Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 23.11.2005 0:07

Neral píše:
fricoolinek2 píše:MF DNES, 21.11.2005, příloha Praha
nějaké fotky nebudou?
Já už najaká fota viděl, jenže nesmí se zveřejnit. On se nějaký šotouš z Plzně určitě najde :lol: Tramvaj jezdí po té pětikolejné zkušebce celý týden (tedy nevím jestli v neděli, ale v sobotu určitě).

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neral » 22.11.2005 23:39

fricoolinek2 píše:MF DNES, 21.11.2005, příloha Praha

Tramvajím od Porsche začaly ostré testy
...
nějaké fotky nebudou?

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 21.11.2005 18:28

fricoolinek2 píše:MF DNES, 21.11.2005, příloha Praha

Tramvajím od Porsche začaly ostré testy

Praha, Plzeň - Nejpozději za měsíc by mohli Pražané v ulicích hlavního města začít vídat nové nízkopodlažní tramvaje s designem od výrobce aut Porsche. Zatím dvě tramvaje vyrobila pro metropoli Škoda Plzeň. Časem by cestující měli jezdit minimálně ve dvaceti.

Radní pro dopravu Radomír Šteiner dokonce nevylučuje, že nových tramvají bude nakonec až šedesát. „V současné době proběhly na zkušební trati v Plzni první zkušební jízdy, které dopadly výborně,“ řekl radní. Až se vozy dostanou do Prahy, budou muset najezdit na tratích mnoho zkušebních kilometrů bez lidí. „O tom, kdy začnou vozit cestující, rozhodne Drážní úřad. První tramvaj zřejmě vyjede na trase linky číslo tři,“ dodal radní s tím, že by to mělo být příští rok.

Do nových vozů se vejde asi 300 cestujících a budou je střežit kamery, které jsou i uvnitř vozidla.

Regionální mutace| Mladá fronta DNES - Praha

Autor: (pak)
Nevíte, jestli jezděj už oba 2 prototypy ???

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 21.11.2005 17:29

MF DNES, 21.11.2005, příloha Praha

Tramvajím od Porsche začaly ostré testy

Praha, Plzeň - Nejpozději za měsíc by mohli Pražané v ulicích hlavního města začít vídat nové nízkopodlažní tramvaje s designem od výrobce aut Porsche. Zatím dvě tramvaje vyrobila pro metropoli Škoda Plzeň. Časem by cestující měli jezdit minimálně ve dvaceti.

Radní pro dopravu Radomír Šteiner dokonce nevylučuje, že nových tramvají bude nakonec až šedesát. „V současné době proběhly na zkušební trati v Plzni první zkušební jízdy, které dopadly výborně,“ řekl radní. Až se vozy dostanou do Prahy, budou muset najezdit na tratích mnoho zkušebních kilometrů bez lidí. „O tom, kdy začnou vozit cestující, rozhodne Drážní úřad. První tramvaj zřejmě vyjede na trase linky číslo tři,“ dodal radní s tím, že by to mělo být příští rok.

Do nových vozů se vejde asi 300 cestujících a budou je střežit kamery, které jsou i uvnitř vozidla.

Regionální mutace| Mladá fronta DNES - Praha

Autor: (pak)

Uživatelský avatar
Pajda
Uživatel
Příspěvky: 341
Registrován: 02.9.2004 14:44
Bydliště: Zatím ještě v Praze...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajda » 03.11.2005 13:27

Gagarin píše:
Pajda píše:Smlouvy města musí být veřejně přístupné. Existuje jejich seznam. To by nebyl problém, ale....
DPP je soukromá společnost (byť vlastněná městem) a tam to může být jinak.
Tam by měly platit předpisy pro veřejnou správu. Vlastník je HLMP.
Tak to ale v praxi nefunguje, pokusím se o tom něco zjistit.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 03.11.2005 13:10

Honza Šlehofer píše:Tak článek se zmiňovaným dubnem jsem nenašel, ale určitě ten duben někde zazněl, já bych si ho s prstu nevycucal.
Ten termín zazněl z úst mluvčího Škodovky pro týdeník Ekonom, kdo máte přístup do dtb Anopressu hledejte tam.

