Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Smurfx
- Uživatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 27.10.2004 17:39
- Bydliště: Praha - Řepy
- Kontaktovat uživatele:
Dneska přijela 9113 odpoledne na devítce s notným zpožděním. Na Andělu směr Řepy měla být 14:53, přijela 14:59, zřejmě kvůli kolapsu u Újezda. Řidiči to však evidentně nevadilo a jel si těch svých 40 km/h. O dynamické jízdě, kterou by se snažil alespoň trochu zpoždění zmenšit, se mu mohlo jenom zdát. Zdržoval i ostatní tramvaje a na Blatinách jsme měli na kufru již dvě pořadí.
Pokud má tramvaj zpoždění tak to chápu, stane se (kolona, nehoda apod,). Ale dost mě štve když vidím, že se řidič ani trochu nesnaží to dohnat, kór s dynamickou 14T v táhlých stoupáních na Řepy, kde má oproti 2xT3 jasnou výhodu a lze dohnat i 4 minuty (osobní zkušenost s Mr. Crossem ). Že bych napsal stížnost?
Pokud má tramvaj zpoždění tak to chápu, stane se (kolona, nehoda apod,). Ale dost mě štve když vidím, že se řidič ani trochu nesnaží to dohnat, kór s dynamickou 14T v táhlých stoupáních na Řepy, kde má oproti 2xT3 jasnou výhodu a lze dohnat i 4 minuty (osobní zkušenost s Mr. Crossem ). Že bych napsal stížnost?
- Honza Šlehofer
- Uživatel
- Příspěvky: 145
- Registrován: 23.10.2005 12:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
Ale takhle to bohužel nejde. Lepší pravidelnost (tedy třeba preference) stojí peníze. Naopak - krácení konců peníze ušetří a ty se budou moct dát do tý preference. Navíc tam vznikne ten tlak, že už to nejde vyvatovat pobytama na konečných. Ted nikoho vypnutá preference nebolí, ono se to na konečnejch srovná. Diplomat tedy nejsi vůbecradek31 píše:z pohledu cestujícího má přijít napřed lepší pravidelnost a potom zkrácení konců
Ještě to doplním - teď si v DP-k stěžoval jakýsi Šurovský (btw. srovnejte si jeho text o náboru řidičů tramvají s textem jiného autora o tomtéž ale u busů - to jsou nebe a dudy a hádejte který se mi líbí víc) že díky 40km/h v noci vypravuje každá vozovna o jeden noční vozík víc. Přitom výsledkem je, že na některých konečných stojí i DVA noční vozy. Prostě proto, že někdo neumí myslet jinak než extenzivně.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
já si všimnul (neboj, čtu tě dostatečně pozorně), ale nesouhlasímKáem píše:R31: Zajímavý že sis nevšim mého dovětku - zmizení vaty na konečných by mohlo vést ke zvýšení tlaku na pravidelnost prostřednictvím preferencí. Ev. na lepší dispečerské řízení.
z pohledu cestujícího má přijít napřed lepší pravidelnost a potom zkrácení konců
pokud to bude naopak (jako dnes), tak se lidi tak maximálně naštvou
(třeba jako já, když jsem chtěl jet l. 3 z Modřan - přijela o tolik pozdě, že jí podjela 17 jedoucí DC 6 minut po ní)
vůbec je linka 3 odstrašující příklad - prý pilotní preferovaná linka, ale v reálu se v centru vždy zdrží kvůli IAD a několika nepovedeným SSZ a ve výsledku můžeme být rádi, když to na Levského stihne objet načas - také má dementně krátké konce
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
ne nezbytně, nemusí jít o přestávku vyznačenou v JŘ a i kdyby ano, tak to většinou časově dorovná přestávka o kolo pozdějiIsidor píše:ale tu (přestávku) mu pak dispečing musel poskytnout jinde, ne?
například pokud by na konci bylo 8-10 minut místo 6 nebo 7, tak to v 95% případů stačí a je klid (samozřejmě to není regulérní B nebo BP, jen na dorovnání zpoždění) - ale bylo by nepochybně potřeba přidat na pár linek o pořadí víc
DP se rozhodl šetřit na úkor pravidelnosti provozu a tím pádem se konce dělají minimální
- zastavaman
- Uživatel
- Příspěvky: 243
- Registrován: 07.2.2007 20:01
- Kontaktovat uživatele:
aha, tak jak jsem psal, jsem slepej... hledat garantovaný spoje schovaný u pravýho okraje jízdního řádu mě nenapadloAbsolut píše:Zastavaman: Samozřejmě jsou garantované spoje uvedeny i v zastávkových JŘ. Včera jsem to jen tak namátkou zkontroloval na zastávkách společných d-9 + d-26 (Hlavní nádraží až Nákladové nádr. Žižkov