Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Tombus
Uživatel
Příspěvky: 263
Registrován: 02.12.2003 21:04
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tombus » 28.6.2005 19:06

Tys někdy viděl T3R.P ev. č. 86xx? Já mám za to, že tyto ev. čísla jsou obsazena vozy T6A5..8-)

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 28.6.2005 19:05

S_M_Lomoz píše:- Pokud mě neklame paměť a net, vozy T3SU(CS) byly dodány v celkovém počtu 292 kusů v letech 1982-90, tedy během devíti let.
- "Šestkových" T3 je při současném tempu rekonstrukcí i "rekonstrukcí" ještě zhruba na tři roky, čili do roku 2008.
- A co pak s T3SU(CS)? Má nějaký výrazný efekt je rekonstruovat podobným způsobem jako ty starší? Něco se s nimi bude muset podniknout, těm nejstarším bude v roce 2009 27 let.
- Ta plánovaná dodávka je rozvržena do deseti let (2009-2018). Vozů je rozpočítáno 250 místo 292, což není valný rozdíl, zvlášť když uvážíme to, že se tu má prohánět minimálně 20 Poršeter, které v těch 80. letech nebyly.

Co je šestková T3 ? T3 ev.č 6xxx nebo T3 R.P ev.č. 86xx ?

S_M_Lomoz
Uživatel
Příspěvky: 229
Registrován: 06.3.2005 22:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od S_M_Lomoz » 28.6.2005 18:11

fricoolinek2 píše:
Anonymous píše:To asi teď ví opravdu málokdo - ale délkou dodávky i počtem dodaných vozů mi to spíš připadá jako akce "po 28 letech vyměňujeme T3SU(CS)", takže bych čekal náhradu nekloubu nízkopodlažním nekloubem.
Ale nemám křišťálovou kouli, abych se mohl podívat.
Jak to myslíš ???
Omlouvám se, zapomněl jsem se přihlásit.
- Pokud mě neklame paměť a net, vozy T3SU(CS) byly dodány v celkovém počtu 292 kusů v letech 1982-90, tedy během devíti let.
- "Šestkových" T3 je při současném tempu rekonstrukcí i "rekonstrukcí" ještě zhruba na tři roky, čili do roku 2008.
- A co pak s T3SU(CS)? Má nějaký výrazný efekt je rekonstruovat podobným způsobem jako ty starší? Něco se s nimi bude muset podniknout, těm nejstarším bude v roce 2009 27 let.
- Ta plánovaná dodávka je rozvržena do deseti let (2009-2018). Vozů je rozpočítáno 250 místo 292, což není valný rozdíl, zvlášť když uvážíme to, že se tu má prohánět minimálně 20 Poršeter, které v těch 80. letech nebyly.

Upozorňuju, že to, co jsem sem napsal, je jenom úvaha na základě několika čísel; ničím nepodložená.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 28.6.2005 18:03

PvvS píše:No ted uz ma oba vyrobky homologovany , jak Trio , tak wanu, nevidim problem.
Tak to potom jó :)

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 28.6.2005 17:54

No ted uz ma oba vyrobky homologovany , jak Trio , tak wanu, nevidim problem.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 28.6.2005 17:51

PvvS píše:Inekon ma dostatecny obrat.
ale tipuji že nemá co nabídnout... teda má trio... ale to už snad jednou neprošlo neprojde ani podruhé...

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 28.6.2005 17:49

Inekon ma dostatecny obrat.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 28.6.2005 17:43

PvvS píše:wana
Kdepak to by wanu musel dělat Inekon, Plzeňská škodovka nebo Siemens... v tom výběrovým řízení je totiž dodatek, že se mohou hlásit pouze firmy s obratem vyšším jak 1 mld. Kč :) Tipuji že inekon vypadne... siemens nabídne prd, takže zbývá jen škodovka... ta obrat mld. má :)

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 28.6.2005 16:51

wana

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 28.6.2005 16:50

Anonymous píše:To asi teď ví opravdu málokdo - ale délkou dodávky i počtem dodaných vozů mi to spíš připadá jako akce "po 28 letech vyměňujeme T3SU(CS)", takže bych čekal náhradu nekloubu nízkopodlažním nekloubem.
Ale nemám křišťálovou kouli, abych se mohl podívat.
Jak to myslíš ???

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 28.6.2005 15:21

To asi teď ví opravdu málokdo - ale délkou dodávky i počtem dodaných vozů mi to spíš připadá jako akce "po 28 letech vyměňujeme T3SU(CS)", takže bych čekal náhradu nekloubu nízkopodlažním nekloubem.
Ale nemám křišťálovou kouli, abych se mohl podívat.

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neral » 28.6.2005 14:54

Radek píše:Tak už běží zadávací řízení na "až 250 ks zcela nových nízkopodlažních tramvají". http://www.centralni-adresa.cz/cadr/kom ... template=2
To je novinka... Co myslíte, je možné, že to budou další Poršetry (pokud vyhraje Škoda)? A je reálný ten termín 2009-2018?

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 28.6.2005 14:07

fricoolinek2 píše:My, taková tramvajová velmoc a nevyrábět vlastní tramvaje ?!!!
Doufejme jen, že se povedou více a stanou se i vývozním artiklem...

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 28.6.2005 14:04

My, taková tramvajová velmoc a nevyrábět vlastní tramvaje ?!!!

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 28.6.2005 10:35

Dušan Z. píše:Jak to tak pročítám, tak proč si Praha raději nekoupí nějaký již vyvinutý a pořádně vyzkoušený tramvaje ve světě (i třeba za více peněz) místo nějakejch pochybnejch z Plzně ? To mi není jasný - existuje přece řada možností.
Každá tramvajová síť má svá specifika a existuje jen málo velkých měst, které by měly na chlup stejné tramvajové vozy - doporučuji se podívat na stránky Bombardieru - co město to originál.

Odpovědět