Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10206
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 29.6.2005 19:30

MOp píše:
9001 píše:Nebo může být úvaha. Předělat postupně všechny SUCS na R.P + Anitry
takovato uvaha neni na poradu dne. erpecek ma byt pouze 350. dnes jich je cca 170, takze se maximalne dodelaji veskere t3 klasika a konec..
Krnováci taky měly být taky jenom na doplnění Motola. :wink:

A hlavně kdyby se R.P. trochu upravily podle trendů,tak nevím proč je nedělat dál.

MOp

Příspěvek od MOp » 29.6.2005 19:21

9001 píše:Nebo může být úvaha. Předělat postupně všechny SUCS na R.P + Anitry
takovato uvaha neni na poradu dne. erpecek ma byt pouze 350. dnes jich je cca 170, takze se maximalne dodelaji veskere t3 klasika a konec..

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10206
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 29.6.2005 19:16

dušan píše:nevidím na tom nic vtipného, tato představa může být opravdu naprosto reálná, sice ještě žádná není v provozu, ale i takovéto úvahy jsou na místě
Nebo může být úvaha. Předělat postupně všechny SUCS na R.P + Anitry

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Příspěvek od dušan » 29.6.2005 19:00

9001 píše:To je vtip. Ještě není ani prototyp v provozu a ty už myslíš na 250 vozů.
nevidím na tom nic vtipného, tato představa může být opravdu naprosto reálná, sice ještě žádná není v provozu, ale i takovéto úvahy jsou na místě

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10206
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 29.6.2005 18:53

To je vtip. Ještě není ani prototyp v provozu a ty už myslíš na 250 vozů.

m@rtin

Příspěvek od m@rtin » 29.6.2005 16:14

SM Lomoz
Ale, kdyby VŘ vyhrála Škodovka s vozy 14T, tak těch 250 vozů může nahradit 500 tramvají. Poršetra dá za 2 vozy, proto by mohly být vozy T3SUCS vyřazeny už v roce 2014! Co jedna nová tramvaj, to vyřazení dvou vozů "T".

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 29.6.2005 13:05

Pepa píše:Nemaj ty Kievské nějak zpevněný rám? No když to ale už postavili tak to asi problémy dělat nebude, no nevim. V nějakém čísle MD o tom byl článek, zkusim ji najít.
Pokud mne vlasní skleróza neklame, tak Jenki (nebo někdo jiný) na k-repu psal, že rám na KT3UA zpevněn nebyl, a proto by dopravní úřad v Čechách podobné reka nepovolil.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 29.6.2005 11:58

adam_r píše:Nejak to urcite zpevnit museli, ale je to naprosto nevyzkousene reseni => je otazka, co se s tim stane po par letech provozu.
No tak by s ní měli hodně jezdit, problém je v tom, že se o ní bojej a prý moc nejezdí takže je uklizená ve vozovně. A nebo to je výmluva kvůli nějaké závadě, kdo ví.

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 29.6.2005 11:52

Pepa píše: Nemaj ty Kievské nějak zpevněný rám? No když to ale už postavili tak to asi problémy dělat nebude, no nevim. V nějakém čísle MD o tom byl článek, zkusim ji najít.
Nejak to urcite zpevnit museli, ale je to naprosto nevyzkousene reseni => je otazka, co se s tim stane po par letech provozu.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 29.6.2005 11:50

adam_r píše:Tuto modernizaci nepovazuji za stastne reseni. Kostra vozu T3 je uplne jina, nez kostra k2. Pri uriznuti zadku/predku vzniknou uplne jine sily v kostre, na ktere tato kostra nebyla vubec konstruovana. Po 5 letech muze byt takto rekonstruovany vuz na odpis. Jsem strasne zvedavy, jak dopadnou tyto reka pro Kijev po 5, 10, ... letech provozu.

Take jsem zvedavy, co na to rekne drazni urad. O podobnych rekonstrukcich uvazuji v Plzni, takze odpoved na tuto otazku mozna prijde uz brzy.

Jeste je tedy reseni udelat tyto predni a zadni clanky jako novostavbu na puvodni papiry z 2 vozu T3. (nebo treba by se Brno klidne zbavilo i nejakych papiru na K2, ktere se ted vyrazuji)
Nemaj ty Kievské nějak zpevněný rám? No když to ale už postavili tak to asi problémy dělat nebude, no nevim. V nějakém čísle MD o tom byl článek, zkusim ji najít.

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 29.6.2005 11:45

Pepa píše: Vozy T3SU(CS) by mohli být modernizovány na KT3 :wink:
Tuto modernizaci nepovazuji za stastne reseni. Kostra vozu T3 je uplne jina, nez kostra k2. Pri uriznuti zadku/predku vzniknou uplne jine sily v kostre, na ktere tato kostra nebyla vubec konstruovana. Po 5 letech muze byt takto rekonstruovany vuz na odpis. Jsem strasne zvedavy, jak dopadnou tyto reka pro Kijev po 5, 10, ... letech provozu.

Take jsem zvedavy, co na to rekne drazni urad. O podobnych rekonstrukcich uvazuji v Plzni, takze odpoved na tuto otazku mozna prijde uz brzy.

Jeste je tedy reseni udelat tyto predni a zadni clanky jako novostavbu na puvodni papiry z 2 vozu T3. (nebo treba by se Brno klidne zbavilo i nejakych papiru na K2, ktere se ted vyrazuji)

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Příspěvek od dušan » 29.6.2005 7:36

fricoolinek2 píše:Do jakýho čísla v R.P, by jsme mohli dojít na konci roku ?
že bychom udělali tipovačku? můj tip při současné rychlosti je 8475


moderátor Proxy píše:Tipovat můžete, ale v příslušné rubrice, prosím :wink:

Tombus
Uživatel
Příspěvky: 263
Registrován: 02.12.2003 21:04
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tombus » 29.6.2005 7:07

Šmarjá, ještě to tak, VYŘADIT IHNED!!

:lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 28.6.2005 19:42

S_M_Lomoz píše: ...

- A co pak s T3SU(CS)? Má nějaký výrazný efekt je rekonstruovat podobným způsobem jako ty starší? Něco se s nimi bude muset podniknout, těm nejstarším bude v roce 2009 27 let.

...

Upozorňuju, že to, co jsem sem napsal, je jenom úvaha na základě několika čísel; ničím nepodložená.
Vozy T3SU(CS) by mohli být modernizovány na KT3 :wink:

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 28.6.2005 19:19

Tombus píše:Tys někdy viděl T3R.P ev. č. 86xx? Já mám za to, že tyto ev. čísla jsou obsazena vozy T6A5..8-)
No jo vlastně....

Do jakýho čísla v R.P, by jsme mohli dojít na konci roku ?

Odpovědět