Stránka 3 z 555

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 04.7.2018 15:28
od pawel
k čemu onen polep slouží a kdo ho objednal? úplně zbytečný další kotasí paskvil. :/

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 01.7.2018 16:11
od demon
S lakem se počítá až při větší opravě, tj.ideálně až při PO. Do té doby budou mít vozy s malou modernizací polep, vozy bez ní původní lak na který se instaluje CVR.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 01.7.2018 12:17
od P_V
V okénku do dílen jsem si všiml v popisu fotek, že Kotasův nátěr je vlastně polep. Ono se nepočítá s budoucí možností polepové CVR? Protože polep z polepu se pak špatně sundavá.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 27.6.2018 8:34
od MKzB
Do Brna byly dodány T6A5 s pražskými spřáhly na jednom konci a ESW na druhém. Mezi vozy soupravy je ESW, na krajích soupravy pražské. Úplně stejně byly dodány do Brna i T3R. Nyní se jim ESW spřáhla při VP/GO postupně mění za standardní pražská s elektrickými propojkami vzor Vario.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 26.6.2018 22:16
od koci
Fakt byla automatická spřáhla na T6 iniciativa DPP? Já jen, že ČKD tuto řadu tramvají úplně bez automatických spřáhel nikdy nikam nedodávalo.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 26.6.2018 13:17
od Radek
DPP jednu dobu plánovalo přechod na automatická spřáhla - proto T6 a první 14T. Pak se začalo šetřit (spřáhlo je první věc, která se při nehodě zničí).
Taky se mi matně vybavuje něco o sunutí mrtvoly 14T Chotkovou a ohnutí aut. spřáhla...

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 26.6.2018 12:00
od MKzB
Secherony měly jen prototypy, jeden vpředu, druhý vzadu. Na zbylých koncích byla pražská spřáhla. Bylo to kvůli zkoušce soupravy dvou Aster. Napadá mě, že Škodovka měla skladem 6 spřáhel a potřebovala je udat.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 26.6.2018 9:13
od 9001
MKzB píše:Teď se probírám historií a koukám, že 9111 - 9113 byly dodány se spřáhly Secheron a od 9114 výše už měly spřáhla s pražskou hlavou.
Co bylo důvodem osazení těch "atypických" spřáhel na první tři kusy?
To byla u Škody klasika... Secherony měly i Astry v Plzni...

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 26.6.2018 8:10
od MKzB
Teď se probírám historií a koukám, že 9111 - 9113 byly dodány se spřáhly Secheron a od 9114 výše už měly spřáhla s pražskou hlavou.
Co bylo důvodem osazení těch "atypických" spřáhel na první tři kusy?

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 20.6.2018 21:39
od 9001
Karosák píše:Cca 5 let staré info bylo, že velký panel stal 42 000,-.
Což není zase tolik, kdyby se řeklo, že ještě 10 let se tam bude jezdit...

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 20.6.2018 20:29
od chlapecx
von Špilberk píše:Zbytečný Nádražní opravovat, ono se tam stejně moc nejezdí Z:arrow: http://www.dpp.cz/mimoradne-udalosti/1_4250/. 8-)
eště že sem jel v 7.20 ale bylo to několik pořadí pěknej dobytčák :-)

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 20.6.2018 17:21
od Karosák
Cca 5 let staré info bylo, že velký panel stal 42 000,-.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 20.6.2018 15:51
od 9001
thriller2: Přesně tak. Na rychlost max 10-15km/h a přímé úseky to je celkem jedno jestli je vyhlodaný nebo ne.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 20.6.2018 14:14
od thriller2
Otázkou je, v jakým stavu. Na odstavnou plochu se dají využít i vytěžené panely po skončení životnosti, tedy i takové, co jsou dnes v Nádražní. Naopak vytěžených použitelných pro stavbu tratě už nemusí být v zásobě dost na to, aby se jimi dala Nádražní opravit. A nové, vyrobit by šly, ale už by to bylo dražší, než klasika, když se to přestalo vyrábět masově.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 20.6.2018 11:35
od P_V
9001 píše: Jenže nové panely BKV nejsou a staré jsou už v :zadnice
Musí jich být hafo, vždyť se z nich bude stavět odstavná plocha v ÚD a to jsou nejméně 2 km.