Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3538
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od Karosák » 26.1.2020 13:58

Napadá mně jednodušší vysvětlení - sedačky zády k oknu
od něj musí mít odstup, protože by pak ty lavice nešly pořádně zvednout Z:idea:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3692
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od P_V » 26.1.2020 9:55

To něco tam je pořád, jen se to podařilo přemístit do stupínku a bedny pod sedadly.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4666
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od MOp » 26.1.2020 7:38


Mhr1
Uživatel
Příspěvky: 2
Registrován: 25.1.2020 20:01

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od Mhr1 » 25.1.2020 21:00

Přátelé, mám technický dotaz. 14T před rekonstrukcí mají nad podvozky podélná sedadla poměrně daleko odsazené od okna. Myslel jsem si, že je to konstrukční nutnost, tedy, že zkrátka se tam na podvozku nachází nějaký díl, který brání přisunout sedadlo blíže k oknu. Po rekonstrukci jsou však příčná sedadla těsně u okna. To "něco" bylo odstraněno nebo přemístěno, nebo tam nic překážející nebylo ani předtím? Tak proč nemohly být podélné sedadla rovněž těsně u okna? Mohl by mi to někdo vysvětlit? Děkuji.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3538
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od Karosák » 10.10.2019 12:16

Možný je ledacos, ale peníze až na prvním místě. To není muzejní kousek, který se zachraňuje, tohle už je dneska spotřební zboží. Takže pokud oprava nevychází v černých číslech, jde to do šmelcu. Považuji za úspěch, že se vytěží, alespoň ND.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2413
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od fricoolinek2 » 10.10.2019 8:56

A to si ve ŠT účtujou takovou dardu za výrobu holejch skříní? #-o Jsem si vždycky myslel, že dardu stojí hlavně technologie. Podvozky, motory, výzbroj.

Kolik třeba stojí kastle na wanu? Neřikejte, že ta je výrobně levnější než jeden článek 5-článkový tramvaje.

A spojení 9164 a 9127 by možný nebylo?

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3882
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od von Špilberk » 10.10.2019 6:48


Uživatelský avatar
Tommy82
Uživatel
Příspěvky: 174
Registrován: 04.10.2008 19:56
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od Tommy82 » 03.9.2019 19:39

pawel píše:
03.9.2019 19:18
doufam, ze u prilezitosti zprovozneni zbytku 14T se dopravce trochu vic zamysli nad vypravenim. tedy nikoli linka 10, ale 3, 17, 24 a 1, 8, 12 a 25. aktualni presun KT do UD tomu mimochodem dost nahrava.
Ono by se těch linek našlo víc - 11,14,15 - možná i 6

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2330
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od pawel » 03.9.2019 19:18

doufam, ze u prilezitosti zprovozneni zbytku 14T se dopravce trochu vic zamysli nad vypravenim. tedy nikoli linka 10, ale 3, 17, 24 a 1, 8, 12 a 25. aktualni presun KT do UD tomu mimochodem dost nahrava.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6151
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od demon » 03.9.2019 6:40

fricoolinek2 píše:
03.9.2019 3:21
Pak mne tedy fascinuje, jak před 15 lety byl schopen DPP provádět vedle MO/PO/PÚ na T3(SUCS), KT8D5 a T6A5 i modernizace na T3R.P a to ve frekvenci 3-4 vozů měsíčně...
Mě zase fascinuje, že ještě někdo netuší jaká je situace na trhu práce...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4407
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od Bobik » 03.9.2019 6:08

Protože před patnácti lety nebyly dílny odstavný parkoviště nepojázdnejch vraků (čekajících na díly, aby se mohly zprovoznit) a bylo s čím jezdit.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2413
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od fricoolinek2 » 03.9.2019 3:21

Pak mne tedy fascinuje, jak před 15 lety byl schopen DPP provádět vedle MO/PO/PÚ na T3(SUCS), KT8D5 a T6A5 i modernizace na T3R.P a to ve frekvenci 3-4 vozů měsíčně...

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6151
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od demon » 02.9.2019 22:37

fricoolinek2 píše:
02.9.2019 17:24
Jak se postoupilo ve věci oprav? Pokud je takový nedostatek vozů, tak by se priorizování návratu (desítek?) odstavených vozů jevilo jako nanejvýš logické.
Můžeme si zasekat dílny zprovozňováním zbývajících vetřelců nebo můžeme průběžně provádět periodický opravy všech zbývajících typů vozů. Z čeho budou mít vozovny větší užitek ?

Uživatelský avatar
Tommy82
Uživatel
Příspěvky: 174
Registrován: 04.10.2008 19:56
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od Tommy82 » 02.9.2019 18:28

fricoolinek2 píše:
02.9.2019 17:24
Jak se postoupilo ve věci oprav? Pokud je takový nedostatek vozů, tak by se priorizování návratu (desítek?) odstavených vozů jevilo jako nanejvýš logické.
Dovolím si odpovědět: pokud je mi známo, oprava probíhá na vozech 9115, 9120, 9129, 9132 - zbývají opravit vozy 9111, 9118, 9119, 9130, 9131 a 9133. Vozy 9127, 9128, 9134 a 9164 jsou odstaveny dlouhodobě po nehodách. 9162 se opravuje po nehodě v Kobylisích, 9142 čeká na opravu, tamtéž se pracuje na zprovoznění vozu 9116. 9144 čeká na PÚ a na 9168 PÚ probíhá. V provozu tedy jsou 9113, 9114, 9117, 9121 - 9126, 9135 -9141, 9143, 9145 - 9161, 9166 -9170.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2413
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od fricoolinek2 » 02.9.2019 17:24

Jak se postoupilo ve věci oprav? Pokud je takový nedostatek vozů, tak by se priorizování návratu (desítek?) odstavených vozů jevilo jako nanejvýš logické.

Odpovědět