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 03.11.2005 12:57

Gagarin píše:
Karotka píše:Jenže z 5092 zůstaly jenom papíry.

Ale zpět k nešťastné 14T: to vážně nikde není k vidění ta smlouva? Ani nejsou ty sankce z prodlení nějak ošetřené zákonem? Nebo máme Šteinera & spol. udat u Transparenční Internacionály ...
To nemá cenu. Ale mělo by to být asi někde veřejně k dispozici. Možná na praha-mesto.cz ?
Mám pocit, že stačí ten velmi nedávný průjem, co si všechny větší radnice udělaly se stavebníma zakázkama. Ale tutlá se to hezky.

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 03.11.2005 11:40

Pajda píše:Smlouvy města musí být veřejně přístupné. Existuje jejich seznam. To by nebyl problém, ale....
DPP je soukromá společnost (byť vlastněná městem) a tam to může být jinak.
Tam by měly platit předpisy pro veřejnou správu. Vlastník je HLMP.

Uživatelský avatar
Pajda
Uživatel
Příspěvky: 341
Registrován: 02.9.2004 14:44
Bydliště: Zatím ještě v Praze...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajda » 03.11.2005 9:20

Smlouvy města musí být veřejně přístupné. Existuje jejich seznam. To by nebyl problém, ale....
DPP je soukromá společnost (byť vlastněná městem) a tam to může být jinak.

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 03.11.2005 9:01

Karotka píše:
9001 píše:Jsme zapoměli na vůz 8342. To je původně vůz 6092 a to je původně T1 5092 se skříní T3 :lol:
Jenže z 5092 zůstaly jenom papíry.

Ale zpět k nešťastné 14T: to vážně nikde není k vidění ta smlouva? Ani nejsou ty sankce z prodlení nějak ošetřené zákonem? Nebo máme Šteinera & spol. udat u Transparenční Internacionály ...
To nemá cenu. Ale mělo by to být asi někde veřejně k dispozici. Možná na praha-mesto.cz ?

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 02.11.2005 22:06

Karotka píše:Jenže z 5092 zůstaly jenom papíry.
A podvozky myslim taky

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 02.11.2005 22:04

9001 píše:Jsme zapoměli na vůz 8342. To je původně vůz 6092 a to je původně T1 5092 se skříní T3 :lol:
Jenže z 5092 zůstaly jenom papíry.

Ale zpět k nešťastné 14T: to vážně nikde není k vidění ta smlouva? Ani nejsou ty sankce z prodlení nějak ošetřené zákonem? Nebo máme Šteinera & spol. udat u Transparenční Internacionály ...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 02.11.2005 21:54

syverin píše:
9001 píše:To by mě zajímalo,která tramvaj v pravidelném provozu je z roku 1962 :wink:
Žádná. Reko vyhrabu mj. z paměti 8235 ex 6139 a 8359 ex 6124.
Jsme zapoměli na vůz 8342. To je původně vůz 6092 a to je původně T1 5092 se skříní T3 :lol:

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 02.11.2005 21:44

:oops: Aha, pardon, hranatá stupátka měly z výroby i vozy pozdější (do r. 1966)

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 02.11.2005 21:35

Karotka píše:
9001 píše:To by mě zajímalo,která tramvaj v pravidelném provozu je z roku 1962 :wink:
Původní čísla 6124, 6142 - viz tabulka přečíslování na PrT.
Původní číslo 6139 - nyní 8222 (oficiální tabulka říká něco jiného, ale v Šumperku pomíchali skříně; vůz lze poznat podle hranatých vyklápěcích stupátek na střechu)
Pozor, oficiálně je 8235 ex 6139 a hranatá stupátka má také. Takže to není směrodatné. Taky je mají třeba 8221, 8244 a nějaké další...

Odpovědět