jo to asi záleží na seštelování danýho podvozku, aktuálním provedením motorů, ložisek atd.radek31 píše:jen malý dotaz ke 14T
všimnul jsem si, že exstrašnické vozy (9120,9124,...) při brzdění nějak podivně vibrují - nevím, jestli i od jiného než prvního podvozku, ale pro řidiče to je velmi nepříjemné - nevíte čím by to mohlo být?
Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Škoda 14T (Porschetra)
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
Re: Škoda 14T (Porschetra)
jen malý dotaz ke 14T
všimnul jsem si, že exstrašnické vozy (9120,9124,...) při brzdění nějak podivně vibrují - nevím, jestli i od jiného než prvního podvozku, ale pro řidiče to je velmi nepříjemné - nevíte čím by to mohlo být?
všimnul jsem si, že exstrašnické vozy (9120,9124,...) při brzdění nějak podivně vibrují - nevím, jestli i od jiného než prvního podvozku, ale pro řidiče to je velmi nepříjemné - nevíte čím by to mohlo být?
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Pan JUDr. Vondrák už bohužel není...Damir Holas píše:Malá odbočka: kdo dělá ve Strašnicích vedoucího? Je tam ještě pan Vondrák? Neptám se za účelem podání trestního oznámení, jen ze zvědavosti
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Malá odbočka: kdo dělá ve Strašnicích vedoucího? Je tam ještě pan Vondrák? Neptám se za účelem podání trestního oznámeníjara píše:Dnes jsem měl možnost jet vozem 9128 na lince 7. Tento vůz jsem měl možnost vidět když jel minulý týden ze strašnické vozovny do své "nové"vozovny Motol. A řeknu vám dosti se za týden změnil. Žvýkačky na podleze nejsou, mastná okna...nejsou, špína z venku....není. podlaha a obložení špinavé.....není. Je tedy velmi zajímavé že ve vozovně motol to jde a ve strašnicích to nejde!!!!!! Z mého pohledu za to může fima na mytí vozů v obou vozovnách je na to jak jinak eterní firma. To tam není potom žádná kontrola po této mycí firmě? A když se řidiči nad tímto pozastaví tak pomalu na ně nadřízení podávají trestní oznámení jak jsme se mohli dočíst na http://www.dp-arena.cz. To je opravdu již trošku vrchol!!!!!! Kdybych byl vedoucí vozovny, kde vím že mi jí zachvilku zavřou a dostal nové tramvaje asi bych se snažil aby mi je tam nechali. ALe ted se už fakt nedivím že je přesunuli jinak. Hold vedení je fakt důležité. Ale chudáci lidé za to nemůžou. Možná by stálo za to podat to trestní oznámení na vedoucího vozovnyKdyž je to ted taková móda......


-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Dnes jsem měl možnost jet vozem 9128 na lince 7. Tento vůz jsem měl možnost vidět když jel minulý týden ze strašnické vozovny do své "nové"vozovny Motol. A řeknu vám dosti se za týden změnil. Žvýkačky na podleze nejsou, mastná okna...nejsou, špína z venku....není. podlaha a obložení špinavé.....není. Je tedy velmi zajímavé že ve vozovně motol to jde a ve strašnicích to nejde!!!!!! Z mého pohledu za to může fima na mytí vozů v obou vozovnách je na to jak jinak eterní firma. To tam není potom žádná kontrola po této mycí firmě? A když se řidiči nad tímto pozastaví tak pomalu na ně nadřízení podávají trestní oznámení jak jsme se mohli dočíst na http://www.dp-arena.cz. To je opravdu již trošku vrchol!!!!!! Kdybych byl vedoucí vozovny, kde vím že mi jí zachvilku zavřou a dostal nové tramvaje asi bych se snažil aby mi je tam nechali. ALe ted se už fakt nedivím že je přesunuli jinak. Hold vedení je fakt důležité. Ale chudáci lidé za to nemůžou. Možná by stálo za to podat to trestní oznámení na vedoucího vozovny
Když je to ted taková móda......

- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Tak jo, Proxi, dáme si panáka.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6338
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Tak zrovna na těchto fotkách je ten "vodoznak" vyvedenej ještě velmi velmi "šmakózně", většina fotek z imhd vypadá (nebo minimálně vypadala...) podstatně hůř a to tak, že první čeho sis na fotce všiml bylo logo a až teprve následně nějaká tramvaj pod ním...fricoolinek2 píše:Ale sim tě, dyť ten vodoznak skoro neni vidět, vlastně jsem si ho všimnul, když jsi se zmínil o tom, že "zatáčkujou fotky", a proč ti to tak vadí?

- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2412
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 7, 21, 904
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Absolute, my snad budeme muset dát panáka, páč mám pocit, že na sebe mluvíme finskyAbsolut píše:Proxi, jenže ono jeto bohužel tak, že DPP dostal na výběr několik variant a vybral si tu s jedním vysokým schodem a sedačkami podélně s úzkou uličkou, pochop to prosím konečně. No a když si tohle uspořádání vybral, tak bylo projekčně dopracováno a vůz vyroben. Jestli si myslíš, že si VUKV a ŠDT škodolibě mnuly ruce že mohou udělat vůz s tímhle uspořádáním, tak jsi vedle jak ta jedle.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Já zde vůbec nekritizuji způsob výběrového řízení nebo "obchodní" praktiky plzeňské Škody, ikdyž by to byla zajímavá polemika, ale asi to bych se dočkal soudní žaloby, páč potrefená husa se vždy ozve

Já píšu o tom, že se mi prostě uspořádání 14T nelíbí a přemýšlím jak to zlepšit, ikdyž v praxi k tomu bohužel nedojde... což mne prostě mrzí, protože poršetra má nakročeno k tomu, aby to byla dobrá tramvaj.

Re: Škoda 14T (Porschetra)
Prostě chceš, aby byl výrobce iniciativnější.Proxy píše: Já tu celou pohádku znám, ale pokusím se ti vysvětlit co mám mysli... resp. jde o to, zda výrobci záleží pouze na tom splnit co si zákazník objednal a nic navíc nebo je výrobce zajímá co tomu řeknou uživatelé...


- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Proxi, jenže ono jeto bohužel tak, že DPP dostal na výběr několik variant a vybral si tu s jedním vysokým schodem a sedačkami podélně s úzkou uličkou, pochop to prosím konečně. No a když si tohle uspořádání vybral, tak bylo projekčně dopracováno a vůz vyroben. Jestli si myslíš, že si VUKV a ŠDT škodolibě mnuly ruce že mohou udělat vůz s tímhle uspořádáním, tak jsi vedle jak ta jedle.
Narážku s Výstavištěm nechápu. Nedávno se tam měnil oblouk a korigovaly se přechodnice a převýšení na větší rychlost, ale poloměry oblouků se neměnily.
Narážku s Výstavištěm nechápu. Nedávno se tam měnil oblouk a korigovaly se přechodnice a převýšení na větší rychlost, ale poloměry oblouků se neměnily.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4698
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Zas a znova - vyrobce vyrobil presne takovou tramvaj, jakou si DPP objednal!
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2412
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 7, 21, 904
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Jenže i přesto, že má 06T sedačky až u oken, tak má pod sedačkami spoustu volného místa, kde by se případné topení mohlo objevitm@rtin píše:Praha to takto nemá, protože má pod seslema topení. Tramvaje pro Cagliary žadné topení nemá. Proto šlo u 06T nacpat sedačky až k oknům.

Já tu celou pohádku znám, ale pokusím se ti vysvětlit co mám mysli... resp. jde o to, zda výrobci záleží pouze na tom splnit co si zákazník objednal a nic navíc nebo je výrobce zajímá co tomu řeknou uživatelé...Absolut píše:Proxy: Já tedy na té Tvojí fotce vidím zrovna ta zaplněná místa - ale neříkám, že by to nešlo jinak - ale DP Praha si z nabídnutých koncepcí vybral tuhle, nechal si postavit vozidlo 14T a kupuje 60 kusů. DP Brno si tuto koncepci prohlédl, upravil a objednal vozy. Ani Praha, ani Brno nechtěly dva schůdky a příčné sedačky, ani Praha ani Brno nechtěli jné řešení tohoto vozu. Praha si zadala vůz 15T jiné koncepce a Brno s nezadalo nic. Praha tedy dostává 14T a připravuje se jí 15T a Brno dostává 13T. Nevím, co je na tom složitého.
Uvedu příklad: Před pár lety dostal jeden projektant zakázku na výměnu BKV u ulici U výstaviště a mohl klidně narýsovat vše tak jak je a ponechat na trati ostré esíčko. Jenže ten klučina byl koumák a navrhl výměnu tak, že se z původní šikany stal mnohem šmakóznější oblouček

Re: Škoda 14T (Porschetra)
Mně to přijde jako zástupný problém. Topení nebo pískovač se snad může tvarem přizpůsobit sedačkám, ne naopak. Jo kdyby tam čouhaly blatníky od podvozku, to by byla jiná.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2448
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Zato maj érkondyšn, no jo, jiný kraj, jiný mrav a taky vybavením@rtin píše:Absolut:
Nicméně je tam vidět, jak jsou ty sedačky až na druhém schodě. Tohle Praha nechtěla a Brno to od Prahy převzalo
Praha to takto nemá, protože má pod seslema topení. Tramvaje pro Cagliary žadné topení nemá. Proto šlo u 06T nacpat sedačky až k oknům.

Re: Škoda 14T (Porschetra)
Absolut:
Nicméně je tam vidět, jak jsou ty sedačky až na druhém schodě. Tohle Praha nechtěla a Brno to od Prahy převzalo
Praha to takto nemá, protože má pod seslema topení. Tramvaje pro Cagliary žadné topení nemá. Proto šlo u 06T nacpat sedačky až k oknům.
Nicméně je tam vidět, jak jsou ty sedačky až na druhém schodě. Tohle Praha nechtěla a Brno to od Prahy převzalo
Praha to takto nemá, protože má pod seslema topení. Tramvaje pro Cagliary žadné topení nemá. Proto šlo u 06T nacpat sedačky až k oknům.