Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
To je prosté. Akákolvek změna na vozidle stojí horentné peníze. Pokud si zákazník změnu nezaplatí, žádná u nikoho nikdy nebude.Smurfx píše:Ano, to pískání i specifický rachot podvozků odněkud poznávám
Díval jsem se i na jiná videa a tak mě napadá, proč má 16T také 1,5 sedačky? Myslel jsem, že to bylo "nutné" jen u pražské 14T, protože dopravní podnik měl přísné požadavky na nápravové tlaky. Tady by měl být střední článek lehčí a zadání na tlaky asi taky nebylo tak tvrdé, proč tedy opět umělé snížení obsaditelnosti?
- Smurfx
- Uživatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 27.10.2004 17:39
- Bydliště: Praha - Řepy
- Kontaktovat uživatele:
Ano, to pískání i specifický rachot podvozků odněkud poznávámSheep píše:celkom zajimave video 16T
http://www.youtube.com/watch?v=W7ip0MG5S7o&NR
Díval jsem se i na jiná videa a tak mě napadá, proč má 16T také 1,5 sedačky? Myslel jsem, že to bylo "nutné" jen u pražské 14T, protože dopravní podnik měl přísné požadavky na nápravové tlaky. Tady by měl být střední článek lehčí a zadání na tlaky asi taky nebylo tak tvrdé, proč tedy opět umělé snížení obsaditelnosti?
video je o opravdu zajímavý a koukám že jich tam je i víc. konkrétně na tom první je vidět jak 16T projíždí výhybkou, a přijde mi že docela plynule na tramvaj s pevnými podvozky a stavu kolejového svršku.Sheep píše:celkom zajimave video 16T
http://www.youtube.com/watch?v=W7ip0MG5S7o&NR
- Sheep
- Uživatel
- Příspěvky: 325
- Registrován: 06.1.2006 23:37
- Bydliště: Slovensko, Kosice
- Kontaktovat uživatele:
celkom zajimave video 16T
http://www.youtube.com/watch?v=W7ip0MG5S7o&NR
http://www.youtube.com/watch?v=W7ip0MG5S7o&NR
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Řekl bych, že je to proto, že se první vůz montoval strašně narychlo kvůli novinářské prezentaci a dodržení smlouvy, že se na to tlačítko prostě zapomnělo nebo nebyl čas.Tom 11 píše:Asi je to nejpravděpodobnější.Protože opravdu by bylo zbytečné dělat dvě verze,když se to klidně může demontovat potom.Ale zase na jednu stranu,proč by se nedemontovalo před dosazením do vozu?
- Tom 11
- Uživatel
- Příspěvky: 774
- Registrován: 19.8.2006 18:17
- Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
- Kontaktovat uživatele:
Asi je to nejpravděpodobnější.Protože opravdu by bylo zbytečné dělat dvě verze,když se to klidně může demontovat potom.Ale zase na jednu stranu,proč by se nedemontovalo před dosazením do vozu?Karotka píše:Dveře jsou od nějaké německé firmy (tuším že IFE), takže může být levnější objednat všechny stejné a pak tlačítko demontovat, než objednávat v podstatě dva "různé" typy.
(podobný případ - v metru se první a poslední dveře soupravy otevírají vždy centrálně, přesto mají tlačítka)
A jinak už by mohl přijít další poršrot.Ale zase pokud mají zabírat místo ve vozovně,jako ostatní,tak to ať jsou zatím raději ve Škodě.
Lepší by bylo,aby se daly do provozu 9112-5(samozřejmě by se nechala jedna popř.dvě na zkoušení řidičů ) a potom teprve přivézt ze Škodovky další...
pak mi to přijde dost nelogické, jelikož už od začátku vývoje 14T se počítalo s prvními dveřmi jen pro řidiče. tedy je to podivné udělat tlačítko poptávkového ovládání i když tam vlastně nemá být a pak ho zrušit. Jasné je tlačítko na prototypu 16T ale tam jsou první dvěře určeny i pro cestující. nevíte někdo jak to vypadá s další dodávkou 14T? už tu máme skoro únor a zase nic. v provozu stále jedna, asi Škodovce nevadí placení pokuty za nedodržení smlouvy. i kdyby vyráběli čtyři tramvaje měsíčně jen pro Prahu, tak mají co dělat aby je do konce roku dodali.pan Vedoucí píše:Vzhledem k faktu, že nejsou dveře určeny pro cestující, bylo tlačítko zaslepeno. dtto ostatní novější vozy
-
- Uživatel
- Příspěvky: 354
- Registrován: 29.4.2006 20:34
- Bydliště: na vesnici, vedle HK a nyní i Praha
- Kontaktovat uživatele:
Já s ní zrovna jel. Na Balabence to bylo přepsáno na linku 19 a s touto orientací dojel až na Lehovec. Zpět jel už jako linka 3, ale odklonem.mechurav píše:Dnes ve 14:50 viděna 9111 na křižovatce Balabenka směr Lehovec na lince 19. víte někdo víc? nikde jsem se tu nedočetl že by měla dnes jezdit na jiné lince než na 3 a ani o 19 tu nebyla žádná zmíňka. bohužel foto nemám, jel jsem v tram 8 směr centrum.
- pan Vedoucí
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 07.12.2006 10:23
- Bydliště: Praha
Vzhledem k faktu, že nejsou dveře určeny pro cestující, bylo tlačítko zaslepeno. dtto ostatní novější vozymechurav píše:jsem ve svém pc našel fotku, na které je 9111 po dokončení na zkušební trati Škodovky s tlačítkem poptávkového otvírání dveří u 1. dveří. ale teď ani po dodání do Prahy to tlačítko už neměla.