Stránka 2 z 554

Re: Škoda 14T (Porschetra)

OdeslatNapsal: 26.6.2018 12:17
od Radek
DPP jednu dobu plánovalo přechod na automatická spřáhla - proto T6 a první 14T. Pak se začalo šetřit (spřáhlo je první věc, která se při nehodě zničí).
Taky se mi matně vybavuje něco o sunutí mrtvoly 14T Chotkovou a ohnutí aut. spřáhla...

Re: Škoda 14T (Porschetra)

OdeslatNapsal: 26.6.2018 11:00
od MKzB
Secherony měly jen prototypy, jeden vpředu, druhý vzadu. Na zbylých koncích byla pražská spřáhla. Bylo to kvůli zkoušce soupravy dvou Aster. Napadá mě, že Škodovka měla skladem 6 spřáhel a potřebovala je udat.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

OdeslatNapsal: 26.6.2018 8:13
od 9001
MKzB napsal:Teď se probírám historií a koukám, že 9111 - 9113 byly dodány se spřáhly Secheron a od 9114 výše už měly spřáhla s pražskou hlavou.
Co bylo důvodem osazení těch "atypických" spřáhel na první tři kusy?


To byla u Škody klasika... Secherony měly i Astry v Plzni...

Re: Škoda 14T (Porschetra)

OdeslatNapsal: 26.6.2018 7:10
od MKzB
Teď se probírám historií a koukám, že 9111 - 9113 byly dodány se spřáhly Secheron a od 9114 výše už měly spřáhla s pražskou hlavou.
Co bylo důvodem osazení těch "atypických" spřáhel na první tři kusy?

Re: Škoda 14T (Porschetra)

OdeslatNapsal: 20.6.2018 20:39
od 9001
Karosák napsal:Cca 5 let staré info bylo, že velký panel stal 42 000,-.


Což není zase tolik, kdyby se řeklo, že ještě 10 let se tam bude jezdit...

Re: Škoda 14T (Porschetra)

OdeslatNapsal: 20.6.2018 19:29
od chlapecx
von Špilberk napsal:Zbytečný Nádražní opravovat, ono se tam stejně moc nejezdí Z:arrow: http://www.dpp.cz/mimoradne-udalosti/1_4250/. 8-)


eště že sem jel v 7.20 ale bylo to několik pořadí pěknej dobytčák :-)

Re: Škoda 14T (Porschetra)

OdeslatNapsal: 20.6.2018 16:21
od Karosák
Cca 5 let staré info bylo, že velký panel stal 42 000,-.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

OdeslatNapsal: 20.6.2018 14:51
od 9001
thriller2: Přesně tak. Na rychlost max 10-15km/h a přímé úseky to je celkem jedno jestli je vyhlodaný nebo ne.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

OdeslatNapsal: 20.6.2018 13:14
od thriller2
Otázkou je, v jakým stavu. Na odstavnou plochu se dají využít i vytěžené panely po skončení životnosti, tedy i takové, co jsou dnes v Nádražní. Naopak vytěžených použitelných pro stavbu tratě už nemusí být v zásobě dost na to, aby se jimi dala Nádražní opravit. A nové, vyrobit by šly, ale už by to bylo dražší, než klasika, když se to přestalo vyrábět masově.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

OdeslatNapsal: 20.6.2018 10:35
od P_V
9001 napsal: Jenže nové panely BKV nejsou a staré jsou už v :zadnice
Musí jich být hafo, vždyť se z nich bude stavět odstavná plocha v ÚD a to jsou nejméně 2 km.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

OdeslatNapsal: 20.6.2018 9:49
od 9001
Včera zase serval kamion trolej u Plzeňky...

Re: Škoda 14T (Porschetra)

OdeslatNapsal: 20.6.2018 7:08
od vlakoň
No bylo to hezké parkoviště, řada tramvají a busů od Smíchovského nádraží až po Lihovar. Ale zas ten klid 8-) spoustu autobusáků napadlo i chcípnout motor, tak to byla taková pěkná promenáda, jen vlaky okolo jezdily :)

Re: Škoda 14T (Porschetra)

OdeslatNapsal: 20.6.2018 5:57
od von Špilberk
Zbytečný Nádražní opravovat, ono se tam stejně moc nejezdí Z:arrow: http://www.dpp.cz/mimoradne-udalosti/1_4250/. 8-)

Re: Škoda 14T (Porschetra)

OdeslatNapsal: 20.6.2018 0:02
od 9001
Je to bludný kruh... Sekyra Group? chce stavět celou novou zástavbu, pak taky něco místo Lihovaru má vyrůst, ale pořád se čeká co kdy, protože s tím se automaticky předělá i ulice (Ala Českomoravská). Takže DP se bojí do toho nasypat peníze, aby to za 5 let celé neboural... Což je celkem pochopitelné...

Pak je otázka kdy do toho hodí vidle DÚ, protože ten stav není nejlepší a nechat Barrandov bez obsluhy před volbami je o ústa...

Určitým řešení by byla čistá repanelizace včetně spodku = nové podkladové vrstvy... Jenže nové panely BKV nejsou a staré jsou už v :zadnice

Kdyby se řeklo 15 let, tak si myslím, že DP na to vlítne okamžitě... Klasická konstrukce + asfalt a je přes prázdniny hotovo...

Re: Škoda 14T (Porschetra)

OdeslatNapsal: 19.6.2018 23:55
od chlapecx
9001 napsal:To je celkem logické, protože pevný podvozek tomu oraništi moc neprospěje...


a bude se s tím aspoň něco víc dělat? Aspoň nějaká větší oprava, když už se na to kvůli Černýmu a spol. nebude smět ještě asi dalších 15 let sáhnout? :? ty koleje sou tam zvednutý na spoustě míst ....