Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27.10.2004 17:39
Bydliště: Praha - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smurfx » 18.4.2007 17:48

Dneska přijela 9113 odpoledne na devítce s notným zpožděním. Na Andělu směr Řepy měla být 14:53, přijela 14:59, zřejmě kvůli kolapsu u Újezda. Řidiči to však evidentně nevadilo a jel si těch svých 40 km/h. O dynamické jízdě, kterou by se snažil alespoň trochu zpoždění zmenšit, se mu mohlo jenom zdát. Zdržoval i ostatní tramvaje a na Blatinách jsme měli na kufru již dvě pořadí.

Pokud má tramvaj zpoždění tak to chápu, stane se (kolona, nehoda apod,). Ale dost mě štve když vidím, že se řidič ani trochu nesnaží to dohnat, kór s dynamickou 14T v táhlých stoupáních na Řepy, kde má oproti 2xT3 jasnou výhodu a lze dohnat i 4 minuty (osobní zkušenost s Mr. Crossem :) ). Že bych napsal stížnost? :D

Uživatelský avatar
7001
Uživatel
Příspěvky: 204
Registrován: 30.8.2004 8:31
Bydliště: V bezpečné vzdálenosti od Prahy...

Příspěvek od 7001 » 18.4.2007 12:00

A jsou i tací řidiči, kteří o 14T nechtějí ani slyšet a když dostanou T3M tak nadávají ještě půl hodiny.
PS: já to nejsem já mám tyristorky rád.

Uživatelský avatar
Honza Šlehofer
Uživatel
Příspěvky: 145
Registrován: 23.10.2005 12:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza Šlehofer » 18.4.2007 9:50

Kde je teda spravedlnost, že někteří "výhodáři" se vozí jenom v tom perfektním aněkteří jen v těch žudrech?...
Myslím, že zase ve 14T to s řidičeme podstatně více hází a jejich páteř to odnese dříve ...

Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Káem » 18.4.2007 9:17

demon píše:Ufff... :shock:
To jsi mě teda dostal !!! :roll:
Iamgood na to prostě přišel o chvíli dřív než ty Demone, čemu se divíš, to je celé. A já jsem trpělivý. :P :P :oops: :oops:

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Příspěvek od MF » 17.4.2007 16:53

:lol: Ty bláho, nás to tak vzalo, no mě teda konkrétně nejvíc chachacha :lol: - Hláška ze Snowborďáků :lol:

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6707
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 17.4.2007 16:50

I.am.good píše:...dokáže mít rozdílný, objektivní názor na rozdíl od ostatních šotoušů zde, dokáže rozpoutat živou diskuzi a přitom nepíše blbosti - píše víceméně jen pravdu, ale z druhého úhlu. :D
Ufff... :shock:
To jsi mě teda dostal !!! :roll:

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 17.4.2007 16:05

smazáno
Naposledy upravil(a) I.am.good dne 18.4.2007 21:04, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Káem » 17.4.2007 15:27

radek31 píše:z pohledu cestujícího má přijít napřed lepší pravidelnost a potom zkrácení konců
Ale takhle to bohužel nejde. Lepší pravidelnost (tedy třeba preference) stojí peníze. Naopak - krácení konců peníze ušetří a ty se budou moct dát do tý preference. Navíc tam vznikne ten tlak, že už to nejde vyvatovat pobytama na konečných. Ted nikoho vypnutá preference nebolí, ono se to na konečnejch srovná. Diplomat tedy nejsi vůbec :-)
Ještě to doplním - teď si v DP-k stěžoval jakýsi Šurovský (btw. srovnejte si jeho text o náboru řidičů tramvají s textem jiného autora o tomtéž ale u busů - to jsou nebe a dudy a hádejte který se mi líbí víc) že díky 40km/h v noci vypravuje každá vozovna o jeden noční vozík víc. Přitom výsledkem je, že na některých konečných stojí i DVA noční vozy. Prostě proto, že někdo neumí myslet jinak než extenzivně.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 17.4.2007 13:50

Káem píše:R31: Zajímavý že sis nevšim mého dovětku - zmizení vaty na konečných by mohlo vést ke zvýšení tlaku na pravidelnost prostřednictvím preferencí. Ev. na lepší dispečerské řízení.
já si všimnul (neboj, čtu tě dostatečně pozorně), ale nesouhlasím

z pohledu cestujícího má přijít napřed lepší pravidelnost a potom zkrácení konců

pokud to bude naopak (jako dnes), tak se lidi tak maximálně naštvou
(třeba jako já, když jsem chtěl jet l. 3 z Modřan - přijela o tolik pozdě, že jí podjela 17 jedoucí DC 6 minut po ní)
vůbec je linka 3 odstrašující příklad - prý pilotní preferovaná linka, ale v reálu se v centru vždy zdrží kvůli IAD a několika nepovedeným SSZ a ve výsledku můžeme být rádi, když to na Levského stihne objet načas - také má dementně krátké konce

Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Káem » 17.4.2007 13:01

R31: Zajímavý že sis nevšim mého dovětku - zmizení vaty na konečných by mohlo vést ke zvýšení tlaku na pravidelnost prostřednictvím preferencí. Ev. na lepší dispečerské řízení.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 17.4.2007 11:56

Isidor píše:ale tu (přestávku) mu pak dispečing musel poskytnout jinde, ne?
ne nezbytně, nemusí jít o přestávku vyznačenou v JŘ a i kdyby ano, tak to většinou časově dorovná přestávka o kolo později

například pokud by na konci bylo 8-10 minut místo 6 nebo 7, tak to v 95% případů stačí a je klid (samozřejmě to není regulérní B nebo BP, jen na dorovnání zpoždění) - ale bylo by nepochybně potřeba přidat na pár linek o pořadí víc

DP se rozhodl šetřit na úkor pravidelnosti provozu a tím pádem se konce dělají minimální

Uživatelský avatar
Isidor
Uživatel
Příspěvky: 291
Registrován: 03.11.2004 20:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Isidor » 17.4.2007 11:16

radek31 píše:původně to řidič mohl kompenzovat na úkor své přestávky a cestující to nepoznal
ale tu (přestávku) mu pak dispečing musel poskytnout jinde, ne?

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MOp » 17.4.2007 10:25

Káem píše:Nevyhrožuj. Nebo pujdu dělat k DPP! :twisted: :roll: :oops:
Už aby se tak konečně stalo!

Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Káem » 17.4.2007 10:23

Absolut píše:No vidíš, a zrovna Tobě bych plat snížil, šidíš svého zaměstnavatele a místo práce plkáš po diskusích.
Nevyhrožuj. Nebo pujdu dělat k DPP! :twisted: :roll: :oops:

Uživatelský avatar
zastavaman
Uživatel
Příspěvky: 243
Registrován: 07.2.2007 20:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zastavaman » 17.4.2007 10:00

Absolut píše:Zastavaman: Samozřejmě jsou garantované spoje uvedeny i v zastávkových JŘ. Včera jsem to jen tak namátkou zkontroloval na zastávkách společných d-9 + d-26 (Hlavní nádraží až Nákladové nádr. Žižkov
aha, tak jak jsem psal, jsem slepej... hledat garantovaný spoje schovaný u pravýho okraje jízdního řádu mě nenapadlo

Odpovědět