Stránka 2 z 556

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 27.1.2020 16:07
od demon
Mhr1 píše:
27.1.2020 13:10
Ale kam je to přemístěno po rekonstrukci?
Viz odpověď P_v…
P_V píše:
26.1.2020 9:55
To něco tam je pořád, jen se to podařilo přemístit do stupínku a bedny pod sedadly.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 27.1.2020 13:10
od Mhr1
Děkuji za názorné ukázky, co to vlastně je pod podélnou lavicí 14T. Ale kam je to přemístěno po rekonstrukci?

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 27.1.2020 4:24
od Petr
Karosák píše:
26.1.2020 13:58
Napadá mně jednodušší vysvětlení - sedačky zády k oknu
od něj musí mít odstup, protože by pak ty lavice nešly pořádně zvednout Z:idea:
Mazání okolků, pískovače.... Ne vážně tam "nic" není :roll:
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 27.1.2020 0:40
od Karosák
Ne tak u lavic z Plzně.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 26.1.2020 15:23
od P_V
Tento problém byl již uspokojivě vyřešen. Stačí se podívat na dvířka od různých nábytkových skříní, která nejsou na obyčejném pantu, ale na složitějším závěsu, aby při otvírání nevybočovaly.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 26.1.2020 13:58
od Karosák
Napadá mně jednodušší vysvětlení - sedačky zády k oknu
od něj musí mít odstup, protože by pak ty lavice nešly pořádně zvednout Z:idea:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 26.1.2020 9:55
od P_V
To něco tam je pořád, jen se to podařilo přemístit do stupínku a bedny pod sedadly.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 26.1.2020 7:38
od MOp

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 25.1.2020 21:00
od Mhr1
Přátelé, mám technický dotaz. 14T před rekonstrukcí mají nad podvozky podélná sedadla poměrně daleko odsazené od okna. Myslel jsem si, že je to konstrukční nutnost, tedy, že zkrátka se tam na podvozku nachází nějaký díl, který brání přisunout sedadlo blíže k oknu. Po rekonstrukci jsou však příčná sedadla těsně u okna. To "něco" bylo odstraněno nebo přemístěno, nebo tam nic překážející nebylo ani předtím? Tak proč nemohly být podélné sedadla rovněž těsně u okna? Mohl by mi to někdo vysvětlit? Děkuji.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 10.10.2019 12:16
od Karosák
Možný je ledacos, ale peníze až na prvním místě. To není muzejní kousek, který se zachraňuje, tohle už je dneska spotřební zboží. Takže pokud oprava nevychází v černých číslech, jde to do šmelcu. Považuji za úspěch, že se vytěží, alespoň ND.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 10.10.2019 8:56
od fricoolinek2
A to si ve ŠT účtujou takovou dardu za výrobu holejch skříní? #-o Jsem si vždycky myslel, že dardu stojí hlavně technologie. Podvozky, motory, výzbroj.

Kolik třeba stojí kastle na wanu? Neřikejte, že ta je výrobně levnější než jeden článek 5-článkový tramvaje.

A spojení 9164 a 9127 by možný nebylo?

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 10.10.2019 6:48
od von Špilberk

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 03.9.2019 19:39
od Tommy82
pawel píše:
03.9.2019 19:18
doufam, ze u prilezitosti zprovozneni zbytku 14T se dopravce trochu vic zamysli nad vypravenim. tedy nikoli linka 10, ale 3, 17, 24 a 1, 8, 12 a 25. aktualni presun KT do UD tomu mimochodem dost nahrava.
Ono by se těch linek našlo víc - 11,14,15 - možná i 6

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 03.9.2019 19:18
od pawel
doufam, ze u prilezitosti zprovozneni zbytku 14T se dopravce trochu vic zamysli nad vypravenim. tedy nikoli linka 10, ale 3, 17, 24 a 1, 8, 12 a 25. aktualni presun KT do UD tomu mimochodem dost nahrava.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 03.9.2019 6:40
od demon
fricoolinek2 píše:
03.9.2019 3:21
Pak mne tedy fascinuje, jak před 15 lety byl schopen DPP provádět vedle MO/PO/PÚ na T3(SUCS), KT8D5 a T6A5 i modernizace na T3R.P a to ve frekvenci 3-4 vozů měsíčně...
Mě zase fascinuje, že ještě někdo netuší jaká je situace na trhu práce...