Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
Honza Šlehofer
- Uživatel
- Příspěvky: 145
- Registrován: 23.10.2005 12:42
- Bydliště: Plzeň
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Honza Šlehofer » 01.11.2005 21:15
Martin-KT8D5.RN2P píše:Honza Šlehofer píše: K Plzeňskym tramvajim, Plzeň se stále učí stavět tramvaje, a budue dlouho trvat než trumfne nebohý ČKD. Ono už jenom to, že měla ta tramvaj přijít teďka někdy ne? A skutek utek zatim...
No ono srovnávat ČKD se škodovkou asi moc nejde. Doba kdy se chrlily vozy v takovém množství je bohužel pryč ...
Ale jinak se tu nechci nijak zastávat škodovky, to zpoždění je docela ostudné, zvlášť při tak prestižní zakázce, jak o ní zpočátku prohlašovali a bojovali o ní ...
A hlavně já nejsem zastánce pevných podvozků!!! A právě si myslím, že z toho budou ještě v Praze rozčarovaní a bude to dost zajímavé ... bohužel pro tramvajovou dopravu.
-
Martin-KT8D5.RN2P
Příspěvek
od Martin-KT8D5.RN2P » 01.11.2005 20:58
Honza Šlehofer píše:Nevidím důvod proč by to nejezdilo... jezdit to bude (Astry i Vektra jezdí - to že ta není nasazená v provozu je věc jiná), ale ty jízdní vlastnosti zvláště na pražských tratích budou pro mnohé velkým zklamáním.
Co se týká nízkopodlažní kačeny, tak jste příliš netrpěliví, je třeba vychytat mouchy, všechno nejde hned na poprvé a až v provozu se můžou objevit drobnosti, které na dílně nebyly hned patrné ...
A jak dlouho mám ještě čekat na ty mouchy?? Myslim, že půl roku je docela dost dlouhá doba. Za 25 míčů je to skoro drzost. K Plzeňskym tramvajim, Plzeň se stále učí stavět tramvaje, a budue dlouho trvat než trumfne nebohý ČKD. Ono už jenom to, že měla ta tramvaj přijít teďka někdy ne? A skutek utek zatim...
-
Honza Šlehofer
- Uživatel
- Příspěvky: 145
- Registrován: 23.10.2005 12:42
- Bydliště: Plzeň
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Honza Šlehofer » 01.11.2005 20:28
PvvS píše:Ale zaslechl sem famu ze se stredni clanek vykucha, a nahradi se NP clankem s beznym podvozkem, comz by se neco ulehcilo .Ale jaky to pak bude mit jizdni vlastnosti nevim.
Nevím co na té fámě je pravda a co ne, ale fakt je ten že Vektra se zkoušela s vypnutým středním podvozkem, protože tramavaj pro Cagliary bude mít střední podvozek nehnaný. Jezdilo se i s umělou zátěží, ale jízda do kopce na Košutku už prý nebyla nic moc.
Osobně se mi to s tou výměnou článku ale moc nezdá ...
-
Honza Šlehofer
- Uživatel
- Příspěvky: 145
- Registrován: 23.10.2005 12:42
- Bydliště: Plzeň
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Honza Šlehofer » 01.11.2005 20:24
Nevidím důvod proč by to nejezdilo... jezdit to bude (Astry i Vektra jezdí - to že ta není nasazená v provozu je věc jiná), ale ty jízdní vlastnosti zvláště na pražských tratích budou pro mnohé velkým zklamáním.
Co se týká nízkopodlažní kačeny, tak jste příliš netrpěliví, je třeba vychytat mouchy, všechno nejde hned na poprvé a až v provozu se můžou objevit drobnosti, které na dílně nebyly hned patrné ...
-
Martin-KT8D5.RN2P
Příspěvek
od Martin-KT8D5.RN2P » 01.11.2005 10:29
Pepa píše:Pořádně to ještě ani nejezdí a vy už řešíte na které lince bude jezdit. Myslim že budem rádi pokud odjezdí zkušebky
Sóhlas, asi tak jako nízká kačena
-
Pepa
- Uživatel
- Příspěvky: 2152
- Registrován: 30.11.2003 9:45
- Bydliště: 6004
Příspěvek
od Pepa » 31.10.2005 22:18
Pořádně to ještě ani nejezdí a vy už řešíte na které lince bude jezdit. Myslim že budem rádi pokud odjezdí zkušebky
-
Marek
- Uživatel
- Příspěvky: 192
- Registrován: 16.11.2003 20:12
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Marek » 31.10.2005 21:21
PvvS píše:(..) Ale zaslechl sem famu ze se stredni clanek vykucha, a nahradi se NP clankem s beznym podvozkem, comz by se neco ulehcilo .Ale jaky to pak bude mit jizdni vlastnosti nevim.
Já jsem zase slyšel, že jestli Vektru Škodovka neudá, udělá z ní dvě běžné, udatelné Astry.
-
PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od PvvS » 31.10.2005 19:10
Mohla, pokud by si to nejakej DP pustil trvale na koleje. Ale zaslechl sem famu ze se stredni clanek vykucha, a nahradi se NP clankem s beznym podvozkem, comz by se neco ulehcilo .Ale jaky to pak bude mit jizdni vlastnosti nevim.
