Stránka 2 z 556

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 26.1.2020 13:58
od Karosák
Napadá mně jednodušší vysvětlení - sedačky zády k oknu
od něj musí mít odstup, protože by pak ty lavice nešly pořádně zvednout Z:idea:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 26.1.2020 9:55
od P_V
To něco tam je pořád, jen se to podařilo přemístit do stupínku a bedny pod sedadly.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 26.1.2020 7:38
od MOp

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 25.1.2020 21:00
od Mhr1
Přátelé, mám technický dotaz. 14T před rekonstrukcí mají nad podvozky podélná sedadla poměrně daleko odsazené od okna. Myslel jsem si, že je to konstrukční nutnost, tedy, že zkrátka se tam na podvozku nachází nějaký díl, který brání přisunout sedadlo blíže k oknu. Po rekonstrukci jsou však příčná sedadla těsně u okna. To "něco" bylo odstraněno nebo přemístěno, nebo tam nic překážející nebylo ani předtím? Tak proč nemohly být podélné sedadla rovněž těsně u okna? Mohl by mi to někdo vysvětlit? Děkuji.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 10.10.2019 12:16
od Karosák
Možný je ledacos, ale peníze až na prvním místě. To není muzejní kousek, který se zachraňuje, tohle už je dneska spotřební zboží. Takže pokud oprava nevychází v černých číslech, jde to do šmelcu. Považuji za úspěch, že se vytěží, alespoň ND.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 10.10.2019 8:56
od fricoolinek2
A to si ve ŠT účtujou takovou dardu za výrobu holejch skříní? #-o Jsem si vždycky myslel, že dardu stojí hlavně technologie. Podvozky, motory, výzbroj.

Kolik třeba stojí kastle na wanu? Neřikejte, že ta je výrobně levnější než jeden článek 5-článkový tramvaje.

A spojení 9164 a 9127 by možný nebylo?

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 10.10.2019 6:48
od von Špilberk

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 03.9.2019 19:39
od Tommy82
pawel píše:
03.9.2019 19:18
doufam, ze u prilezitosti zprovozneni zbytku 14T se dopravce trochu vic zamysli nad vypravenim. tedy nikoli linka 10, ale 3, 17, 24 a 1, 8, 12 a 25. aktualni presun KT do UD tomu mimochodem dost nahrava.
Ono by se těch linek našlo víc - 11,14,15 - možná i 6

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 03.9.2019 19:18
od pawel
doufam, ze u prilezitosti zprovozneni zbytku 14T se dopravce trochu vic zamysli nad vypravenim. tedy nikoli linka 10, ale 3, 17, 24 a 1, 8, 12 a 25. aktualni presun KT do UD tomu mimochodem dost nahrava.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 03.9.2019 6:40
od demon
fricoolinek2 píše:
03.9.2019 3:21
Pak mne tedy fascinuje, jak před 15 lety byl schopen DPP provádět vedle MO/PO/PÚ na T3(SUCS), KT8D5 a T6A5 i modernizace na T3R.P a to ve frekvenci 3-4 vozů měsíčně...
Mě zase fascinuje, že ještě někdo netuší jaká je situace na trhu práce...

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 03.9.2019 6:08
od Bobik
Protože před patnácti lety nebyly dílny odstavný parkoviště nepojázdnejch vraků (čekajících na díly, aby se mohly zprovoznit) a bylo s čím jezdit.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 03.9.2019 3:21
od fricoolinek2
Pak mne tedy fascinuje, jak před 15 lety byl schopen DPP provádět vedle MO/PO/PÚ na T3(SUCS), KT8D5 a T6A5 i modernizace na T3R.P a to ve frekvenci 3-4 vozů měsíčně...

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 02.9.2019 22:37
od demon
fricoolinek2 píše:
02.9.2019 17:24
Jak se postoupilo ve věci oprav? Pokud je takový nedostatek vozů, tak by se priorizování návratu (desítek?) odstavených vozů jevilo jako nanejvýš logické.
Můžeme si zasekat dílny zprovozňováním zbývajících vetřelců nebo můžeme průběžně provádět periodický opravy všech zbývajících typů vozů. Z čeho budou mít vozovny větší užitek ?

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 02.9.2019 18:28
od Tommy82
fricoolinek2 píše:
02.9.2019 17:24
Jak se postoupilo ve věci oprav? Pokud je takový nedostatek vozů, tak by se priorizování návratu (desítek?) odstavených vozů jevilo jako nanejvýš logické.
Dovolím si odpovědět: pokud je mi známo, oprava probíhá na vozech 9115, 9120, 9129, 9132 - zbývají opravit vozy 9111, 9118, 9119, 9130, 9131 a 9133. Vozy 9127, 9128, 9134 a 9164 jsou odstaveny dlouhodobě po nehodách. 9162 se opravuje po nehodě v Kobylisích, 9142 čeká na opravu, tamtéž se pracuje na zprovoznění vozu 9116. 9144 čeká na PÚ a na 9168 PÚ probíhá. V provozu tedy jsou 9113, 9114, 9117, 9121 - 9126, 9135 -9141, 9143, 9145 - 9161, 9166 -9170.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 02.9.2019 17:24
od fricoolinek2
Jak se postoupilo ve věci oprav? Pokud je takový nedostatek vozů, tak by se priorizování návratu (desítek?) odstavených vozů jevilo jako nanejvýš logické.