Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod Tom v 31.5.2005 19:09

9001 napsal:Solo provoz proč ne,ale musely by být půlené intervaly = větší výdaje na řidiče (víkendové příplatky). Takže radší všechno nechat jak je


Zase si povíme tajný recept jak to vlastně funguje....

část první - předehra

0) Ropid spočítal kolik vozokm potřebuje proplatit
1) Magistrát proplatil určitou sumu (zřejmě méně než ropid spočítal)

část druhá - vezmeme vařečku a zamícháme

2) 2xT = načtení vozokm 2x , což je logické v intervalu 15 min (v úvahu bereme víkendy)
3) chceme snížit vozokm tak co uděláme? vypravíme na trasu 1xT ale také nesmíme mít int 7,5min :) tudíž budeme mít třeba 10 nebo 9 :)
4) přijememe další řidiče, ale to už na vozokm nemá vliv (regulace počtu řidičů nikde není stanovena, a když? tak se to přeci odůvodní tvorbou nových pracovních míst v rámci snižování nezaměstanosti)

5) nějaké výhrady?
Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha

Odeslatod Fořtík v 31.5.2005 19:00

9001 napsal:Solo provoz proč ne,ale musely by být půlené intervaly = větší výdaje na řidiče (víkendové příplatky). Takže radší všechno nechat jak je
Kde je to napsané :?: Nevidím nikde, že by toto byla nutná podmínka. Dalo by se o tomto diskutovat po provedení generálního průzkumu.
Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
 
Založen: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)

Odeslatod Radek v 31.5.2005 18:59

Svého času byl taky návrh NeDop 20 min. na všech linkách (opravdu všech, i 4, 16 atd.)
Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
 
Založen: 19.7.2004 9:00
Bydliště: Tento vlak tam končí

Odeslatod radek31 v 31.5.2005 18:23

pawel napsal:provoz sól o vík. na některých linkách á la 11 ale jednoznačně schvaluji. něco podobného by určitě snesly linky 5, 6, 8...zkrátka ty, které nepatří mezi páteřní a nemají dlouhé souběhy typu 12+20, 3+17+21, 4+10, 22+23.
5 a 6 jsou sólo i ve všední den, takže to opravdu asi snesou :-)
radek31
Moderátor
 
Založen: 02.7.2004 15:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Odeslatod 9001 v 31.5.2005 18:10

Solo provoz proč ne,ale musely by být půlené intervaly = větší výdaje na řidiče (víkendové příplatky). Takže radší všechno nechat jak je
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Odeslatod pawel v 31.5.2005 17:46

podle mých zkušeností jsou naopak o víkendu tramvaje v oblasti centra zaplněnější než v Pd. zejména se to týká "výletních" linek 22 a 23, které jsou od Pohořelce po národní třídu s jistotou plnější než jindy.

provoz sól o vík. na některých linkách á la 11 ale jednoznačně schvaluji. něco podobného by určitě snesly linky 5, 6, 8...zkrátka ty, které nepatří mezi páteřní a nemají dlouhé souběhy typu 12+20, 3+17+21, 4+10, 22+23.
Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
 
Založen: 15.7.2004 22:10
Bydliště: M22 / U8

Odeslatod Phabbey v 31.5.2005 17:30

Jestli se tohle realizuje, tak to bude už opravdu vrchol :roll:
Nezdá se mi, že by tramvaje o víkendu vozily vzduch... :?
Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
 
Založen: 24.4.2004 20:31
Bydliště: Praha

Odeslatod Tom v 31.5.2005 17:24

pawel napsal:přihlédnu-li k plánu zavést o víkendu provoz pouze solo-vozů
to fakt někdy někoho dopravdy napadlo??? možná tak odbory...ono už v současnosti souběh vypich->stross je katastrofa, 15 jede 2 minuty za 25, v praxi často přímo na dohled.


ale ano napadlo :) šušká se to ze všech světových stran ... možná od září či prosince :)
Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha

Odeslatod pawel v 31.5.2005 16:34

přihlédnu-li k plánu zavést o víkendu provoz pouze solo-vozů
to fakt někdy někoho dopravdy napadlo??? možná tak odbory...ono už v současnosti souběh vypich->stross je katastrofa, 15 jede 2 minuty za 25, v praxi často přímo na dohled.
Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
 
Založen: 15.7.2004 22:10
Bydliště: M22 / U8

Odeslatod Tom v 31.5.2005 13:43

Pajda napsal:
Tom napsal:V budoucnu se spíše lehce int. protáhnou tam kde je 1xT a bude tam jezdit 1xA. Aspoň se ve vozokm nebude rozlišovat mezi 2xT a 1xT ... čímž se pak způsobuje že Ropid vymýšlí takové věci jako samé jednovozové linky... díky vozokm.

