Stránka 12 z 559
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Napsal: 15.11.2017 11:09
od thriller2
fricoolinek2 píše:... 14T, která tak nějak uspokojila mé "tužby" mít v Praze "něco moderního" (když už, do pekla, mohly mít něco moderního takřka kdekoliv jinde v republice)...
Počkej, co moderního v republice myslíš? Vždyť před poršákama se v republice proháněly tak akorát kachny, wany a tria, ne?
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Napsal: 15.11.2017 6:35
od demon
DavidD píše:Podle informací co mám, Polsko problém nemá a Brno má nějaký počet již opravený, ale nevím zda všechny nebo jen nějakou část..
Záleží na tom, jestli se ty informace k tobě dostanou a jakých závad se to má týkat. Při stavu, v jakym jsou ty vozy v Praze, bych dost pochyboval, kdyby byly příčníky v pohodě. Ostatní průsery si tam zažívaj samozřejmě taky.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Napsal: 15.11.2017 2:16
od fricoolinek2
Bobik píše:Tak my víme, že máš 14T rád, nemusíš nám to pořád dokazovat.
Stejně jako mají/měli o generaci starší šotouši radi RT6. Protože to pro ně byla první moderní tramvaj. Pro mne byla RT6 jen jakousi nepatrnou mlhavou vzpomínkou na jakousi "moderní zelenou tramvaj" z dob dětství. Tak tato úloha padla 14T, která tak nějak uspokojila mé "tužby" mít v Praze "něco moderního" (když už, do pekla, mohly mít něco moderního takřka kdekoliv jinde v republice).
15T se mnou "špatně začala" v podobě těch děsivých dřevosedaček, takže jsem si k ní našel cestu prakticky až s nástupem 15T4. I tak si ale dosud myslím, že 14T je tramvaj s nejlepším tlumením otřesů mimo zatáčky.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Napsal: 14.11.2017 22:44
od fricoolinek2
To je zvláštní s tim Polskem - u 16T (19T přišly až po konci dodávek 14T do Prahy). Že by to bylo díky méně náročným profilům tratí?
Brno má nějaký počet již opravený, ale nevím zda všechny nebo jen nějakou část..
Ale nějaký dlouhodobý (6 měsíců+) uzemnění třeba 5 vozů se nekonalo. Nebo jo?
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Napsal: 14.11.2017 20:49
od DavidD
fricoolinek2 píše:demon píše:Nějaká bezpečnost provozu ti zjevně nic neříká, že jo...
Podle všeho v Brně a Vratislavi jim taky bezpečnost provozu nic neříká.
Ale já to hlavně myslel tak, že řešení toho problému by nemuselo bejt tak strašně složitý, když jinde s tim problémem mohou i dál normálně jezdit.
Podle informací co mám, Polsko problém nemá a Brno má nějaký počet již opravený, ale nevím zda všechny nebo jen nějakou část..
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Napsal: 14.11.2017 6:24
od demon
fricoolinek2 píše:Podle všeho v Brně a Vratislavi jim taky bezpečnost provozu nic neříká.
Ale já to hlavně myslel tak, že řešení toho problému by nemuselo bejt tak strašně složitý, když jinde s tim problémem mohou i dál normálně jezdit.
Postup ostatních jsem popsal a do jejich hlav nevidim.
Každopádně se nedivim, že se nikdo nechce zabývat u soudu tim, proč se nic neudělalo, když se bezpečně vědělo, jaké to může mít následky.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Napsal: 13.11.2017 22:30
od fricoolinek2
demon píše:Nějaká bezpečnost provozu ti zjevně nic neříká, že jo...
Podle všeho v Brně a Vratislavi jim taky bezpečnost provozu nic neříká.
Ale já to hlavně myslel tak, že řešení toho problému by nemuselo bejt tak strašně složitý, když jinde s tim problémem mohou i dál normálně jezdit.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Napsal: 13.11.2017 21:47
od demon
Nějaká bezpečnost provozu ti zjevně nic neříká, že jo...
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Napsal: 13.11.2017 21:12
od fricoolinek2
Nicméně to značí to, že to tak děsivej problém neni a řeči o vysokejch pecí jsou nafouknutý až běda.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Napsal: 13.11.2017 18:50
od demon
fricoolinek2 píše:A na 16T ne? Poslední 17. kus do Vratislavi přišel už před 10 lety listopadu 2007. 9170 přišla až v březnu 2009...
Tohle ti potvrdit ani vyvrátit neumim, každopádně jak píšu, tam se řeší až když to opravdu nejede.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Napsal: 12.11.2017 22:13
od fricoolinek2
DavidD píše:fricoolinek2 píše:Vždyť jich v Brně a Vratislavi jezdí dokopy skoro stovka
Pokud vim, tak problémy tohoto rozsahu jsou jen v Praze...
Ano to máš pravdu problémy jsou hlavně v Praze a to protože původní provedení podvozků bylo pouze na 6 brněnských vozech a na 60 pražských vozidlech. Ostatní vozidla mají uchycení podvozků již z výroby upravené..
A na 16T ne? Poslední 17. kus do Vratislavi přišel už před 10 lety listopadu 2007. 9170 přišla až v březnu 2009...
https://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_16_T
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Napsal: 12.11.2017 19:47
od DavidD
fricoolinek2 píše:Vždyť jich v Brně a Vratislavi jezdí dokopy skoro stovka
Pokud vim, tak problémy tohoto rozsahu jsou jen v Praze...
Ano to máš pravdu problémy jsou hlavně v Praze a to protože původní provedení podvozků bylo pouze na 6 brněnských vozech a na 60 pražských vozidlech. Ostatní vozidla mají uchycení podvozků již z výroby upravené..
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Napsal: 12.11.2017 11:08
od demon
fricoolinek2 píše:Vždyť jich v Brně a Vratislavi jezdí dokopy skoro stovka
Pokud vim, tak problémy tohoto rozsahu jsou jen v Praze...
Jak už tu mnohokrát padlo, problémy jsou všude úplně stejné, ale jen Praha je od prvopočátku preventivně řeší, zatimco ostatní to nechávali dost dlouho "vyhnít" a řeší až následky...
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Napsal: 12.11.2017 3:44
od fricoolinek2
Bobik píše:fricoolinek2 píše:Vždyť jich v Brně a Vratislavi jezdí dokopy skoro stovka
Pokud vim, tak problémy tohoto rozsahu jsou jen v Praze.
Na problémy pražskejch se přišlo díky upozornění kolegů z Brna. A to, co jezdí ve Vratislavi, není to, co jezdí v Praze.
Ovšem, pokud vim, tak se nestalo, že by jich byla velká většina na roky uzemněna.
Krajní články 16T se od článků 13/14T nějak významně lišej? Pokud vim, tak největší rozdíl je v nehnanym střednim podvozku.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Napsal: 12.11.2017 2:56
od Bobik
fricoolinek2 píše:Vždyť jich v Brně a Vratislavi jezdí dokopy skoro stovka
Pokud vim, tak problémy tohoto rozsahu jsou jen v Praze.
Na problémy pražskejch se přišlo díky upozornění kolegů z Brna. A to, co jezdí ve Vratislavi, není to, co jezdí v Praze.