Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MOp

Příspěvek od MOp » 29.6.2005 20:04

Radek píše:No já nevím. V magistrátním plánu investic (popsán třeba v Pražském dopravním magazínu březen/2005) je položka Rekonstrukce tramvají T3 uváděna v letech 2000-2013. Tak to vypadá, že by se mělo hrábnout i do SUCS. O wanách se uvažuje pro příští rok. K tomu mi ale taky nesedí to nové výběrové řízení :?: Vypadá to na styl řízení Ode zdi ke zdi. :?
t3su(cs) se budou delat pouze bouracky. na radu pujdou tyristorky, jejichz nektery stav je zalostny :-(

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1521
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Příspěvek od XSC » 29.6.2005 19:55

Mě by spíš zajímalo, proč se někdo nepokusí o NP na bázi T6 (když to jde s T3). T6 se vyráběla ještě nedávno a tedy by narozdíl od T3 nemusel být problém s papíry i na nový vůz.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1344
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 29.6.2005 19:53

MOp píše:takovato uvaha neni na poradu dne. erpecek ma byt pouze 350. dnes jich je cca 170, takze se maximalne dodelaji veskere t3 klasika a konec..
No já nevím. V magistrátním plánu investic (popsán třeba v Pražském dopravním magazínu březen/2005) je položka Rekonstrukce tramvají T3 uváděna v letech 2000-2013. Tak to vypadá, že by se mělo hrábnout i do SUCS. O wanách se uvažuje pro příští rok. K tomu mi ale taky nesedí to nové výběrové řízení :?: Vypadá to na styl řízení Ode zdi ke zdi. :?

MOp

Příspěvek od MOp » 29.6.2005 19:43

Gagarin píše:A takovou DPP kupovat nebude. Kruh se uzavřel...
jeho blbost. pro prahu by to bylo terno.. stejne jako kdyby koupila kosicke ci jine K2 a nechala zmodernizovat na K3R

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 29.6.2005 19:41

MOp píše:
Gagarin píše:Jak chceš podle trendů trochu upravit skoro padesát let starou tramvaj? To je prostě koncepce, která nejde nijak zásadně zmodernizovat. Pokud nepočítám různé wany a pod. což rozhodně neni trochu upravený vůz, ale typ vlastně nový.
wanizace, rucni radic, bulwa design (k nemu samozrejme polopantak).. atd..
A to je stále ještě v kategorii TROCHU upravená R.P? Já mám takový dojem, že se jedn spíš o novou tramvaj. A takovou DPP kupovat nebude. Kruh se uzavřel...

MOp

Příspěvek od MOp » 29.6.2005 19:38

Gagarin píše:Jak chceš podle trendů trochu upravit skoro padesát let starou tramvaj? To je prostě koncepce, která nejde nijak zásadně zmodernizovat. Pokud nepočítám různé wany a pod. což rozhodně neni trochu upravený vůz, ale typ vlastně nový.
wanizace, rucni radic, bulwa design (k nemu samozrejme polopantak).. atd..

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 29.6.2005 19:37

9001 píše:Krnováci taky měly být taky jenom na doplnění Motola. :wink:

A hlavně kdyby se R.P. trochu upravily podle trendů,tak nevím proč je nedělat dál.
Jak chceš podle trendů trochu upravit skoro padesát let starou tramvaj? To je prostě koncepce, která nejde nijak zásadně zmodernizovat. Pokud nepočítám různé wany a pod. což rozhodně neni trochu upravený vůz, ale typ vlastně nový.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9550
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 29.6.2005 19:30

MOp píše:
9001 píše:Nebo může být úvaha. Předělat postupně všechny SUCS na R.P + Anitry
takovato uvaha neni na poradu dne. erpecek ma byt pouze 350. dnes jich je cca 170, takze se maximalne dodelaji veskere t3 klasika a konec..
Krnováci taky měly být taky jenom na doplnění Motola. :wink:

A hlavně kdyby se R.P. trochu upravily podle trendů,tak nevím proč je nedělat dál.

MOp

Příspěvek od MOp » 29.6.2005 19:21

9001 píše:Nebo může být úvaha. Předělat postupně všechny SUCS na R.P + Anitry
takovato uvaha neni na poradu dne. erpecek ma byt pouze 350. dnes jich je cca 170, takze se maximalne dodelaji veskere t3 klasika a konec..

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9550
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 29.6.2005 19:16

dušan píše:nevidím na tom nic vtipného, tato představa může být opravdu naprosto reálná, sice ještě žádná není v provozu, ale i takovéto úvahy jsou na místě
Nebo může být úvaha. Předělat postupně všechny SUCS na R.P + Anitry

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Příspěvek od dušan » 29.6.2005 19:00

9001 píše:To je vtip. Ještě není ani prototyp v provozu a ty už myslíš na 250 vozů.
nevidím na tom nic vtipného, tato představa může být opravdu naprosto reálná, sice ještě žádná není v provozu, ale i takovéto úvahy jsou na místě

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9550
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 29.6.2005 18:53

To je vtip. Ještě není ani prototyp v provozu a ty už myslíš na 250 vozů.

m@rtin

Příspěvek od m@rtin » 29.6.2005 16:14

SM Lomoz
Ale, kdyby VŘ vyhrála Škodovka s vozy 14T, tak těch 250 vozů může nahradit 500 tramvají. Poršetra dá za 2 vozy, proto by mohly být vozy T3SUCS vyřazeny už v roce 2014! Co jedna nová tramvaj, to vyřazení dvou vozů "T".

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 29.6.2005 13:05

Pepa píše:Nemaj ty Kievské nějak zpevněný rám? No když to ale už postavili tak to asi problémy dělat nebude, no nevim. V nějakém čísle MD o tom byl článek, zkusim ji najít.
Pokud mne vlasní skleróza neklame, tak Jenki (nebo někdo jiný) na k-repu psal, že rám na KT3UA zpevněn nebyl, a proto by dopravní úřad v Čechách podobné reka nepovolil.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa » 29.6.2005 11:58

adam_r píše:Nejak to urcite zpevnit museli, ale je to naprosto nevyzkousene reseni => je otazka, co se s tim stane po par letech provozu.
No tak by s ní měli hodně jezdit, problém je v tom, že se o ní bojej a prý moc nejezdí takže je uklizená ve vozovně. A nebo to je výmluva kvůli nějaké závadě, kdo ví.

Odpovědět