Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
Tom
- Uživatel
- Příspěvky: 864
- Registrován: 15.11.2003 21:58
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tom » 31.5.2005 18:24
pawel píše:přihlédnu-li k plánu zavést o víkendu provoz pouze solo-vozů
to fakt někdy někoho dopravdy napadlo??? možná tak odbory...ono už v současnosti souběh vypich->stross je katastrofa, 15 jede 2 minuty za 25, v praxi často přímo na dohled.
ale ano napadlo

šušká se to ze všech světových stran ... možná od září či prosince

-
pawel
- Uživatel
- Příspěvky: 2346
- Registrován: 15.7.2004 23:10
- Bydliště: M22 / U8
Příspěvek
od pawel » 31.5.2005 17:34
přihlédnu-li k plánu zavést o víkendu provoz pouze solo-vozů
to fakt někdy někoho dopravdy napadlo??? možná tak odbory...ono už v současnosti souběh vypich->stross je katastrofa, 15 jede 2 minuty za 25, v praxi často přímo na dohled.
-
Tom
- Uživatel
- Příspěvky: 864
- Registrován: 15.11.2003 21:58
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tom » 31.5.2005 14:43
Pajda píše:Tom píše:V budoucnu se spíše lehce int. protáhnou tam kde je 1xT a bude tam jezdit 1xA. Aspoň se ve vozokm nebude rozlišovat mezi 2xT a 1xT ... čímž se pak způsobuje že Ropid vymýšlí takové věci jako samé jednovozové linky... díky vozokm.
Pokud bude variabilita ve velikosti tramvají, není problém začít platit osobovozokilometry.
nějaká varibilita by tam být mohla...

nevím ale jak moc se dá s články nové Anitry hejbat...
-
Pajda
- Uživatel
- Příspěvky: 341
- Registrován: 02.9.2004 14:44
- Bydliště: Zatím ještě v Praze...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Pajda » 31.5.2005 14:37
Tom píše:V budoucnu se spíše lehce int. protáhnou tam kde je 1xT a bude tam jezdit 1xA. Aspoň se ve vozokm nebude rozlišovat mezi 2xT a 1xT ... čímž se pak způsobuje že Ropid vymýšlí takové věci jako samé jednovozové linky... díky vozokm.
Pokud bude variabilita ve velikosti tramvají, není problém začít platit osobovozokilometry.
-
Tom
- Uživatel
- Příspěvky: 864
- Registrován: 15.11.2003 21:58
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tom » 31.5.2005 14:29
V budoucnu se spíše lehce int. protáhnou tam kde je 1xT a bude tam jezdit 1xA. Aspoň se ve vozokm nebude rozlišovat mezi 2xT a 1xT ... čímž se pak způsobuje že Ropid vymýšlí takové věci jako samé jednovozové linky... díky vozokm.
-
Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2412
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 7, 21, 904
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Proxy » 31.5.2005 13:38
adam_r píše:Proc ne 20m vozy.
Já přece nejsem proti, já bych naopak uvítalo kombinovaný nákup, např. ročně 10 krátkých a 15 dlouhých vozů, či jinou kombinaci.
V Praze jezdí čím dál tím víc sólo linek, kde by se 20metrové NP-vozy uživily. Navíc přihlédnu-li k plánu zavést o víkendu provoz pouze solo-vozů, tak vidím řešení buď ve wanyzaci T3 nebo nákupu Trií/Aster.
-
adam_r
- Uživatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 17.6.2004 10:23
- Bydliště: Brno
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od adam_r » 31.5.2005 13:11
Proxy píše:
Že by se DPP vzdal solo vozů, nebo se budou nakupovat kromě 30metrových vozidel i 20metrová vozidla

