Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
mechurav
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 05.1.2007 16:58

Příspěvek od mechurav » 22.1.2007 20:53

2217 píše:o všeobecné kaštanstvo je tupé, ale třeba já nepoznám nadálku jkaá tramvaj jede. takže logicky očekávám dveře u sloupku. pokud tam nebudou potom v zájmu vlastní bezpečnosti půjdu podél tramvaje a budu do ní ťukat holí tak dlouho, až najdu dveře. Až potom budou poršroty od sloupkůpo dveře oltučené, tak budeet vědět proč... :D :lol:
mě především přijde, že diskuze o tom, o tom jestli jsou dveře tam kde jsou nebo nejsou, je celkem bezpředmětná a především nekonečná. trochu mi připomíná - čekala jsem tramvaj červenou a ona přijela růžová, kudy se do ní nastupuje. a to, že pro zrakově postižené spoluobčany neexistuje informační systém není vina kostruktérů 14T a aní té tramvaje samotné. (mimochodem zrakově postižení mívají jako náhradu za ztracený nebo poškozený smysl lépe vyvinuty ty zbývající a o 14T by to snad podle sluchu šlo poznat ne? ) :D

Uživatelský avatar
2217
Uživatel
Příspěvky: 746
Registrován: 16.11.2006 23:16
Bydliště: kousíček od Národní Třídy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 2217 » 22.1.2007 20:42

o všeobecné kaštanstvo je tupé, ale třeba já nepoznám nadálku jkaá tramvaj jede. takže logicky očekávám dveře u sloupku. pokud tam nebudou potom v zájmu vlastní bezpečnosti půjdu podél tramvaje a budu do ní ťukat holí tak dlouho, až najdu dveře. Až potom budou poršroty od sloupkůpo dveře oltučené, tak budeet vědět proč... :D :lol:

Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom 11 » 22.1.2007 20:42

Tak v NK napsal limm,že zítra v 8 hodin přijede 116.Odjezd z Plzně v 3.30.
No,zkusím tam zajet...

mechurav
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 05.1.2007 16:58

Příspěvek od mechurav » 22.1.2007 20:40

u tohoto typu tramvaje je tedy stejný problém jako u 14T, takže naše "poršetra" není v této záležitosti unikát.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 22.1.2007 20:28

mechurav píše:no pokud stojím u sloupku a vidím, že přijíždí 14T tak to čekám, jestli ty ne, tak je to pro mě dost nepochopitelné, když víš kde má první dveře.
Já na ní naštěstí ještě nikdy nečekal :lol: , ale všeobecné kaštanstvo je dosti tupé a dlouhodobě nevzdělávatelné, tedy ti s tím problém mají. Ovšem, už jsem několikrát viděl, že s ní řidiči dost přejíždí sloupek a tak přibližují "první" dveře sloupku, pak se tato nevýhoda smazává.

mechurav
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 05.1.2007 16:58

Příspěvek od mechurav » 22.1.2007 20:25

trainzjohny píše:Jenže v obou případech to čekáš, pokud stojíš v Praze u tramvajového sloupku nemůžeš čekat, že nejbližší dveře budou po X metrech.
no pokud stojím u sloupku a vidím, že přijíždí 14T tak to čekám, jestli ty ne, tak je to pro mě dost nepochopitelné, když víš kde má první dveře.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 22.1.2007 20:12

jara píše:Ono to bylo smutné celé. Tato tramvajka jezdila jen na lince 20. Jinde snad ani nemohl. Viděl jsem video, kde se snažila projet križovatku Prašný most. A trošku drhnula "bříškem". Ale svezení s ní bylo krásné!
Ano na to se dodnes nedá zapomenout :) Pamatuju že děda to tehdá zhodnotil, že to jede jak na vzduchovým polštáři :lol:

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 22.1.2007 20:11

mechurav píše:no a co by si pak dělal/a třeba v Poznani, kde je sloupek třeba uprostřed soupravy. myslím že na tom kde jsou dveře tak nezáleží, je to otázka zvyku. u metra se taky nerozčiluješ, že nemůžeš nastupovat dveřmi pro strojvedoucího. ...
Jenže v obou případech to čekáš, pokud stojíš v Praze u tramvajového sloupku nemůžeš čekat, že nejbližší dveře budou po X metrech.

