Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
MOp
Příspěvek
od MOp » 26.11.2005 20:20
diky za exkluzivni fota. jeste ze jsem nebyl pozvan, jinak bych nadaval jak spacek, ze se nemohu zucastnit
vynecham-li dalsi experiment v potahu sedacek, ale jako absolutne nejhorsi mi prijde ten ridici pult. je to strasne ohromny, neprehledny, nebude z nej vyhled bez dodatecnych zrcatek.. no uvidime, co na to reknou ridici. mozna je to jen opticky klam..
-
m@rtin
Příspěvek
od m@rtin » 25.11.2005 17:33
Prosím přidej a hlavně interiér, ať je focen klidně zvenku.
-
Honza Šlehofer
- Uživatel
- Příspěvky: 145
- Registrován: 23.10.2005 12:42
- Bydliště: Plzeň
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Honza Šlehofer » 25.11.2005 17:16
Zkompletování po přepravě ... no spojené to měli za chvíli, ale jen tak aby to mohlo odjet do haly. Měchy ani vnitřní obložení spojené nebyly.
Ohledně té kabiny, je skutečně oddělená, první dveře vedou do ní a již na nich není to kritizované tlačítko. Kabina je od salonu oddělena tmavým sklem, ale vidět bude dobře
Možná tam ještě nějaké fotky časem přidám.
-
Štěpán
Příspěvek
od Štěpán » 25.11.2005 17:11
Vypadá to, jako kdyby ho tam dodatečně zapíchli. Zlatej Kotas, u něj ten design vypadá jako na jednu tramvaj. V tomhle jsem už našel 3 tramvaje.
A ještě další otázka. Znovu na Honzu Šlehofera: Jak dlouho po přesunu do vozovny začala jezdit na zkušebkách po městě Vektra?
-
Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Proxy » 25.11.2005 17:03
Doufám, že brzy dostane CVRku (a to jinak reklamy na tramvají nemám rád) :mrgreen: a že další sériové vozy dostanou jiný nátěr (nejlépe z Kotasovy dílny)
PvvS píše:Teda to zrcatko tomu dava .....
Ještě, že tak. Hranatou hrazdu si na této baculce nedokážu představit
Naposledy upravil(a)
Proxy dne 25.11.2005 17:22, celkem upraveno 1 x.
-
PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od PvvS » 25.11.2005 16:59
-
Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Radek » 25.11.2005 16:15
Ondra.H píše:je v Plzni víc vozoven???Já zejtra jdu s DDM do jedný na exkurzi, ale nevim kolik jich tam je.....táákže možná taky nafotim...
Tramvajová jen jedna
-
Ondra.H
- Uživatel
- Příspěvky: 23
- Registrován: 13.3.2005 20:37
Příspěvek
od Ondra.H » 25.11.2005 15:42
je v Plzni víc vozoven???Já zejtra jdu s DDM do jedný na exkurzi, ale nevim kolik jich tam je.....táákže možná taky nafotim...
-
m@rtin
Příspěvek
od m@rtin » 25.11.2005 15:31
Honza Šlehofer:
Už se všichni těšíme, proto čím dřív tam ty fotky budou, tím líp.
Zatím můžeme zkoumat pouze fotky z Blesku a MF Dnes a to je málo. Nejvíc se řeší přední dveře, které mají být pouze pro řidiče, ale z fotografie MF DNES, to není tak jisté (poptávkové otvírání dveří, předsuvné apod.
-
Honza Šlehofer
- Uživatel
- Příspěvky: 145
- Registrován: 23.10.2005 12:42
- Bydliště: Plzeň
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Honza Šlehofer » 25.11.2005 14:51
Dle pravidla "co bylo vidět na ulici není tajné" oznamuji, že dnes byla první tramvaj 14T přivezena do plzeňské vozovny Slovany. Nějaké pro vás jistě zajímavé fotografie z přepravy se objeví možná už v 16hod u mě na stránkách. Jinak je moc pěkná, daleko lepší než jsem čekal.
-
XSC
- Uživatel
- Příspěvky: 1567
- Registrován: 19.11.2004 21:38
- Bydliště: 8,24,B
Příspěvek
od XSC » 24.11.2005 19:24
adam_r píše:RT6 neni nic jineho, nez nedotazene poslepovani ruznych napadu, ktere tady uz byli drive. K tomu pripocteme snahu usetrit za kazdou cenu. Nasledujici fotka snad mluvi za vse ...
http://www.fit.vutbr.cz/~rogalew/foto/g ... ag0014.jpg
(Prvni vozy tohoto typu byly vyrobeny v roce 1985.)
Technicky ano, měl jsem na mysli vzhled RT6. Proto jsem také psal, že by šlo 14T vylepšit změnou nátěru.
-
adam_r
- Uživatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 17.6.2004 10:23
- Bydliště: Brno
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od adam_r » 24.11.2005 11:36
XSC píše:ČKD mělo zakázet více než dost a do krachu ho poslalo hlavně vedení. Taky mi RT6 přijde mnohem dotaženější, tohle vypadá jako poslepovaný z několika různých nápadů. Ale hodně by se dalo vylepšit změnou nátěru.
Zakazek nebylo dost, aby to bylo schopno uzivit fabriku, ktera byla zvykla vyrabet tramvaje po tisicovych seriich. Navic si jeste zakaznici zacali vymrucovat nejake specialni pozadavky + cena T3 najednou nebyla rovna cene zigulika.
RT6 neni nic jineho, nez nedotazene poslepovani ruznych napadu, ktere tady uz byli drive. K tomu pripocteme snahu usetrit za kazdou cenu. Nasledujici fotka snad mluvi za vse ...
http://www.fit.vutbr.cz/~rogalew/foto/g ... ag0014.jpg
(Prvni vozy tohoto typu byly vyrobeny v roce 1985.)
-
Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Radek » 24.11.2005 8:08
Any píše:Ale Mikulas ji prinese jako darek v kosiku
A učíte se v Motole nějakou pěknou básničku? Nebo něco zazpívat?