Pokud bude variabilita ve velikosti tramvají, není problém začít platit osobovozokilometry.

nějaká varibilita by tam být mohla... :) nevím ale jak moc se dá s články nové Anitry hejbat...
Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha

Odeslatod Pajda v 31.5.2005 13:37

Tom napsal:V budoucnu se spíše lehce int. protáhnou tam kde je 1xT a bude tam jezdit 1xA. Aspoň se ve vozokm nebude rozlišovat mezi 2xT a 1xT ... čímž se pak způsobuje že Ropid vymýšlí takové věci jako samé jednovozové linky... díky vozokm.

Pokud bude variabilita ve velikosti tramvají, není problém začít platit osobovozokilometry.
Uživatelský avatar
Pajda
Uživatel
 
Založen: 02.9.2004 13:44
Bydliště: Zatím ještě v Praze...

Odeslatod Tom v 31.5.2005 13:29

V budoucnu se spíše lehce int. protáhnou tam kde je 1xT a bude tam jezdit 1xA. Aspoň se ve vozokm nebude rozlišovat mezi 2xT a 1xT ... čímž se pak způsobuje že Ropid vymýšlí takové věci jako samé jednovozové linky... díky vozokm.
Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha

Re: konečně

Odeslatod Proxy v 31.5.2005 12:38

adam_r napsal:Proc ne 20m vozy.
Já přece nejsem proti, já bych naopak uvítalo kombinovaný nákup, např. ročně 10 krátkých a 15 dlouhých vozů, či jinou kombinaci.
V Praze jezdí čím dál tím víc sólo linek, kde by se 20metrové NP-vozy uživily. Navíc přihlédnu-li k plánu zavést o víkendu provoz pouze solo-vozů, tak vidím řešení buď ve wanyzaci T3 nebo nákupu Trií/Aster.
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
 
Založen: 27.11.2003 14:29
Bydliště: Čtyřiapadesátka je můj budíček

Re: konečně

Odeslatod adam_r v 31.5.2005 12:11

Proxy napsal:Že by se DPP vzdal solo vozů, nebo se budou nakupovat kromě 30metrových vozidel i 20metrová vozidla :?:


Proc ne 20m vozy. Na druhou stranu by se mohly koupit i 40m vozidla (max delka dle nasich zakonu), coz by na mnoha linkach byl znacny narust kvality. Znamenalo by to sice predelat nekolik zastavek, coz by mohl byt v podani DPP decela velky umele vytvoreny problem ...

Štěpán napsal:Snad ne, ale zase si uvědom, od koho jiného může DP relativně levně nakoupit 250 nízkopodlažních tramvají?

Spolecnosti, ktere by byly ochotny dodavat tramvaje je hodne. A cena by nebyla o moc vyssi, nez od Skodovky. Akorat ze posledni vyberove rizeni bylo nasano tak, ze se na to firmy jako Alstom, Bombardier apod vybodly.
Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
 
Založen: 17.6.2004 9:23
Bydliště: Brno

Re: konečně

Odeslatod Proxy v 31.5.2005 10:46

Honzík napsal:Konečně se za 4 roky dočkáme boomu, ale těch 9 let je fakt hodně
Zvláštní, podle mých výpočtů je to 10 let :mrgreen:

Na jednu stranu souhlasím, ale na druhou stranu upozorňuji, že se jedná o teprve o strategický záměr a nebylo řečeno, na kolik zakázek bude obnova rozpočítána.
Každopádně to znamená, že v roce 2018 bude celý vozový park tvořen jen nízkopodlažními tramvajemi, což se nezdá pravděpodobné. Že by se DPP vzdal solo vozů, nebo se budou nakupovat kromě 30metrových vozidel i 20metrová vozidla :?:
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
 
Založen: 27.11.2003 14:29
Bydliště: Čtyřiapadesátka je můj budíček

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: trainzjohny a 1 návštěvník

cron