Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3330
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od Karosák » 10.10.2019 12:16

Možný je ledacos, ale peníze až na prvním místě. To není muzejní kousek, který se zachraňuje, tohle už je dneska spotřební zboží. Takže pokud oprava nevychází v černých číslech, jde to do šmelcu. Považuji za úspěch, že se vytěží, alespoň ND.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2321
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od fricoolinek2 » 10.10.2019 8:56

A to si ve ŠT účtujou takovou dardu za výrobu holejch skříní? #-o Jsem si vždycky myslel, že dardu stojí hlavně technologie. Podvozky, motory, výzbroj.

Kolik třeba stojí kastle na wanu? Neřikejte, že ta je výrobně levnější než jeden článek 5-článkový tramvaje.

A spojení 9164 a 9127 by možný nebylo?

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3632
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od von Špilberk » 10.10.2019 6:48


Uživatelský avatar
Tommy82
Uživatel
Příspěvky: 174
Registrován: 04.10.2008 19:56
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od Tommy82 » 03.9.2019 19:39

pawel píše:
03.9.2019 19:18
doufam, ze u prilezitosti zprovozneni zbytku 14T se dopravce trochu vic zamysli nad vypravenim. tedy nikoli linka 10, ale 3, 17, 24 a 1, 8, 12 a 25. aktualni presun KT do UD tomu mimochodem dost nahrava.
Ono by se těch linek našlo víc - 11,14,15 - možná i 6

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2330
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od pawel » 03.9.2019 19:18

doufam, ze u prilezitosti zprovozneni zbytku 14T se dopravce trochu vic zamysli nad vypravenim. tedy nikoli linka 10, ale 3, 17, 24 a 1, 8, 12 a 25. aktualni presun KT do UD tomu mimochodem dost nahrava.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 5975
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od demon » 03.9.2019 6:40

fricoolinek2 píše:
03.9.2019 3:21
Pak mne tedy fascinuje, jak před 15 lety byl schopen DPP provádět vedle MO/PO/PÚ na T3(SUCS), KT8D5 a T6A5 i modernizace na T3R.P a to ve frekvenci 3-4 vozů měsíčně...
Mě zase fascinuje, že ještě někdo netuší jaká je situace na trhu práce...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4256
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od Bobik » 03.9.2019 6:08

Protože před patnácti lety nebyly dílny odstavný parkoviště nepojázdnejch vraků (čekajících na díly, aby se mohly zprovoznit) a bylo s čím jezdit.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2321
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od fricoolinek2 » 03.9.2019 3:21

Pak mne tedy fascinuje, jak před 15 lety byl schopen DPP provádět vedle MO/PO/PÚ na T3(SUCS), KT8D5 a T6A5 i modernizace na T3R.P a to ve frekvenci 3-4 vozů měsíčně...

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 5975
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od demon » 02.9.2019 22:37

fricoolinek2 píše:
02.9.2019 17:24
Jak se postoupilo ve věci oprav? Pokud je takový nedostatek vozů, tak by se priorizování návratu (desítek?) odstavených vozů jevilo jako nanejvýš logické.
Můžeme si zasekat dílny zprovozňováním zbývajících vetřelců nebo můžeme průběžně provádět periodický opravy všech zbývajících typů vozů. Z čeho budou mít vozovny větší užitek ?

Uživatelský avatar
Tommy82
Uživatel
Příspěvky: 174
Registrován: 04.10.2008 19:56
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od Tommy82 » 02.9.2019 18:28

fricoolinek2 píše:
02.9.2019 17:24
Jak se postoupilo ve věci oprav? Pokud je takový nedostatek vozů, tak by se priorizování návratu (desítek?) odstavených vozů jevilo jako nanejvýš logické.
Dovolím si odpovědět: pokud je mi známo, oprava probíhá na vozech 9115, 9120, 9129, 9132 - zbývají opravit vozy 9111, 9118, 9119, 9130, 9131 a 9133. Vozy 9127, 9128, 9134 a 9164 jsou odstaveny dlouhodobě po nehodách. 9162 se opravuje po nehodě v Kobylisích, 9142 čeká na opravu, tamtéž se pracuje na zprovoznění vozu 9116. 9144 čeká na PÚ a na 9168 PÚ probíhá. V provozu tedy jsou 9113, 9114, 9117, 9121 - 9126, 9135 -9141, 9143, 9145 - 9161, 9166 -9170.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2321
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od fricoolinek2 » 02.9.2019 17:24

Jak se postoupilo ve věci oprav? Pokud je takový nedostatek vozů, tak by se priorizování návratu (desítek?) odstavených vozů jevilo jako nanejvýš logické.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3330
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od Karosák » 18.5.2019 16:32

A na 9169 zkoušíme nějaký nový typ PTG Z:idea:
Takový oranžovo-černý a píše se na něm cosi jako ECG engineering.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3557
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od P_V » 09.7.2018 12:05

pawel píše: on existuje nějaký takový koncept? a pokud ano, jaká jsou jeho pravidla, principy?
Koncept exituje.
pawel píše:a pro koho je tato informace relevantní?
Možná pro toho, kdo by si chtěl sednout jinak než podélně. Ještě tak tu klímošku :)

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2330
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od pawel » 09.7.2018 6:54

demon píše:Rozhodně ty vozy už potřebujou oživení vnějšího vzhledu a jelikož je polep řádově levnější, tak byť to způsobuje potíže při opravách po nehodách, tak je jasná volba.
Vypadá to asi o 1000% líp než původní barevný schéma, zapadá to do nového konceptu vnějšího designu vozů a ještě to odliší vozy s provedenou malou modernizací interiéru, takže jednoznačně palec nahoru. =D>
"zapadá to do nového konceptu vnějšího designu vozů"
on existuje nějaký takový koncept? a pokud ano, jaká jsou jeho pravidla, principy?

"ještě to odliší vozy s provedenou malou modernizací"
a pro koho je tato informace relevantní?

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4256
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od Bobik » 07.7.2018 12:39

9001 píše:Na funkci to nemá vliv...
To sice nemá, ale alespoň se na to dá koukat, když už se v tom (či s tím) nedá jezdit... 8-) :lol:

Odpovědět