Stránka 204 z 556

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 07.3.2008 16:19
od fricoolinek2
Absolut píše:Na imhd.sk z principu nekoukám, protože k*r*í fotky.
Ale sim tě, dyť ten vodoznak skoro neni vidět, vlastně jsem si ho všimnul, když jsi se zmínil o tom, že "zatáčkujou fotky", a proč ti to tak vadí?

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 07.3.2008 16:13
od pawel
řešení to není elegantní, ale rozhodně rozumné.
btw jak se 06T vypořádává s absencí sedaček v nesených článcích? to by mě zajímalo, co by vzniklo, kdyby praha chtěla 14T v obousměrné verzi. třeba 1,5 sedačka přímo v prostoru dveří, obcházená cestujícími bokem? @3654

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 07.3.2008 16:03
od Absolut
Na imhd.sk z principu nekoukám, protože k*r*í fotky.

Nicméně je tam vidět, jak jsou ty sedačky až na druhém schodě. Tohle Praha nechtěla a Brno to od Prahy převzalo.

Ad kgx Mop: Nebojte. Tuším, kde je. A kdyžtak mám zálohu celého disku

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 07.3.2008 15:58
od fricoolinek2

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 07.3.2008 15:48
od slimman

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 07.3.2008 15:26
od MOp
U kgx kóči není? Vy ztratit archiv kolego? Tak to vyhlásíme státní smutek! :-(

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 07.3.2008 15:07
od Absolut
06T není o moc lepší. Má někdo link na fotky interieru 06T? Já mám vlastní fotky v notebooku a ten jsem někde nechal i s fotoarchivem :(

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 07.3.2008 15:00
od slimman
Pan Tarant na otázku co je pod těmi podélným sedačkami bránícího posunutí blíže k oknům napsal, že TOPENÍ. Btw. koukněte na hnací články 06T. :wink:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 07.3.2008 14:37
od MOp
Zrovna zde zverejnena fotografie o par prispevku nize ti ukazuje, proc nejdou sedacky nalepit k parapetu.

Otazka by mela spise znit na p.Taranta, trojhlavého psa ci nekoho jineho ze skodovky, zda je vubec technicky mozne (samozrejme za predpokladu nekolikamilionove dotace na vyvoj a relizaci takoveho reseni), veskera technicka zarizeni premistit z jedne strany na druhou a jednu radu sedacek vyndat... Asi by to slo, ale proc to delat. Praha ma takovou tramvaj, jakou si objednala a Brno take - to je na tom lepe - mohlo ji videt a uzpusobit si ji. Jak to dopadlo je vec jina..

Rikal jsem si, zda je vubec mozne, aby bylo 20ks tram v Brne stejnych. Situace bude zrejme takova, jak psal Absolut..

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 07.3.2008 13:53
od fricoolinek2
Ale co je PROBOHA tak úžasnýho na tom jednom schodu, když je to za cenu příšerný průchodnosti článkem! Ona neprůchodnost je pochopitelně ještě znásobena tím, že ony podélné sedačky nejsou "nalepené" k parapetu, kdyby byly, tak je ulička možná až o nějaký čtvrtmetr širší, fakt by se tam za těchto okolností ("nalepení" sedaček až parapetům) nevešly ty technický zařízení?

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 07.3.2008 13:39
od Topper
Proxy píše:
MOp píše:Jen aby to nakonec nevypadalo tak, ze na jedne strane vymontuji 3 sedacky na druhe sikmo take 3 a bude tam takova sikana pro cestujici. Jen by mne zajimalo, kam ukryji piskovace apod..
Však on pískovač příliš místa nezabírá :wink: a je tam ještě spousta hluchých míst
...však kdyby Škoda byla trochu kreativní a netrvala na designové rovnostrannosti, tak by se určitě všechna technika dala narvat pro prostoru pod sedačky pouze na jedné straně a ulička by mohla být širší nebo by se tam mohly dát i kolmé sedačky 8-) Však pro Polsko dokázali udělat nízkopodlažní i střední článek s podvozkem, takže se ta technika musela rozložit do krajních článků a zřejmě se vešla...
jestli ono to nebude tim, ze v Polsku ve strednim clanku nemaji zadne piskovace, aneb nehnany podvozek.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 07.3.2008 12:02
od Absolut
Tak tenhle blud jsem tedy ještě neslyšel. Praha chtěla 1 schod do VP části, tak ho má - ale za cenu uspořádání sedaček podélně. Již se to tady paslo mockrát. Vozidla s dvěma schody do VP části, na které se stejně bere EU NP dotace snad nemusím jmenovat - třeba všechny NP tramvaje v DP Olomouc.

Proxy: Já tedy na té Tvojí fotce vidím zrovna ta zaplněná místa - ale neříkám, že by to nešlo jinak - ale DP Praha si z nabídnutých koncepcí vybral tuhle, nechal si postavit vozidlo 14T a kupuje 60 kusů. DP Brno si tuto koncepci prohlédl, upravil a objednal vozy. Ani Praha, ani Brno nechtěly dva schůdky a příčné sedačky, ani Praha ani Brno nechtěli jné řešení tohoto vozu. Praha si zadala vůz 15T jiné koncepce a Brno s nezadalo nic. Praha tedy dostává 14T a připravuje se jí 15T a Brno dostává 13T. Nevím, co je na tom složitého.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 07.3.2008 11:57
od adam_r
fricoolinek2 píše:Snad je š(/Š :) )koda psát, že se 13T i 14T měly udělat ty podvozkové články o ten jeden pitomý schod vyšší a hodit tam 2x4 sedačky 1+1, prý se to neudělalo kvůli EU, protože pak by Poršetra nesplnila nějaké nízkopodlžní normy, fundovanější jistě doplní, případně opraví. :wink:
Tohle je sotofama. To by pak nemohla byt Francie, Irsko a dalsi zeme cleny EU.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 07.3.2008 11:54
od fricoolinek2
Snad je š(/Š :) )koda psát, že se 13T i 14T měly udělat ty podvozkové články o ten jeden pitomý schod vyšší a hodit tam 2x4 sedačky 1+1, prý se to neudělalo kvůli EU, protože pak by Poršetra nesplnila nějaké nízkopodlžní normy, fundovanější jistě doplní, případně opraví. :wink:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 07.3.2008 11:34
od Proxy
MOp píše:Jen aby to nakonec nevypadalo tak, ze na jedne strane vymontuji 3 sedacky na druhe sikmo take 3 a bude tam takova sikana pro cestujici. Jen by mne zajimalo, kam ukryji piskovace apod..
Však on pískovač příliš místa nezabírá :wink: a je tam ještě spousta hluchých míst Obrázek
...však kdyby Škoda byla trochu kreativní a netrvala na designové rovnostrannosti, tak by se určitě všechna technika dala narvat pro prostoru pod sedačky pouze na jedné straně a ulička by mohla být širší nebo by se tam mohly dát i kolmé sedačky 8-) Však pro Polsko dokázali udělat nízkopodlažní i střední článek s podvozkem, takže se ta technika musela rozložit do krajních článků a zřejmě se vešla...