mechurav
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 05.1.2007 16:58

Příspěvek od mechurav » 22.1.2007 20:07

2217 píše:No to já taky. Klidně T3 i T6. Zato jsem apriori rpoti něčemu, co má první mnástupní dveře 8metrů od sloupku!!! :twisted: Kde já je mám hledat?? Ještě stále jsem tím nejela, ale tohle si ěnjka neumím představit... přitom T3 i T6 mají první devře tam, kde mají být.
no a co by si pak dělal/a třeba v Poznani, kde je sloupek třeba uprostřed soupravy. myslím že na tom kde jsou dveře tak nezáleží, je to otázka zvyku. u metra se taky nerozčiluješ, že nemůžeš nastupovat dveřmi pro strojvedoucího. já osobně si nastoupím radši dvojkřídlími dveřmi, než poměrně úzkými jednokřídlimi. pořád lepší, než nastupování do oblouku jako u T3 a T6 kvůli zástěně kabiny řidiče.

Uživatelský avatar
2217
Uživatel
Příspěvky: 746
Registrován: 16.11.2006 23:16
Bydliště: kousíček od Národní Třídy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 2217 » 22.1.2007 19:35

Sheep píše:skoda je len ta ze za komunistov sa prisne drzali PCC standardu, keby spravili nastupista tak mozme mat vsetky elektricky 100% nizkopodlazne a myslim ze T3 alebo T6 by som si tak vedel bez problemov predstavit :wink:
No to já taky. Klidně T3 i T6. Zato jsem apriori rpoti něčemu, co má první mnástupní dveře 8metrů od sloupku!!! :twisted: Kde já je mám hledat?? Ještě stále jsem tím nejela, ale tohle si ěnjka neumím představit... přitom T3 i T6 mají první devře tam, kde mají být.

Uživatelský avatar
Sheep
Uživatel
Příspěvky: 325
Registrován: 06.1.2006 23:37
Bydliště: Slovensko, Kosice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sheep » 22.1.2007 19:14

skoda je len ta ze za komunistov sa prisne drzali PCC standardu, keby spravili nastupista tak mozme mat vsetky elektricky 100% nizkopodlazne a myslim ze T3 alebo T6 by som si tak vedel bez problemov predstavit :wink:

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 22.1.2007 19:02

Ale přitom jezdila v pohodě, byla totálně natřískaná šotoušstvem, že byl problém zavírat dveře a přitom si to pádila do kopce po Evropské v pohodičce :)))

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 22.1.2007 18:10

Taky má pouze takový výkon, který stačí na Berlín a jiná placatá města. V Praze by se při jízdách do kopců hodně zapotila.

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 22.1.2007 17:35

mechurav píše:napadla mě jen taková otázka, někde na netu jsem viděl fotky tramvaje GT6N v Praze někdy z roku 1992. ale nikde jsem se nedočetl nic víc, nevíte někdo něco? byla jen zapůjčená jako Astra? jen mi to přijde jako velice smutná věc že jsme v Praze měli 100% nízkopodlažní tramvaj a nic z toho a o 13 let později jen 50% a považujeme jí za to nejmodernější co můžeme mít.
Ono to bylo smutné celé. Tato tramvajka jezdila jen na lince 20. Jinde snad ani nemohl. Viděl jsem video, kde se snažila projet križovatku Prašný most. A trošku drhnula "bříškem". Ale svezení s ní bylo krásné!

mechurav
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 05.1.2007 16:58

Příspěvek od mechurav » 22.1.2007 17:15

napadla mě jen taková otázka, někde na netu jsem viděl fotky tramvaje GT6N v Praze někdy z roku 1992. ale nikde jsem se nedočetl nic víc, nevíte někdo něco? byla jen zapůjčená jako Astra? jen mi to přijde jako velice smutná věc že jsme v Praze měli 100% nízkopodlažní tramvaj a nic z toho a o 13 let později jen 50% a považujeme jí za to nejmodernější co můžeme mít.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Odpovědět