Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Odeslatod fricoolinek2 v 11.11.2017 6:26

Tak snad se v ÚDDP dělaj reka DeDeRóNum? To nějaký kapacity odebírat musí. Navracet 14T by prostě měla bejt absolutní priorita. Nebo je snad normální, aby nějakejch (reletivně) nových 40 vozů stálo už nějaký tři roky bez využití?

Copak nestačila ta příšerná ostuda s RT6, který byla aspoň pouze čtyři a jakž takž se to dalo omlouvat krachujícim výrobcem?
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Odeslatod demon v 10.11.2017 6:19

Stále se něco děje, ale to co píšeš pravda nikdy nebyla.
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Odeslatod fricoolinek2 v 09.11.2017 20:39

demon napsal:ÚD -> Zličín, případně opačně.


Jo, už jsem na tu deponaci tam trochu pozapomněl. No a děje se něco nebo pořád ÚDDp soudí, že lepší než navracet do PRAŽSKÉHO provozu reltivně nový vozy á 60M Kč je lepší něco šudlat DeDeRónum?
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Odeslatod demon v 09.11.2017 6:34

ÚD -> Zličín, případně opačně.
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Odeslatod fricoolinek2 v 08.11.2017 23:32

Minulý čtvrtek kolem 22h jeden kus viděn na APB trajleru na křižovatce Chodovská x Jižní spojka. Nevíte, něco bližšího?
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Odeslatod thriller2 v 24.8.2017 15:23

Aha, tak to valím bulvy. Ví někdo evidenční číslo? A bude to mít taky ten sexy nátěr jako má 9148?
thriller2
Uživatel
 
Založen: 19.2.2009 19:29

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Odeslatod Petrpes v 24.8.2017 12:23

Stačí si to dobře přečíst...
Dozvíte se nejednom o "zatáčkách" :D
Aneb MMM MMMá výjiMMMečně pravdu ;)
Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
 
Založen: 28.8.2008 21:03
Bydliště: psí bouda

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Odeslatod MM-Mikulovsky v 24.8.2017 11:42

thriller2 napsal:Očividně se jedná o dokonalou recyklaci nějakého loňského článku, protože to, že DP nyní přestavěl první 14T byla pravda tak před rokem.
Ještě je 2. možnost - 1. 14T bylo snad přece přestavěno tzv. vzorově výrobcem = ŠT, ale další si má dělat DPP sám v ÚDDP :!:
Nestalo se náhodou, že konečně cca po roce si DPP udělal přestavbu 1. vozu 14T sám :?:
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Odeslatod thriller2 v 24.8.2017 11:23

Očividně se jedná o dokonalou recyklaci nějakého loňského článku, protože to, že DP nyní přestavěl první 14T byla pravda tak před rokem.
thriller2
Uživatel
 
Založen: 19.2.2009 19:29

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Odeslatod Karosák v 24.8.2017 11:23

Tak spíš všech, které mají naději a předpoklady na zprovoznění, ale článek bych hádal tak rok starý :roll: Spíš se ještě nezačalo...
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Zajezdnia Strasznice

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Odeslatod von Špilberk v 24.8.2017 8:56

Dopravní podnik přestaví tramvaje Porsche
http://praha.e15.cz/praha/dopravni-podnik-prestavi-tramvaje-porsche-sedacky-budou-jinak-1336550
Pražský dopravní podnik (DPP) změní uspořádání sedaček všech svých tramvají Škoda 14T známé jako Porsche. Podnik nyní dokončil úpravu prvního vozu a zahájil modernizaci dalších tři tramvají z celkových 57.

Fakt všech :?: :-k
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Odeslatod fricoolinek2 v 24.6.2017 16:01

Ono bych řekl, že taky může být problém ve výpočtu. Nepočítala se obsaditelnost 14T tak, že se se plocha uličky v m2 v lichých článcích jednoduše vynásobila pěti, resp. osmi a nikdo nekalkuloval s tim, že tam mají nohy sedící. :twisted: Ale to už jsme zase oklikou tam, kde jsme byli od L.P. 2005 tolikrát - tj. že liché články jsou tragické. A vždy byly.
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Odeslatod Bobik v 24.6.2017 3:31

fricoolinek2 napsal: BTW: To Astry/Tria nemají/neměly problém s nápr. tlaky?
Tak udává se pohotovostní hmotnost 24 200kg, to je šest tun na nápravu a obsaditelnost 42 +113, při průměrně počítaný váze osoby 80kg to je 12 400kg, čili další 3 tuny na nápravu, tedy 9 tun (přesněji 24200 + 12 400 : 4 = 9150). U 14T to vychází na 10tun, takže to bude něco podobnýho....
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Odeslatod fricoolinek2 v 23.6.2017 22:43

Samozřejmě problémem byly/jsou ty pevný podvozky, nicméně v tom roce 1997 musela Astra působit vskutku moderně. Lepená skla, předsuvné dveře, ochlazovač pro řidiče. Interiér řešen kvalitně - žádné stupidní "prolejzačky". Dominantní střední článek nízkopodlažní a krajní články snadno zdolatelné dvěma schůdky. Díky tomu ve všech článcích rovná podlaha a tím i dostatek prostoru. Bohužel ve 14T se zku.rvilo, co mohlo.

BTW: To Astry/Tria nemají/neměly problém s nápr. tlaky?
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Odeslatod Bobik v 23.6.2017 22:27

No, nevím - dobré uspořádání interiéru - já si teda nemůžu pomoct, ale cokoli, se "standardní" šířkou skříně, tedy kolem 2,5m a uspořádáním židlí 2+1 je prostě špatně. Ač chápu, že si spousta lidí ráda sedne, tak pořád ale je to tramvaj a ne vozidlo pro dálkovou přepravu. A rozdíl v místě a "průchodnosti" mezi uspořádáním 1+1 a 2+1 je značný.
Jízdní vlastnosti Astry/Anitry posoudit neumím, nikdy jsem to neřídil. Co to znamená dobré jízdní vlastnosti? V porovnání s čím? Nicméně pevné podvozky hovoří za vše a v dobrém to rozhodně není. O jejich, zejména negativním, vlivu na trať (v porovnání s otočnými) něco málo vím.
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron