Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od trainzjohny » 23.5.2007 9:46
Tak 9111 se vrátila do Prahy.
-
MF
- Uživatel
- Příspěvky: 4274
- Registrován: 04.3.2007 19:28
Příspěvek
od MF » 21.5.2007 17:34
majkrosoft918 píše:jak koukam tak nam ty 14T v praze dlouho nevydrzi jestli je timle tempem se budou otukavat.chtelo by to asi hoooodne zasob nahradnich dilu
Hlavně je vše neskutečně drahé. Lamináty vymění, vymění i aretaci spřáhla. Nutná je výměna tlumiče traverzy - traverza je měnitelná a nastavitelná. Dostane li ránu, tak ujede dozadu. Pak se povolí pár šroubů a posune se zase dopředu. Mezitim je tlumič. Když jsme u toho, tak třeba harmonika (měch) stojí okolo 560 tisíc
-
majkrosoft918
- Uživatel
- Příspěvky: 235
- Registrován: 21.1.2007 1:06
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od majkrosoft918 » 21.5.2007 13:35
jak koukam tak nam ty 14T v praze dlouho nevydrzi jestli je timle tempem se budou otukavat.chtelo by to asi hoooodne zasob nahradnich dilu
-
Pepa
- Uživatel
- Příspěvky: 2152
- Registrován: 30.11.2003 9:45
- Bydliště: 6004
Příspěvek
od Pepa » 20.5.2007 23:56
MF píše:Tak dnes si štrejchla na křižovatce Bolzanova x Opletalova 9120 s osobákem. Sice to na první pohled nevypadalo, ale docela pěkná škoda - dostala ránu na levou přední část, ohnutá byla i aretace spřáhla a levý pluh (ochrana) a přední traverza.
Jen to ne...
No zítra ráno pár lidí ve Strašnicích asi rovnou odvezou...
-
MF
- Uživatel
- Příspěvky: 4274
- Registrován: 04.3.2007 19:28
Příspěvek
od MF » 20.5.2007 21:57
Tak dnes si štrejchla na křižovatce Bolzanova x Opletalova 9120 s osobákem. Sice to na první pohled nevypadalo, ale docela pěkná škoda - dostala ránu na levou přední část, ohnutá byla i aretace spřáhla a levý pluh (ochrana) a přední traverza.
-
Kerberos
- Uživatel
- Příspěvky: 45
- Registrován: 13.11.2006 17:26
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Kerberos » 20.5.2007 18:36
P_V píše:Ale ty maďarské mají, zdá se, jen jeden motor. Podle mně je to výhodnější, neb neexistují problémy se skluzem jednotlivých náprav, pokud jsou tedy hnané obě.
No, s jednotlivými nápravami pravda nie, ale zrazu s celým podvozkom. V praxi žiadný rozdiel.
-
syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od syverin » 18.5.2007 23:15
P_V píše:Ale ty maďarské mají, zdá se, jen jeden motor. Podle mně je to výhodnější, neb neexistují problémy se skluzem jednotlivých náprav, pokud jsou tedy hnané obě.
Ano, jen jeden motor. A nejsou maďarské, ale rakouské z Vídně.
-
P_V
- Uživatel
- Příspěvky: 4079
- Registrován: 23.11.2003 18:49
Příspěvek
od P_V » 18.5.2007 22:47
syverin píše:Když se člověk podívá na takový
Komfort od Pragoimexu, nemůže si nevšimnout několika podstatných společných rysů...
Ale ty maďarské mají, zdá se, jen jeden motor. Podle mně je to výhodnější, neb neexistují problémy se skluzem jednotlivých náprav, pokud jsou tedy hnané obě.
-
syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od syverin » 18.5.2007 22:24
Když se člověk podívá na takový
Komfort od Pragoimexu, nemůže si nevšimnout několika podstatných společných rysů...
-
I.am.good
Příspěvek
od I.am.good » 18.5.2007 22:09
Drsnej podvozek...
Na podvozcích typu T3 je z vozu silnoproudá kabeláž 600V v počtu 5kusů kabelu 35mm2. Tady jich vidím asi 12
-
syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od syverin » 18.5.2007 21:54
Absolut píše:Já myslím, že u těch podvozků nějaká naděje je. Třebas ve Vídni mě mnohem víc žere, jak krásně tiše jezdí i staré vozy. Je pravda, že jsou o dost lehčí, než T3/T6, ale určitě to nebude jenom tím.
Lehčí? Řekl bych podstatně těžší
Jeden z důvodů klidné jízdy bude asi i toto:
http://hampage.hu/kozlekedes/becs021023/10230108.jpg ... podvozek vozu E1
-
Zdeněk
- Uživatel
- Příspěvky: 112
- Registrován: 19.12.2005 20:45
- Bydliště: Kdysi konečná...mj. šestky
Příspěvek
od Zdeněk » 18.5.2007 20:53
Absolut píše:Nicméně uznávám, že několika dnech vození zadku ve vozidlech ULF a COMBINO je přestup do 14T zklamáním
Jo combína, jenom syčení. Přijsel jsem do Prahy a hned železářství. Ach jo.
-
pawel
- Uživatel
- Příspěvky: 2384
- Registrován: 15.7.2004 23:10
- Bydliště: M22 / U8
Příspěvek
od pawel » 18.5.2007 20:11
abs.: jo, ve vídni (ale i jinde, jenže tady je těch starých vozů pořád doopravdy dost) si vždycky vzpomenu na zastánce přístupu "s T3 na věčné časy a nikdy jinak"..
-
Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Příspěvek
od Jabberwocky » 18.5.2007 15:07
Co se týče rachtání: Byl jsem nedávno v Olomouci a subjektivně se mi zdálo, že Trio rachtá méně než Astra (nebo co to tam mají). Ta zní zrovna jako 14T. Trio má naopak vyšší a nepříjemnější zvuk z výzbroje. Ale ani jednou tramkou jsem nejel, jsou to jen postřehy z ulice.
-
Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Příspěvek
od Absolut » 18.5.2007 14:12
Já myslím, že u těch podvozků nějaká naděje je. Třebas ve Vídni mě mnohem víc žere, jak krásně tiše jezdí i staré vozy. Je pravda, že jsou o dost lehčí, než T3/T6, ale určitě to nebude jenom tím.