Stránka 35 z 559

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 18.9.2015 19:19
od P_V
fricoolinek2 píše:Tohle mne vždycky fascinovalo - o jakém případu tu hovoříme? Že by byly vysoké nápravové tlaky při dobytčáku 8 os/m2? Nebo jak se ty nápravové tlaky berou? Je tam jen jedna maximální hodnota 100, která nesmí být NIKDY překročena a jinak si to klidně může jezdit třeba s hodnotou 99 jak dloouho chce či třeba s hodnotou 99 by to měla jezdit max. 5% času a ve zbylém čase by ta hodnota zatížení měla být maximálně třeba do hodnoty 70?
Prostě pokud výpočtem vyjde, že se tam vejde víc osob než snese nápravové zatížení, tak se to nedá schválit do provozu. Měli jsme v paneláku výtah pro 6 osob, a když se po letech rekonstruoval, najednou je pro 13 osob, aniž by byl větší. Ale výpočtem podle aktuálních norem vyšlo, že by se tam těch 13 osob vešlo, tak se tak musel udělat. (Už při těch 6 osobách je v něm poněkud těsno...)

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 18.9.2015 17:47
od 9001
von Špilberk píše:
fricoolinek2 píše:Tak prý oprava bude stát 1,8 mega/kus. To mi nepřijde zas hrozné.
To sice ne, ale už se opravovaly převodovky (to taky něco stálo), a je otázka, co se podělá příště. [-o<
A převodovky platil DP?

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 18.9.2015 17:30
od fricoolinek2
cap píše:S nevhodností uspořádání souhlasím s Martinem Š. Ale plno věcí kolem omezení v interiéru mělo za cíl snížit počet osob a tím nápravové tlaky, které by jinak nevycházely.
Tohle mne vždycky fascinovalo - o jakém případu tu hovoříme? Že by byly vysoké nápravové tlaky při dobytčáku 8 os/m2? Nebo jak se ty nápravové tlaky berou? Je tam jen jedna maximální hodnota 100, která nesmí být NIKDY překročena a jinak si to klidně může jezdit třeba s hodnotou 99 jak dloouho chce či třeba s hodnotou 99 by to měla jezdit max. 5% času a ve zbylém čase by ta hodnota zatížení měla být maximálně třeba do hodnoty 70?

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 18.9.2015 17:28
od von Špilberk
fricoolinek2 píše:Tak prý oprava bude stát 1,8 mega/kus. To mi nepřijde zas hrozné.
To sice ne, ale už se opravovaly převodovky (to taky něco stálo), a je otázka, co se podělá příště. [-o<

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 18.9.2015 17:23
od fricoolinek2
Tak prý oprava bude stát 1,8 mega/kus.

To mi nepřijde zas hrozné.

Za kolik by to prodali někam ven (v akutálním nepojídzném stavu)? Za 30? Za 40 mil.?

A opět se zeptám - čím by se to nahradilo? Přiobjednalo by se dalších 60 ks vozů 15T?

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 17.9.2015 18:51
od cap
S nevhodností uspořádání souhlasím s Martinem Š. Ale plno věcí kolem omezení v interiéru mělo za cíl snížit počet osob a tím nápravové tlaky, které by jinak nevycházely.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 17.9.2015 16:44
od fricoolinek2
http://static.bmhd.cz/data/bmhd-aktuali ... -1920i.jpg

Takže takto.... No lepší než stávající, nicmé ten malý schůdek navíc by nikomu neublížil (stále by to bylo mnohem lepší než ve waně a kachně) a prostornost by se tím zlepšila neskutečně.

Viz. návrhy M. Šubrta

http://subrt.blog.idnes.cz/c/154515/Pro ... -radi.html
http://blog.idnes.cz/blog/1191/154515/vozy3.jpg

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 17.9.2015 16:22
od Bába Foutéř
fricoolinek2 píše:http://byznys.lidovky.cz/neoblibena-tra ... prava_pave

Ví někdo něco více o tý změně vnitřku? Logicky by se mělo jednat o zvýšení podlahy lichých článcích, aby tam vznikla rovná plocha a tu osadit sedačkami 4+4 příčně místo 6+6 podélně. Ale je to vůbec dost dobře možný? Ať už technicky či legislativně.
Nikoliv, podlaha zůstane samozřejmě nadále zvýšená (ostatně kvůli podvozkům snížit nejde a zvýšení v uličce znamená nepraktický schod navíc) a na ní jsou kupátkově rozložené sedačky (dle 13T Brno). Úpravy se dotýkají 3 a 5 článku.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 17.9.2015 15:02
od fricoolinek2
http://byznys.lidovky.cz/neoblibena-tra ... prava_pave

Ví někdo něco více o tý změně vnitřku? Logicky by se mělo jednat o zvýšení podlahy lichých článcích, aby tam vznikla rovná plocha a tu osadit sedačkami 4+4 příčně místo 6+6 podélně. Ale je to vůbec dost dobře možný? Ať už technicky či legislativně.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 15.8.2015 10:00
od von Špilberk
Hlavně ona už tu podobná zpráva byla: http://praha.idnes.cz/tramvaje-porsche- ... zpravy_bur.
Tramvaje by se po opravě měly do pražských ulic začít vracet od června v počtu jednoho až dvou kusů měsíčně.
Povšimněte si prosím data vydání článku. 8-)

modroko: v Plzni už dávno zapomněli, že tu tramvaj kdy vyráběli. :wink:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 14.8.2015 20:11
od modroko
1 za měsíc? To máme 57 měsíců skoro 5 let než budou v provozu všechny :D Tak to si asi Škoda do referencí nedá co?

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 14.8.2015 17:14
od von Špilberk

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 17.6.2015 12:58
od Pepa
slonik píše:Tipuji přesun do Vokovic, je to tak?
Ano, souhlasí :wink:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 17.6.2015 12:53
od slonik
Dneska jsem potkal na Maninách konvoj 9129, 9139 a 9169 a k tomu jsem ještě nějaké slyšel. Jely ve směru od Hloubětína někam dál... Tipuji přesun do Vokovic, je to tak?

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Napsal: 12.6.2015 23:40
od romanek763
9112 je u Nás.foto mam i na FB ,vali se tu všech 5 článků