvaj.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Prostě chceš, aby byl výrobce iniciativnější. Jenže pokud DP chtěl jeden schod, tak nemohl vzít variantu 06T, protože tam jsou vlastně už dva. Něco navíc tam je,schod. Takovýhle přídavek by asi DP neskousl. Já bych taky radši něco ala 06T, ale náš DP chtěl jeden schod tak ho má.Proxy píše: Já tu celou pohádku znám, ale pokusím se ti vysvětlit co mám mysli... resp. jde o to, zda výrobci záleží pouze na tom splnit co si zákazník objednal a nic navíc nebo je výrobce zajímá co tomu řeknou uživatelé...
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Proxi, jenže ono jeto bohužel tak, že DPP dostal na výběr několik variant a vybral si tu s jedním vysokým schodem a sedačkami podélně s úzkou uličkou, pochop to prosím konečně. No a když si tohle uspořádání vybral, tak bylo projekčně dopracováno a vůz vyroben. Jestli si myslíš, že si VUKV a ŠDT škodolibě mnuly ruce že mohou udělat vůz s tímhle uspořádáním, tak jsi vedle jak ta jedle.
Narážku s Výstavištěm nechápu. Nedávno se tam měnil oblouk a korigovaly se přechodnice a převýšení na větší rychlost, ale poloměry oblouků se neměnily.
Narážku s Výstavištěm nechápu. Nedávno se tam měnil oblouk a korigovaly se přechodnice a převýšení na větší rychlost, ale poloměry oblouků se neměnily.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Zas a znova - vyrobce vyrobil presne takovou tramvaj, jakou si DPP objednal!
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2458
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Jenže i přesto, že má 06T sedačky až u oken, tak má pod sedačkami spoustu volného místa, kde by se případné topení mohlo objevit Podívejte do rekonstruovaných kačen, kde jsou topné kanály i bufíky pěkně vidět...m@rtin píše:Praha to takto nemá, protože má pod seslema topení. Tramvaje pro Cagliary žadné topení nemá. Proto šlo u 06T nacpat sedačky až k oknům.
Já tu celou pohádku znám, ale pokusím se ti vysvětlit co mám mysli... resp. jde o to, zda výrobci záleží pouze na tom splnit co si zákazník objednal a nic navíc nebo je výrobce zajímá co tomu řeknou uživatelé...Absolut píše:Proxy: Já tedy na té Tvojí fotce vidím zrovna ta zaplněná místa - ale neříkám, že by to nešlo jinak - ale DP Praha si z nabídnutých koncepcí vybral tuhle, nechal si postavit vozidlo 14T a kupuje 60 kusů. DP Brno si tuto koncepci prohlédl, upravil a objednal vozy. Ani Praha, ani Brno nechtěly dva schůdky a příčné sedačky, ani Praha ani Brno nechtěli jné řešení tohoto vozu. Praha si zadala vůz 15T jiné koncepce a Brno s nezadalo nic. Praha tedy dostává 14T a připravuje se jí 15T a Brno dostává 13T. Nevím, co je na tom složitého.
Uvedu příklad: Před pár lety dostal jeden projektant zakázku na výměnu BKV u ulici U výstaviště a mohl klidně narýsovat vše tak jak je a ponechat na trati ostré esíčko. Jenže ten klučina byl koumák a navrhl výměnu tak, že se z původní šikany stal mnohem šmakóznější oblouček