Proc ne 20m vozy. Na druhou stranu by se mohly koupit i 40m vozidla (max delka dle nasich zakonu), coz by na mnoha linkach byl znacny narust kvality. Znamenalo by to sice predelat nekolik zastavek, coz by mohl byt v podani DPP decela velky umele vytvoreny problem ...
Štěpán píše:
Snad ne, ale zase si uvědom, od koho jiného může DP relativně levně nakoupit 250 nízkopodlažních tramvají?
Spolecnosti, ktere by byly ochotny dodavat tramvaje je hodne. A cena by nebyla o moc vyssi, nez od Skodovky. Akorat ze posledni vyberove rizeni bylo nasano tak, ze se na to firmy jako Alstom, Bombardier apod vybodly.
-
Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2412
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 7, 21, 904
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Proxy » 31.5.2005 11:46
Honzík píše:Konečně se za 4 roky dočkáme boomu, ale těch 9 let je fakt hodně
Zvláštní, podle mých výpočtů je to 10 let :mrgreen:
Na jednu stranu souhlasím, ale na druhou stranu upozorňuji, že se jedná o teprve o strategický záměr a nebylo řečeno, na kolik zakázek bude obnova rozpočítána.
Každopádně to znamená, že v roce 2018 bude celý vozový park tvořen jen nízkopodlažními tramvajemi, což se nezdá pravděpodobné. Že by se DPP vzdal solo vozů, nebo se budou nakupovat kromě 30metrových vozidel i 20metrová vozidla

-
Honzík
- problémový jedinec
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004 11:11
- Bydliště: Praha 4 Lhotka
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Honzík » 31.5.2005 9:55
Konečně se za 4 roky dočkáme boomu, ale těch 9 let je fakt hodně
-
MOp
Příspěvek
od MOp » 31.5.2005 8:51
Tonda Ježek píše:Ale aby byla klimatizace 100% využita, tak by se nesmělo jinak větrat...a v skoro každé zastávce se musí otevírat dveře...lidé určitě v těchto parných dnech taky neodolají a okýnka otevřou.
Myslím, že klimatizace pro cestující je v našich konšinách zbytečný luxus.
no to teda neni.. je to jisty standard kvality, ktery by podle mne mel byt v 21. stoleti samozrejmosti..
-
Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tonda Ježek » 30.5.2005 23:04
J_i_r_k_a píše:No pokud to nebude mít klimatizaci, tak se máme x desítek let každý léto s těma malíma okýnkama co to má na co těšit..

To bude ještě horší než CITYbus
Ale aby byla klimatizace 100% využita, tak by se nesmělo jinak větrat...a v skoro každé zastávce se musí otevírat dveře...lidé určitě v těchto parných dnech taky neodolají a okýnka otevřou.
Myslím, že klimatizace pro cestující je v našich končinách zbytečný luxus.
Naposledy upravil(a)
Tonda Ježek dne 28.6.2006 19:47, celkem upraveno 1 x.
-
J_i_r_k_a
Příspěvek
od J_i_r_k_a » 30.5.2005 22:47
No pokud to nebude mít klimatizaci, tak se máme x desítek let každý léto s těma malíma okýnkama co to má na co těšit..

To bude ještě horší než CITYbus
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 9936
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 30.5.2005 22:40
Gagarin píše:Štěpán píše:
Snad ne, ale zase si uvědom, od koho jiného může DP relativně levně nakoupit 250 nízkopodlažních tramvají? Zase to skončí tak, že to vyhraje česká firma a bude stačit, když to bude občas jezdit.
Mě spíš šokovalo to datum dokončení dodávky : 2018. Aby pak nebyly zastaralý jak T3 v roce 1990.
I vozy T3 od svého vzniku v roce 1960 se měnily. Takže není problém třeba v roce 2010 tramvaj modifikovat podle budoucích standartů.
-
Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Gagarin » 30.5.2005 20:15
Štěpán píše:MOp píše:no ja ctu dobre vyberove rizeni, tudiz to skodovka byt nemusi

Snad ne, ale zase si uvědom, od koho jiného může DP relativně levně nakoupit 250 nízkopodlažních tramvají? Zase to skončí tak, že to vyhraje česká firma a bude stačit, když to bude občas jezdit.
Mě spíš šokovalo to datum dokončení dodávky : 2018. Aby pak nebyly zastaralý jak T3 v roce 1990.
-
Štěpán
Příspěvek
od Štěpán » 30.5.2005 19:58
MOp píše:no ja ctu dobre vyberove rizeni, tudiz to skodovka byt nemusi

Snad ne, ale zase si uvědom, od koho jiného může DP relativně levně nakoupit 250 nízkopodlažních tramvají? Zase to skončí tak, že to vyhraje česká firma a bude stačit, když to bude občas jezdit.