Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 08.8.2005 15:18

Tonda Ježek píše:
fricoolinek2 píše:Máte někdo nějaký aktuální (něco novějšího, než fotky z DP kontaktu 7/2005)
fotky z výroby 14T ???
Něco málo je na http://www.ospea.cz/galerie_skoda/ , ale v podstatě nic nového se nesmontovalo...
samé metro... :lol:

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tonda Ježek » 08.8.2005 12:44

fricoolinek2 píše:Máte někdo nějaký aktuální (něco novějšího, než fotky z DP kontaktu 7/2005)
fotky z výroby 14T ???
Něco málo je na http://www.ospea.cz/galerie_skoda/ , ale v podstatě nic nového se nesmontovalo...

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 07.8.2005 21:27

Máte někdo nějaký aktuální (něco novějšího, než fotky z DP kontaktu 7/2005)
fotky z výroby 14T ???

norton

Příspěvek od norton » 09.7.2005 0:44

neboj, pražská (čti: vládní) lobby přece nedovolí, aby tramvaje dodával někdo jiný, než ti, kde mají někoho zadrápnutého. Např. Škoda...

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 09.7.2005 0:09

jenže dojem z verze socka (vzhledem k přístupu k T3RPV jde o podle mého názoru v praze očekávatelnou variantu) už je bohužel dojem úplně jiný - "stará tramvaj" se sníženou střední částí.
snad ale zvítězí snaha radnice blýsknout se před lidmi s "novou" tramvají a T3LF bude v ostravské verzi. pokud teda vůbec bude.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 08.7.2005 13:48

Podle mě je to moderní vůz. Je nízkopodlažní,má uspornou výzbroj, moderní informační prvky to vše zabalené v podstatně změnené kastli T3.

MOp

Příspěvek od MOp » 08.7.2005 13:33

fricoolinek2 píše:dá se T3 EVN brát jako moderní sólo vůz, který může být alternativou k článkovým NP vozům, nebo je to tramvaj vycházející z x let starý koncepce ???
jedna se o rekonstrukci T3 to ti nestaci?

http://fotogalerie.svetmhd.net/picture. ... age_id=600

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 08.7.2005 13:28

dá se T3 EVN brát jako moderní sólo vůz, který může být alternativou k článkovým NP vozům, nebo je to tramvaj vycházející z x let starý koncepce ???

Uživatelský avatar
Predseda
Uživatel
Příspěvky: 85
Registrován: 17.3.2005 9:51
Bydliště: Žumpa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Predseda » 08.7.2005 12:43

To je hrozná móda, dělat teď všechny dopravní prostředky se vzhledem buldozeru! Obrovský masivní plasty kolem miniaturních světel... vidím to všude - autobusy (Ikarus E91, nebo ten žlutej bus pro Student Agency), tramvaje (tohle), auta (třeba fabie), vlaky (rekonstrukce řady 810)... díky za fotky.

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tonda Ježek » 08.7.2005 12:09

pawel píše:ze 100% vysokopodlažní tram se udělá částečně nízkopodlažní, a to tak, že se nízká podlaha objeví mezi klasickými PCC podvozky (tedy nacpe se sem "wana"). v užším slova smyslu je wanou zatím jen ostavská T3LF, v širším vlastně i KT8N.
A abys to měl komplet, tak tady to máš nafocené :wink: http://www.mhdcr.biz/fotky/czech_railda ... dex.htm#t3

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 08.7.2005 9:36

ze 100% vysokopodlažní tram se udělá částečně nízkopodlažní, a to tak, že se nízká podlaha objeví mezi klasickými PCC podvozky (tedy nacpe se sem "wana"). v užším slova smyslu je wanou zatím jen ostavská T3LF, v širším vlastně i KT8N.

MOp

Příspěvek od MOp » 08.7.2005 9:32

Predseda píše:Můžu se jako kaštan na něco zeptat? Dlouho tady sleduju vaše odborný diskuze ohledně tramvají a asi stokrát jsem narazil na jeden termín, kterýmu nerozumím. Může mi prosím někdo říct, co je to wanizace? Děkuju a omlouvám se, že s tím jako laik otravuju.
To je jednoduché! :-D

Proces, při kterém dojde k výměně současné kastle T3 za novou kastli s nízkopodlažní částí - T3R.ENV. Vzhledem k tvaru se jí říká wana.

Uživatelský avatar
Predseda
Uživatel
Příspěvky: 85
Registrován: 17.3.2005 9:51
Bydliště: Žumpa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Predseda » 08.7.2005 9:06

Můžu se jako kaštan na něco zeptat? Dlouho tady sleduju vaše odborný diskuze ohledně tramvají a asi stokrát jsem narazil na jeden termín, kterýmu nerozumím. Může mi prosím někdo říct, co je to wanizace? Děkuju a omlouvám se, že s tím jako laik otravuju.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 07.7.2005 13:21

fricoolinek2 píše:Hlavní problém vidím v tom, že by se čtyřčlánková souprava dost nepříjemně vlnila při jízdě - ona jízda tříčlánkovou kačenou do Modřan už teď není žadnej med

A jak se to bude řešit v 5 článkový 14 T ???
Poršetra narozdíl od KT8 nebude mít otočné podvozky umístěné pod klouby a bude mít o jeden podvozek méně - takže se nebude vlnit, ale škubat. :mrgreen:

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 07.7.2005 13:15

Hlavní problém vidím v tom, že by se čtyřčlánková souprava dost nepříjemně vlnila při jízdě - ona jízda tříčlánkovou kačenou do Modřan už teď není žadnej med

A jak se to bude řešit v 5 článkový 14 T ???

Odpovědět