14 T vychází z Vektry, která už homologovaná byla !! Takže ted už by s tím neměly být takové problémy, i když zkoušky požadované DÚ bude muset splnit. Tak jaké zkoušení pokus-omyl ?!?! Je to prostě NOVÁ tramvaj, což jsme tady neměli osm let, takže bude chvíli trvat než se vše vyřídí. Zpoždění dodávky ? Nepříjemné, ale stává se to . A tu cenu sis vycucal z prstu, ne?Martin-KT8D5.RN2P píše:Ale už do háje za 70 mega!!! by to mělo bejt hotový a nazdar... Tahle tramvaj s touhel cenou si nemůže dovolit chyby a čas zkoušení typu pokus-omyl, nota bene když už tu dávno měla bejt. Mám pocit, že většině z vás uchází dva faktoryslimman píše: Ach jo.... "Úzkost" se dá rozšířit třeba použitím klasickýho sedadla na pravý straně místo toho 1,5. Nějaké úpravy vnitřku třeba ještě budou, jako tomu bylo u M1. Je to první kus.
-cena (70 milionů za neověřenou tramvaj) btw jak je to s homolagací??
-čas dodání
Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Martin-KT8D5.RN2P píše:Nebudu jí dávat čas, je to nepovedená zakázka, ať už cenou, nebo termínem dodávky... Prostě je to nedobrý. Vevnitř je úzká z čehož lidi budou v centru nadšený určitě...DavidD píše: "Dvakrát měř jednou řeš!!"
Mě by zajímalo jak můžete soudit něco co se pomalu ani ještě nerozjelo. 14t je v Praze sotva pár dní! jak jí můžete soudit, když ještě tím centrem ani pořádně neprojela, že je ouská je logický, protože jestli se nepletu, tak požadavek na výrobu byl, aby projela Malostranskym náměstim! Dejte jí čas,myslim že pořádný závěr budeme moc udělat tak nejdřív po 1 měsíci provozu s cestujícíma, a spíš by jsme si měli přát, aby se to rozjelo jinak v těch T3 schnijeme na vždy!!!
kritizovat je strasne jednoduchy
ale nejstrasnejsi je kritizovat neco, o cem jeste nic nevíme,že je úzká tak jak je napsáno níž stačí dát tam jen jednu sedačku na místo těch 1 a 1/2.
Ale už do háje za 70 mega!!! by to mělo bejt hotový a nazdar... Tahle tramvaj s touhel cenou si nemůže dovolit chyby a čas zkoušení typu pokus-omyl, nota bene když už tu dávno měla bejt. Mám pocit, že většině z vás uchází dva faktoryslimman píše:Ach jo.... "Úzkost" se dá rozšířit třeba použitím klasickýho sedadla na pravý straně místo toho 1,5. Nějaké úpravy vnitřku třeba ještě budou, jako tomu bylo u M1. Je to první kus.Martin-KT8D5.RN2P píše:Nebudu jí dávat čas, je to nepovedená zakázka, ať už cenou, nebo termínem dodávky... Prostě je to nedobrý. Vevnitř je úzká z čehož lidi budou v centru nadšený určitě...
-cena (70 milionů za neověřenou tramvaj) btw jak je to s homolagací??
-čas dodání
Ach jo.... "Úzkost" se dá rozšířit třeba použitím klasickýho sedadla na pravý straně místo toho 1,5. Nějaké úpravy vnitřku třeba ještě budou, jako tomu bylo u M1. Je to první kus.Martin-KT8D5.RN2P píše:Nebudu jí dávat čas, je to nepovedená zakázka, ať už cenou, nebo termínem dodávky... Prostě je to nedobrý. Vevnitř je úzká z čehož lidi budou v centru nadšený určitě...
Nebudu jí dávat čas, je to nepovedená zakázka, ať už cenou, nebo termínem dodávky... Prostě je to nedobrý. Vevnitř je úzká z čehož lidi budou v centru nadšený určitě...DavidD píše:"Dvakrát měř jednou řeš!!"Martin-KT8D5.RN2P píše:Ale jsou uzounký a na provoz v centru úplně na ho...
