Stránka 384 z 559

Napsal: 22.1.2007 20:53
od mechurav
2217 píše:o všeobecné kaštanstvo je tupé, ale třeba já nepoznám nadálku jkaá tramvaj jede. takže logicky očekávám dveře u sloupku. pokud tam nebudou potom v zájmu vlastní bezpečnosti půjdu podél tramvaje a budu do ní ťukat holí tak dlouho, až najdu dveře. Až potom budou poršroty od sloupkůpo dveře oltučené, tak budeet vědět proč... :D :lol:
mě především přijde, že diskuze o tom, o tom jestli jsou dveře tam kde jsou nebo nejsou, je celkem bezpředmětná a především nekonečná. trochu mi připomíná - čekala jsem tramvaj červenou a ona přijela růžová, kudy se do ní nastupuje. a to, že pro zrakově postižené spoluobčany neexistuje informační systém není vina kostruktérů 14T a aní té tramvaje samotné. (mimochodem zrakově postižení mívají jako náhradu za ztracený nebo poškozený smysl lépe vyvinuty ty zbývající a o 14T by to snad podle sluchu šlo poznat ne? ) :D

Napsal: 22.1.2007 20:42
od 2217
o všeobecné kaštanstvo je tupé, ale třeba já nepoznám nadálku jkaá tramvaj jede. takže logicky očekávám dveře u sloupku. pokud tam nebudou potom v zájmu vlastní bezpečnosti půjdu podél tramvaje a budu do ní ťukat holí tak dlouho, až najdu dveře. Až potom budou poršroty od sloupkůpo dveře oltučené, tak budeet vědět proč... :D :lol:

Napsal: 22.1.2007 20:42
od Tom 11
Tak v NK napsal limm,že zítra v 8 hodin přijede 116.Odjezd z Plzně v 3.30.
No,zkusím tam zajet...

Napsal: 22.1.2007 20:40
od mechurav
u tohoto typu tramvaje je tedy stejný problém jako u 14T, takže naše "poršetra" není v této záležitosti unikát.

Napsal: 22.1.2007 20:28
od trainzjohny
mechurav píše:no pokud stojím u sloupku a vidím, že přijíždí 14T tak to čekám, jestli ty ne, tak je to pro mě dost nepochopitelné, když víš kde má první dveře.
Já na ní naštěstí ještě nikdy nečekal :lol: , ale všeobecné kaštanstvo je dosti tupé a dlouhodobě nevzdělávatelné, tedy ti s tím problém mají. Ovšem, už jsem několikrát viděl, že s ní řidiči dost přejíždí sloupek a tak přibližují "první" dveře sloupku, pak se tato nevýhoda smazává.

Napsal: 22.1.2007 20:25
od mechurav
trainzjohny píše:Jenže v obou případech to čekáš, pokud stojíš v Praze u tramvajového sloupku nemůžeš čekat, že nejbližší dveře budou po X metrech.
no pokud stojím u sloupku a vidím, že přijíždí 14T tak to čekám, jestli ty ne, tak je to pro mě dost nepochopitelné, když víš kde má první dveře.

Napsal: 22.1.2007 20:12
od Tom
jara píše:Ono to bylo smutné celé. Tato tramvajka jezdila jen na lince 20. Jinde snad ani nemohl. Viděl jsem video, kde se snažila projet križovatku Prašný most. A trošku drhnula "bříškem". Ale svezení s ní bylo krásné!
Ano na to se dodnes nedá zapomenout :) Pamatuju že děda to tehdá zhodnotil, že to jede jak na vzduchovým polštáři :lol:

Napsal: 22.1.2007 20:11
od trainzjohny
mechurav píše:no a co by si pak dělal/a třeba v Poznani, kde je sloupek třeba uprostřed soupravy. myslím že na tom kde jsou dveře tak nezáleží, je to otázka zvyku. u metra se taky nerozčiluješ, že nemůžeš nastupovat dveřmi pro strojvedoucího. ...
Jenže v obou případech to čekáš, pokud stojíš v Praze u tramvajového sloupku nemůžeš čekat, že nejbližší dveře budou po X metrech.

