Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 16.8.2005 14:52

DPmPET,

1) ty nám tady budeš diskutovat sám se sebou? Proč ty tři příspěvky za sebou?

2) Diskuzi o zvedácích si začal ty sám v pátek 12. 08. 2005 v 20:36 h - tak co se divíš?
:shock:

MOp

Re: Ludra

Příspěvek od MOp » 16.8.2005 14:50

DPmPET píše:Nevím ale hydraulický systém LUCAS je součástí hydraulických válců vzájemně propojená hydraulickými hadicemi a je to stavebnice a je to mobilní(K zásahu se používá auto nebo nehodový vlak,myšleno na dráze)K pohybu pístů je jěště potřeba čerpadlo z nádrží na hydraulický olej.A co se používá v dílnách v Hostivaři tak to pracuje na stlačený vzduch,k pohybu to potřebuje velmi čistou a hladkou podlahu,takže po dlažbě asi těžko? 8-)
to chce klid.. asi zvyknes, ze se jedno tema premisti v debate ve druhe ci treti, tak se nebudes tak rozcilovat. samozrejme, ze zminene zarizeni lze pouzit pouze v dilnach /na rovnem povrchu/ , nikoliv tim zvednout tramvaj na ulici..

DPmPET

Ludra

Příspěvek od DPmPET » 16.8.2005 14:48

Tady řeším technologii nakolejení nízkopodlahy,nevím ale spousta lidí je tu docela inteligentní. 8-)

DPmPET

Ludra

Příspěvek od DPmPET » 16.8.2005 14:44

Pokavadˇ vím tak to je téma pro Porscháky nebo Anitry 8-)

DPmPET

Ludra

Příspěvek od DPmPET » 16.8.2005 14:41

Nevím ale hydraulický systém LUCAS je součástí hydraulických válců vzájemně propojená hydraulickými hadicemi a je to stavebnice a je to mobilní(K zásahu se používá auto nebo nehodový vlak,myšleno na dráze)K pohybu pístů je jěště potřeba čerpadlo z nádrží na hydraulický olej.A co se používá v dílnách v Hostivaři tak to pracuje na stlačený vzduch,k pohybu to potřebuje velmi čistou a hladkou podlahu,takže po dlažbě asi těžko? 8-)

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Re: Ludra

Příspěvek od Proxy » 16.8.2005 14:25

DPmPET píše:Koukám že někdo míchá jablka s hruškama. 8-)
Tak buď tak chytrej a vysvětli nám to :mrgreen: PLS

DPmPET

Ludra

Příspěvek od DPmPET » 16.8.2005 14:20

Koukám že někdo míchá jablka s hruškama. 8-)

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Ludra

Příspěvek od Tonda Ježek » 16.8.2005 13:21

9001 píše: Myslím že při DODu,když byl UD,tak na to polštáři jezdil střední článek KT8.
Tak, tak (to je už druhá reklama na stránky během tří hodin :D )
http://mhdcr.biz/fotky/dod_hostivar/18.jpg

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9608
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Ludra

Příspěvek od 9001 » 16.8.2005 12:33

MOp píše:
Proxy píše:Sice teď brousím do technických vod, ve kterých se běžně nečvachtám, ale na předloňském DOD v OT Hostivař se depáci kasali nějakým dílenským hydraulickým systémem díky, kterému mohly volně pohybovat a otáčet se skříní T6 i mimo kolejiště - takže bych se vsadil, že DP "nemá pouze pohotovostní jeřáby BERGER" jak píšeš... :?:
to funguje en v dilnach na hladke podlaze.. je to takovej vzdhuchovej polstar, na kterym to jezdi..

na vlastni oci jsem to nevidel, ale tusim u fortika+jezoura z toho najdes fotky.

M.
Myslím že při DODu,když byl UD,tak na to polštáři jezdil střední článek KT8.

DPmPET

Ludra

Příspěvek od DPmPET » 16.8.2005 12:16

Myslím že se máme v Praze na co těšit!!!!!!!!Nevím ale v Ostravě ty Astry dokáže vykolejit i decentně zrychlené auto.Asi 2 případy.Nakolejování housenky podle mě není krátkodobá záležitost,jako u vozů T3 8-) .Berger je rychlejší!!!!!!

MOp

Re: Ludra

Příspěvek od MOp » 16.8.2005 11:57

ano ano.. to je ono dekuji za spolupraci..

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Ludra

Příspěvek od Tonda Ježek » 16.8.2005 11:48

MOp píše: to funguje en v dilnach na hladke podlaze.. je to takovej vzdhuchovej polstar, na kterym to jezdi..

na vlastni oci jsem to nevidel, ale tusim u fortika+jezoura z toho najdes fotky.
M.
http://mhdcr.biz/tram/praha/uddp/12.jpg :wink:

jf

Příspěvek od jf » 16.8.2005 11:28

lak má - červeno stříbrnej, nalepené čelo

MOp

Re: Ludra

Příspěvek od MOp » 16.8.2005 11:16

Proxy píše:Sice teď brousím do technických vod, ve kterých se běžně nečvachtám, ale na předloňském DOD v OT Hostivař se depáci kasali nějakým dílenským hydraulickým systémem díky, kterému mohly volně pohybovat a otáčet se skříní T6 i mimo kolejiště - takže bych se vsadil, že DP "nemá pouze pohotovostní jeřáby BERGER" jak píšeš... :?:
to funguje en v dilnach na hladke podlaze.. je to takovej vzdhuchovej polstar, na kterym to jezdi..

na vlastni oci jsem to nevidel, ale tusim u fortika+jezoura z toho najdes fotky.

M.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Re: Ludra

Příspěvek od Proxy » 16.8.2005 11:01

DPmPET píše:Praha na to bohužel má pouze pohotovostní jeřáby TATRA(BERGER)A co jsi posílal ty obrázky tak takhle vypadá hydraulický systém LUCAS 8-)
Sice teď brousím do technických vod, ve kterých se běžně nečvachtám, ale na předloňském DOD v OT Hostivař se depáci kasali nějakým dílenským hydraulickým systémem díky, kterému mohly volně pohybovat a otáčet se skříní T6 i mimo kolejiště - takže bych se vsadil, že DP "nemá pouze pohotovostní jeřáby BERGER" jak píšeš... :?:

Odpovědět