Mě by zajímalo jak můžete soudit něco co se pomalu ani ještě nerozjelo. 14t je v Praze sotva pár dní! jak jí můžete soudit, když ještě tím centrem ani pořádně neprojela, že je ouská je logický, protože jestli se nepletu, tak požadavek na výrobu byl, aby projela Malostranskym náměstim! Dejte jí čas,myslim že pořádný závěr budeme moc udělat tak nejdřív po 1 měsíci provozu s cestujícíma, a spíš by jsme si měli přát, aby se to rozjelo jinak v těch T3 schnijeme na vždy!!!
"Dvakrát měř jednou řeš!!"Martin-KT8D5.RN2P píše:Ale jsou uzounký a na provoz v centru úplně na ho...fricoolinek2 píše:Jo, 14T má mouchy............ALE je to konečně moderní tramvaj, kterou byla naposledy RT6 před 12 lety ! Máme nový soupravy metra, 370 NP CityBusů a tramvaje ????....asi tak 6 a to při nejlepší vůli (RT6 + KT8D5.NR2P).....doba jde¨dál a nelze se snad je plácat v panoptiku jménem T3...nebo snad jo ???!!!
Mě by zajímalo jak můžete soudit něco co se pomalu ani ještě nerozjelo. 14t je v Praze sotva pár dní! jak jí můžete soudit, když ještě tím centrem ani pořádně neprojela, že je ouská je logický, protože jestli se nepletu, tak požadavek na výrobu byl, aby projela Malostranskym náměstim! Dejte jí čas,myslim že pořádný závěr budeme moc udělat tak nejdřív po 1 měsíci provozu s cestujícíma, a spíš by jsme si měli přát, aby se to rozjelo jinak v těch T3 schnijeme na vždy!!!
Tak a teď likvidujme T3 do posledního kousku To je poselství budoucím generacímfricoolinek2 píše:Jo, 14T má mouchy............ALE je to konečně moderní tramvaj, kterou byla naposledy RT6 před 12 lety ! Máme nový soupravy metra, 370 NP CityBusů a tramvaje ????....asi tak 6 a to při nejlepší vůli (RT6 + KT8D5.NR2P).....doba jde¨dál a nelze se snad je plácat v panoptiku jménem T3...nebo snad jo ???!!!
Doporučuji podívat se na video, konkrétně v čase 00:52, a dovíte se, že nové pražské tramvaje běží na systému Windows...manil ve zprávách z tisku píše:http://ekonomika.idnes.cz/ekonomika.asp ... nomika_ven
Ale jsou uzounký a na provoz v centru úplně na ho...fricoolinek2 píše:Jo, 14T má mouchy............ALE je to konečně moderní tramvaj, kterou byla naposledy RT6 před 12 lety ! Máme nový soupravy metra, 370 NP CityBusů a tramvaje ????....asi tak 6 a to při nejlepší vůli (RT6 + KT8D5.NR2P).....doba jde¨dál a nelze se snad je plácat v panoptiku jménem T3...nebo snad jo ???!!!
Re: 14T
A najde se někdo, kdo ji zaplatí a bude udržovat ??? Myslím, že jednou už to tu bylo a neosvědčilo se.Martin F. píše:A co ta plošina! Ruční pohon (mimojiné elektrickou odstranily i na RT6). Opravdu 21 století. To se opravdu nenajde někdo kdo jí vyrobí??? Vždyť už tam je takových zahraničních součástek, plošina by byla pouze dalším el. dílem.
no ja urcite ne, ale co tak pozoruji na internetu a v ruznych diskuzich pod novinovymi clanky tak dost lidi asi jo, nechapu.fricoolinek2 píše:Jo, 14T má mouchy............ALE je to konečně moderní tramvaj, kterou byla naposledy RT6 před 12 lety ! Máme nový soupravy metra, 370 NP CityBusů a tramvaje ????....asi tak 6 a to při nejlepší vůli (RT6 + KT8D5.NR2P).....doba jde¨dál a nelze se snad je plácat v panoptiku jménem T3...nebo snad jo ???!!!
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Jo, 14T má mouchy............ALE je to konečně moderní tramvaj, kterou byla naposledy RT6 před 12 lety ! Máme nový soupravy metra, 370 NP CityBusů a tramvaje ????....asi tak 6 a to při nejlepší vůli (RT6 + KT8D5.NR2P).....doba jde¨dál a nelze se snad je plácat v panoptiku jménem T3...nebo snad jo ???!!!