Stránka 205 z 559

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 11.3.2008 21:10
od jara
demon píše:Před časem se tady kdosi rozplýval nad tím, jak krásně zafungovaly deformační zóny na voze 9121.
Tak to je pravda. Zafungovaly a nikomu se nic nestalo.
Jen článek 14T jde na likvidaci a R.P žije dál... :wink:

Dle p.Taranta jde článek do Plzně jen na opravu a 9121 dostane nový, ale kdoví...
No já někde četl. Nevím jestli zde nebo na k-reportu že se uvažuje že článek pujde na crash-testy. Takže očekavám že se již ze škody nevrátí.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 11.3.2008 20:57
od DavidD
demon píše:
Jen článek 14T jde na likvidaci a R.P žije dál... :wink:
Lepší článek na odpis než zraněný cestující.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 11.3.2008 20:40
od demon
Před časem se tady kdosi rozplýval nad tím, jak krásně zafungovaly deformační zóny na voze 9121.
Tak to je pravda. Zafungovaly a nikomu se nic nestalo.
Jen článek 14T jde na likvidaci a R.P žije dál... :wink:

Dle p.Taranta jde článek do Plzně jen na opravu a 9121 dostane nový, ale kdoví...

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 11.3.2008 20:13
od DavidD
radek31 píše:jen malý dotaz ke 14T
všimnul jsem si, že exstrašnické vozy (9120,9124,...) při brzdění nějak podivně vibrují - nevím, jestli i od jiného než prvního podvozku, ale pro řidiče to je velmi nepříjemné - nevíte čím by to mohlo být?
jo to asi záleží na seštelování danýho podvozku, aktuálním provedením motorů, ložisek atd.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 11.3.2008 19:16
od radek31
jen malý dotaz ke 14T
všimnul jsem si, že exstrašnické vozy (9120,9124,...) při brzdění nějak podivně vibrují - nevím, jestli i od jiného než prvního podvozku, ale pro řidiče to je velmi nepříjemné - nevíte čím by to mohlo být?

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 11.3.2008 18:30
od DavidD
Damir Holas píše:Malá odbočka: kdo dělá ve Strašnicích vedoucího? Je tam ještě pan Vondrák? Neptám se za účelem podání trestního oznámení :lol: , jen ze zvědavosti :)
Pan JUDr. Vondrák už bohužel není...

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 11.3.2008 18:24
od Damir Holas
jara píše:Dnes jsem měl možnost jet vozem 9128 na lince 7. Tento vůz jsem měl možnost vidět když jel minulý týden ze strašnické vozovny do své "nové"vozovny Motol. A řeknu vám dosti se za týden změnil. Žvýkačky na podleze nejsou, mastná okna...nejsou, špína z venku....není. podlaha a obložení špinavé.....není. Je tedy velmi zajímavé že ve vozovně motol to jde a ve strašnicích to nejde!!!!!! Z mého pohledu za to může fima na mytí vozů v obou vozovnách je na to jak jinak eterní firma. To tam není potom žádná kontrola po této mycí firmě? A když se řidiči nad tímto pozastaví tak pomalu na ně nadřízení podávají trestní oznámení jak jsme se mohli dočíst na http://www.dp-arena.cz. To je opravdu již trošku vrchol!!!!!! Kdybych byl vedoucí vozovny, kde vím že mi jí zachvilku zavřou a dostal nové tramvaje asi bych se snažil aby mi je tam nechali. ALe ted se už fakt nedivím že je přesunuli jinak. Hold vedení je fakt důležité. Ale chudáci lidé za to nemůžou. Možná by stálo za to podat to trestní oznámení na vedoucího vozovny :-) Když je to ted taková móda......
Malá odbočka: kdo dělá ve Strašnicích vedoucího? Je tam ještě pan Vondrák? Neptám se za účelem podání trestního oznámení :lol: , jen ze zvědavosti :)

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 11.3.2008 17:51
od jara
Dnes jsem měl možnost jet vozem 9128 na lince 7. Tento vůz jsem měl možnost vidět když jel minulý týden ze strašnické vozovny do své "nové"vozovny Motol. A řeknu vám dosti se za týden změnil. Žvýkačky na podleze nejsou, mastná okna...nejsou, špína z venku....není. podlaha a obložení špinavé.....není. Je tedy velmi zajímavé že ve vozovně motol to jde a ve strašnicích to nejde!!!!!! Z mého pohledu za to může fima na mytí vozů v obou vozovnách je na to jak jinak eterní firma. To tam není potom žádná kontrola po této mycí firmě? A když se řidiči nad tímto pozastaví tak pomalu na ně nadřízení podávají trestní oznámení jak jsme se mohli dočíst na http://www.dp-arena.cz. To je opravdu již trošku vrchol!!!!!! Kdybych byl vedoucí vozovny, kde vím že mi jí zachvilku zavřou a dostal nové tramvaje asi bych se snažil aby mi je tam nechali. ALe ted se už fakt nedivím že je přesunuli jinak. Hold vedení je fakt důležité. Ale chudáci lidé za to nemůžou. Možná by stálo za to podat to trestní oznámení na vedoucího vozovny :-) Když je to ted taková móda......

