Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 29.6.2005 11:52

Pepa píše: Nemaj ty Kievské nějak zpevněný rám? No když to ale už postavili tak to asi problémy dělat nebude, no nevim. V nějakém čísle MD o tom byl článek, zkusim ji najít.
Nejak to urcite zpevnit museli, ale je to naprosto nevyzkousene reseni => je otazka, co se s tim stane po par letech provozu.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa » 29.6.2005 11:50

adam_r píše:Tuto modernizaci nepovazuji za stastne reseni. Kostra vozu T3 je uplne jina, nez kostra k2. Pri uriznuti zadku/predku vzniknou uplne jine sily v kostre, na ktere tato kostra nebyla vubec konstruovana. Po 5 letech muze byt takto rekonstruovany vuz na odpis. Jsem strasne zvedavy, jak dopadnou tyto reka pro Kijev po 5, 10, ... letech provozu.

Take jsem zvedavy, co na to rekne drazni urad. O podobnych rekonstrukcich uvazuji v Plzni, takze odpoved na tuto otazku mozna prijde uz brzy.

Jeste je tedy reseni udelat tyto predni a zadni clanky jako novostavbu na puvodni papiry z 2 vozu T3. (nebo treba by se Brno klidne zbavilo i nejakych papiru na K2, ktere se ted vyrazuji)
Nemaj ty Kievské nějak zpevněný rám? No když to ale už postavili tak to asi problémy dělat nebude, no nevim. V nějakém čísle MD o tom byl článek, zkusim ji najít.

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 29.6.2005 11:45

Pepa píše: Vozy T3SU(CS) by mohli být modernizovány na KT3 :wink:
Tuto modernizaci nepovazuji za stastne reseni. Kostra vozu T3 je uplne jina, nez kostra k2. Pri uriznuti zadku/predku vzniknou uplne jine sily v kostre, na ktere tato kostra nebyla vubec konstruovana. Po 5 letech muze byt takto rekonstruovany vuz na odpis. Jsem strasne zvedavy, jak dopadnou tyto reka pro Kijev po 5, 10, ... letech provozu.

Take jsem zvedavy, co na to rekne drazni urad. O podobnych rekonstrukcich uvazuji v Plzni, takze odpoved na tuto otazku mozna prijde uz brzy.

Jeste je tedy reseni udelat tyto predni a zadni clanky jako novostavbu na puvodni papiry z 2 vozu T3. (nebo treba by se Brno klidne zbavilo i nejakych papiru na K2, ktere se ted vyrazuji)

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Příspěvek od dušan » 29.6.2005 7:36

fricoolinek2 píše:Do jakýho čísla v R.P, by jsme mohli dojít na konci roku ?
že bychom udělali tipovačku? můj tip při současné rychlosti je 8475


moderátor Proxy píše:Tipovat můžete, ale v příslušné rubrice, prosím :wink:

Tombus
Uživatel
Příspěvky: 263
Registrován: 02.12.2003 21:04
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tombus » 29.6.2005 7:07

Šmarjá, ještě to tak, VYŘADIT IHNED!!

:lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa » 28.6.2005 19:42

S_M_Lomoz píše: ...

- A co pak s T3SU(CS)? Má nějaký výrazný efekt je rekonstruovat podobným způsobem jako ty starší? Něco se s nimi bude muset podniknout, těm nejstarším bude v roce 2009 27 let.

...

Upozorňuju, že to, co jsem sem napsal, je jenom úvaha na základě několika čísel; ničím nepodložená.
Vozy T3SU(CS) by mohli být modernizovány na KT3 :wink:

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2292
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 28.6.2005 19:19

Tombus píše:Tys někdy viděl T3R.P ev. č. 86xx? Já mám za to, že tyto ev. čísla jsou obsazena vozy T6A5..8-)
No jo vlastně....

Do jakýho čísla v R.P, by jsme mohli dojít na konci roku ?