Napsal: 22.1.2007 20:07
od mechurav
2217 píše:No to já taky. Klidně T3 i T6. Zato jsem apriori rpoti něčemu, co má první mnástupní dveře 8metrů od sloupku!!! :twisted: Kde já je mám hledat?? Ještě stále jsem tím nejela, ale tohle si ěnjka neumím představit... přitom T3 i T6 mají první devře tam, kde mají být.
no a co by si pak dělal/a třeba v Poznani, kde je sloupek třeba uprostřed soupravy. myslím že na tom kde jsou dveře tak nezáleží, je to otázka zvyku. u metra se taky nerozčiluješ, že nemůžeš nastupovat dveřmi pro strojvedoucího. já osobně si nastoupím radši dvojkřídlími dveřmi, než poměrně úzkými jednokřídlimi. pořád lepší, než nastupování do oblouku jako u T3 a T6 kvůli zástěně kabiny řidiče.

Napsal: 22.1.2007 19:35
od 2217
Sheep píše:skoda je len ta ze za komunistov sa prisne drzali PCC standardu, keby spravili nastupista tak mozme mat vsetky elektricky 100% nizkopodlazne a myslim ze T3 alebo T6 by som si tak vedel bez problemov predstavit :wink:
No to já taky. Klidně T3 i T6. Zato jsem apriori rpoti něčemu, co má první mnástupní dveře 8metrů od sloupku!!! :twisted: Kde já je mám hledat?? Ještě stále jsem tím nejela, ale tohle si ěnjka neumím představit... přitom T3 i T6 mají první devře tam, kde mají být.

Napsal: 22.1.2007 19:14
od Sheep
skoda je len ta ze za komunistov sa prisne drzali PCC standardu, keby spravili nastupista tak mozme mat vsetky elektricky 100% nizkopodlazne a myslim ze T3 alebo T6 by som si tak vedel bez problemov predstavit :wink:

Napsal: 22.1.2007 19:02
od I.am.good
Ale přitom jezdila v pohodě, byla totálně natřískaná šotoušstvem, že byl problém zavírat dveře a přitom si to pádila do kopce po Evropské v pohodičce :)))

Napsal: 22.1.2007 18:10
od Jabberwocky
Taky má pouze takový výkon, který stačí na Berlín a jiná placatá města. V Praze by se při jízdách do kopců hodně zapotila.

Napsal: 22.1.2007 17:35
od jara
mechurav píše:napadla mě jen taková otázka, někde na netu jsem viděl fotky tramvaje GT6N v Praze někdy z roku 1992. ale nikde jsem se nedočetl nic víc, nevíte někdo něco? byla jen zapůjčená jako Astra? jen mi to přijde jako velice smutná věc že jsme v Praze měli 100% nízkopodlažní tramvaj a nic z toho a o 13 let později jen 50% a považujeme jí za to nejmodernější co můžeme mít.
Ono to bylo smutné celé. Tato tramvajka jezdila jen na lince 20. Jinde snad ani nemohl. Viděl jsem video, kde se snažila projet križovatku Prašný most. A trošku drhnula "bříškem". Ale svezení s ní bylo krásné!

Napsal: 22.1.2007 17:15
od mechurav
napadla mě jen taková otázka, někde na netu jsem viděl fotky tramvaje GT6N v Praze někdy z roku 1992. ale nikde jsem se nedočetl nic víc, nevíte někdo něco? byla jen zapůjčená jako Astra? jen mi to přijde jako velice smutná věc že jsme v Praze měli 100% nízkopodlažní tramvaj a nic z toho a o 13 let později jen 50% a považujeme jí za to nejmodernější co můžeme mít.