-
Neral
- Uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 19.11.2003 22:46
- Bydliště: Praha 6
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Neral » 31.10.2005 19:07
PvvS píše:Protoze Vektra ve stavajici delce mela kralni clanky odlehceny a stredni tlacil na kolej silou 110 kN, kdezto snad veskery DP uznavaji max 100kN. Jde o unosnost koleji, staveb pod ni (inzenyrske site) opotrebeni kolejnic ...
Aha, takže Vektra by se vlastně nemohla sériově vyrábět?
-
Béďa Trávníček
Příspěvek
od Béďa Trávníček » 31.10.2005 18:41
9001 píše:No doporučil bych ti si na ten Anděl stoupnout a podívat se jak to z Řep narvané jezdí. V ranní spičce jsou vozy plné už na Kotlářce.
Ano to jsou, ale určitě se i v současné době stane, že jeden spoj vynechá a lidé si musí počkat na další. Takže bych takový problém ve zkoušení Anitry na lince 9 neviděl...
-
PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od PvvS » 31.10.2005 17:57
Neral píše:izzy píše:Ne NP clanky ve 14T jsou o jedno okno kratsi...
A proč vlastně jsou kratší?
Protoze Vektra ve stavajici delce mela kralni clanky odlehceny a stredni tlacil na kolej silou 110 kN, kdezto snad veskery DP uznavaji max 100kN. Jde o unosnost koleji, staveb pod ni (inzenyrske site) opotrebeni kolejnic ...
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 31.10.2005 17:53
Béďa Trávníček píše:Martin-KT8D5.RN2P píše:Ale jdi nikdy jsem nezažil dvě devítky za sebou na andělu nařezaný, nikdy...
Z Anděla jezdím směrem na Řepy takřka denně. A nikdy jsem ještě neviděl, že by přijely dvě soupravy těsně za sebou narvané. Do té první se dá těžko vmáčknout a ve druhé si sednete ouplně v klídu.
Myslíš že je dobré testovat novou a ještě neozkoušenou tramvaj na trati na Barrandov v pravidelném provozu? Nemyslím si, že je to dobrý nápad. Vzpomeňte si na NP KT, taky se tu špekulovalo o tom, že bude jezdit na 13 a nakonec prd a nic.
No doporučil bych ti si na ten Anděl stoupnout a podívat se jak to z Řep narvané jezdí. V ranní spičce jsou vozy plné už na Kotlářce.
-
dušan
- Uživatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 03.4.2004 10:02
- Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP
Příspěvek
od dušan » 31.10.2005 17:24
Martin-KT8D5.RN2P píše:9001 píše:
No nevím. Ono je docela zajímavý vidět linku 9,když na Anděl přijedou dvě za sebou a obě narvaný k prasknutí. Kdyby jedna vypdadla.
Na 13 jí odstavíš na vnější koleji popř. ve smyčce Hlubočepy a je klid a mimo špičku se dá bezproblémů odklidit
Ale jdi nikdy jsem nezažil dvě devítky za sebou na andělu nařezaný, nikdy...
asi jste ani jeden neposlouchal pana Šteinera o tom, že bude na lince 3
-
Béďa Trávníček
Příspěvek
od Béďa Trávníček » 31.10.2005 17:24
Martin-KT8D5.RN2P píše:9001 píše:
No nevím. Ono je docela zajímavý vidět linku 9,když na Anděl přijedou dvě za sebou a obě narvaný k prasknutí. Kdyby jedna vypdadla.
Na 13 jí odstavíš na vnější koleji popř. ve smyčce Hlubočepy a je klid a mimo špičku se dá bezproblémů odklidit
Ale jdi nikdy jsem nezažil dvě devítky za sebou na andělu nařezaný, nikdy...
Z Anděla jezdím směrem na Řepy takřka denně. A nikdy jsem ještě neviděl, že by přijely dvě soupravy těsně za sebou narvané. Do té první se dá těžko vmáčknout a ve druhé si sednete ouplně v klídu.
Myslíš že je dobré testovat novou a ještě neozkoušenou tramvaj na trati na Barrandov v pravidelném provozu? Nemyslím si, že je to dobrý nápad. Vzpomeňte si na NP KT, taky se tu špekulovalo o tom, že bude jezdit na 13 a nakonec prd a nic.
Naposledy upravil(a) Béďa Trávníček dne 31.10.2005 17:25, celkem upraveno 1 x.
-
Martin-KT8D5.RN2P
Příspěvek
od Martin-KT8D5.RN2P » 31.10.2005 17:12
9001 píše:Martin-KT8D5.RN2P píše:To je můj příspěvek, ať víte s kým se eventuelně hádat.
No nevím. Ono je docela zajímavý vidět linku 9,když na Anděl přijedou dvě za sebou a obě narvaný k prasknutí. Kdyby jedna vypdadla.
Na 13 jí odstavíš na vnější koleji popř. ve smyčce Hlubočepy a je klid a mimo špičku se dá bezproblémů odklidit
Ale jdi nikdy jsem nezažil dvě devítky za sebou na andělu nařezaný, nikdy...