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 09.3.2008 23:57
od Absolut
Tak jo, Proxi, dáme si panáka.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 08.3.2008 19:38
od demon
fricoolinek2 píše:Ale sim tě, dyť ten vodoznak skoro neni vidět, vlastně jsem si ho všimnul, když jsi se zmínil o tom, že "zatáčkujou fotky", a proč ti to tak vadí?
Tak zrovna na těchto fotkách je ten "vodoznak" vyvedenej ještě velmi velmi "šmakózně", většina fotek z imhd vypadá (nebo minimálně vypadala...) podstatně hůř a to tak, že první čeho sis na fotce všiml bylo logo a až teprve následně nějaká tramvaj pod ním... :x

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 08.3.2008 16:56
od Proxy
Absolut píše:Proxi, jenže ono jeto bohužel tak, že DPP dostal na výběr několik variant a vybral si tu s jedním vysokým schodem a sedačkami podélně s úzkou uličkou, pochop to prosím konečně. No a když si tohle uspořádání vybral, tak bylo projekčně dopracováno a vůz vyroben. Jestli si myslíš, že si VUKV a ŠDT škodolibě mnuly ruce že mohou udělat vůz s tímhle uspořádáním, tak jsi vedle jak ta jedle.
Absolute, my snad budeme muset dát panáka, páč mám pocit, že na sebe mluvíme finsky ](*,)
Já zde vůbec nekritizuji způsob výběrového řízení nebo "obchodní" praktiky plzeňské Škody, ikdyž by to byla zajímavá polemika, ale asi to bych se dočkal soudní žaloby, páč potrefená husa se vždy ozve :smt021

Já píšu o tom, že se mi prostě uspořádání 14T nelíbí a přemýšlím jak to zlepšit, ikdyž v praxi k tomu bohužel nedojde... což mne prostě mrzí, protože poršetra má nakročeno k tomu, aby to byla dobrá tramvaj. :wink:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 08.3.2008 16:51
od slimman
Proxy píše: Já tu celou pohádku znám, ale pokusím se ti vysvětlit co mám mysli... resp. jde o to, zda výrobci záleží pouze na tom splnit co si zákazník objednal a nic navíc nebo je výrobce zajímá co tomu řeknou uživatelé...
Prostě chceš, aby byl výrobce iniciativnější. :) Jenže pokud DP chtěl jeden schod, tak nemohl vzít variantu 06T, protože tam jsou vlastně už dva. Něco navíc tam je,schod. Takovýhle přídavek by asi DP neskousl. :) Já bych taky radši něco ala 06T, ale náš DP chtěl jeden schod tak ho má.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 08.3.2008 13:32
od Absolut
Proxi, jenže ono jeto bohužel tak, že DPP dostal na výběr několik variant a vybral si tu s jedním vysokým schodem a sedačkami podélně s úzkou uličkou, pochop to prosím konečně. No a když si tohle uspořádání vybral, tak bylo projekčně dopracováno a vůz vyroben. Jestli si myslíš, že si VUKV a ŠDT škodolibě mnuly ruce že mohou udělat vůz s tímhle uspořádáním, tak jsi vedle jak ta jedle.

Narážku s Výstavištěm nechápu. Nedávno se tam měnil oblouk a korigovaly se přechodnice a převýšení na větší rychlost, ale poloměry oblouků se neměnily.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 08.3.2008 13:08
od MOp
Zas a znova - vyrobce vyrobil presne takovou tramvaj, jakou si DPP objednal!

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 08.3.2008 12:57
od Proxy
m@rtin píše:Praha to takto nemá, protože má pod seslema topení. Tramvaje pro Cagliary žadné topení nemá. Proto šlo u 06T nacpat sedačky až k oknům.
Jenže i přesto, že má 06T sedačky až u oken, tak má pod sedačkami spoustu volného místa, kde by se případné topení mohlo objevit :wink: Podívejte do rekonstruovaných kačen, kde jsou topné kanály i bufíky pěkně vidět...
Absolut píše:Proxy: Já tedy na té Tvojí fotce vidím zrovna ta zaplněná místa - ale neříkám, že by to nešlo jinak - ale DP Praha si z nabídnutých koncepcí vybral tuhle, nechal si postavit vozidlo 14T a kupuje 60 kusů. DP Brno si tuto koncepci prohlédl, upravil a objednal vozy. Ani Praha, ani Brno nechtěly dva schůdky a příčné sedačky, ani Praha ani Brno nechtěli jné řešení tohoto vozu. Praha si zadala vůz 15T jiné koncepce a Brno s nezadalo nic. Praha tedy dostává 14T a připravuje se jí 15T a Brno dostává 13T. Nevím, co je na tom složitého.
Já tu celou pohádku znám, ale pokusím se ti vysvětlit co mám mysli... resp. jde o to, zda výrobci záleží pouze na tom splnit co si zákazník objednal a nic navíc nebo je výrobce zajímá co tomu řeknou uživatelé...
Uvedu příklad: Před pár lety dostal jeden projektant zakázku na výměnu BKV u ulici U výstaviště a mohl klidně narýsovat vše tak jak je a ponechat na trati ostré esíčko. Jenže ten klučina byl koumák a navrhl výměnu tak, že se z původní šikany stal mnohem šmakóznější oblouček @3662