Tombus
Uživatel
Příspěvky: 263
Registrován: 02.12.2003 21:04
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tombus » 28.6.2005 19:06

Tys někdy viděl T3R.P ev. č. 86xx? Já mám za to, že tyto ev. čísla jsou obsazena vozy T6A5..8-)

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2292
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 28.6.2005 19:05

S_M_Lomoz píše:- Pokud mě neklame paměť a net, vozy T3SU(CS) byly dodány v celkovém počtu 292 kusů v letech 1982-90, tedy během devíti let.
- "Šestkových" T3 je při současném tempu rekonstrukcí i "rekonstrukcí" ještě zhruba na tři roky, čili do roku 2008.
- A co pak s T3SU(CS)? Má nějaký výrazný efekt je rekonstruovat podobným způsobem jako ty starší? Něco se s nimi bude muset podniknout, těm nejstarším bude v roce 2009 27 let.
- Ta plánovaná dodávka je rozvržena do deseti let (2009-2018). Vozů je rozpočítáno 250 místo 292, což není valný rozdíl, zvlášť když uvážíme to, že se tu má prohánět minimálně 20 Poršeter, které v těch 80. letech nebyly.

Co je šestková T3 ? T3 ev.č 6xxx nebo T3 R.P ev.č. 86xx ?

S_M_Lomoz
Uživatel
Příspěvky: 216
Registrován: 06.3.2005 22:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od S_M_Lomoz » 28.6.2005 18:11

fricoolinek2 píše:
Anonymous píše:To asi teď ví opravdu málokdo - ale délkou dodávky i počtem dodaných vozů mi to spíš připadá jako akce "po 28 letech vyměňujeme T3SU(CS)", takže bych čekal náhradu nekloubu nízkopodlažním nekloubem.
Ale nemám křišťálovou kouli, abych se mohl podívat.
Jak to myslíš ???
Omlouvám se, zapomněl jsem se přihlásit.
- Pokud mě neklame paměť a net, vozy T3SU(CS) byly dodány v celkovém počtu 292 kusů v letech 1982-90, tedy během devíti let.
- "Šestkových" T3 je při současném tempu rekonstrukcí i "rekonstrukcí" ještě zhruba na tři roky, čili do roku 2008.
- A co pak s T3SU(CS)? Má nějaký výrazný efekt je rekonstruovat podobným způsobem jako ty starší? Něco se s nimi bude muset podniknout, těm nejstarším bude v roce 2009 27 let.
- Ta plánovaná dodávka je rozvržena do deseti let (2009-2018). Vozů je rozpočítáno 250 místo 292, což není valný rozdíl, zvlášť když uvážíme to, že se tu má prohánět minimálně 20 Poršeter, které v těch 80. letech nebyly.

Upozorňuju, že to, co jsem sem napsal, je jenom úvaha na základě několika čísel; ničím nepodložená.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 28.6.2005 18:03

PvvS píše:No ted uz ma oba vyrobky homologovany , jak Trio , tak wanu, nevidim problem.
Tak to potom jó :)

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1394
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 28.6.2005 17:54

No ted uz ma oba vyrobky homologovany , jak Trio , tak wanu, nevidim problem.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 28.6.2005 17:51

PvvS píše:Inekon ma dostatecny obrat.
ale tipuji že nemá co nabídnout... teda má trio... ale to už snad jednou neprošlo neprojde ani podruhé...

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1394
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 28.6.2005 17:49

Inekon ma dostatecny obrat.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 28.6.2005 17:43

PvvS píše:wana
Kdepak to by wanu musel dělat Inekon, Plzeňská škodovka nebo Siemens... v tom výběrovým řízení je totiž dodatek, že se mohou hlásit pouze firmy s obratem vyšším jak 1 mld. Kč :) Tipuji že inekon vypadne... siemens nabídne prd, takže zbývá jen škodovka... ta obrat mld. má :)

Odpovědět