Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 12.1.2007 18:03

Absolut píše:Jak moc domyšlená byla první T3? První KT8?

Co mi připadá špatné, je chybějící zpětná vazba na DP. Věšáček na klíče by se jistě dal doplnit. To samé ten futrál na tágo. Matná samolepící folie s drsným povrchem také není zas tak drahá.
A přesně o tom to je. Já si taky vždycky myslel, že prototypy slouží k tomu, aby se na nich vychytaly mouchy a sériové stroje aby se už upravily podle zkušeností s prototypem.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 12.1.2007 9:35

Kerberos píše:Nezapomen potom ke každé přibalit drážní svařovací certifikát aby se tam mohla vůbec namontovat. Vono to opravdu nieje žádná sranda neco dat na kolaje. :(
To asi s drážním provozem moc zkušeností nemáš... :wink:

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 12.1.2007 9:24

Kerberos píše:Nezapomen potom ke každé přibalit drážní svařovací certifikát aby se tam mohla vůbec namontovat. Vono to opravdu nieje žádná sranda neco dat na kolaje. :(
Tak už vidím, jak ho má DP dodělávaný držák na státní praporky, vyráběny pokoutně po dílnách DP. Už to vidím a zorničky se mi rozšiřují do neskutečných úhlů.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 12.1.2007 9:22

Jak moc domyšlená byla první T3? První KT8?

Co mi připadá špatné, je chybějící zpětná vazba na DP. Věšáček na klíče by se jistě dal doplnit. To samé ten futrál na tágo. Matná samolepící folie s drsným povrchem také není zas tak drahá.

Ale o tom raději budu ze své pozice mlčet.

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 12.1.2007 7:50

Karotka píše:Tak pozor, ta palubka není prkotina, ale poměrně nebezpečná věc. Odraz může řidiče splést.
Stejný problém měli v metru a dokázali to vyřešit tuším až od páté soupravy...
Já tím nemyslel, že je to prkotina z hlediska řidiče, nýbrž z hlediska výroby vozu. I když po tom, co tu napsal Kerberos, svůj názor zřejmě změním. Vycházel jsem z toho, že když jsem si dal na zakázku vyrábět u zámečníků sklepní okénko, stálo mě cca tisícovku. Malá firmička, práce placená přiměřeně, výkres nikdo nedělal, dílnu si vytopili jedním radiátorem a ještě jsem dostal kafe. Trvalo jim to něco přes hodinu a okno vyrobili jako z not. Tak mě nenapadlo, že kdyby fabrika jako Škodovka měla vyrobit pár pitomých bedniček na tágo navíc, že se to vyšplhá na desetitisíce za kus a že to bude muset mít extra certifikát. No, zmýlil jsem se...

Kerberos
Uživatel
Příspěvky: 45
Registrován: 13.11.2006 17:26
Bydliště: Praha

Příspěvek od Kerberos » 12.1.2007 7:06

Petr píše:Tak to začínám vyrábět na chatě v dílně. Cena nebude vyšší než tisíc korun....
Nezapomen potom ke každé přibalit drážní svařovací certifikát aby se tam mohla vůbec namontovat. Vono to opravdu nieje žádná sranda neco dat na kolaje. :(

Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27.10.2004 17:39
Bydliště: Praha - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smurfx » 11.1.2007 23:32

Petr píše:Když do vozovny Motol dorazila první tramvaj 14T, začali jsme, jako jedni z prvních řidičů "hledat chybky" s nimiž se podělujeme s nadřízenými pracovníky. Bohužel nikdo na ně nereflektuje.
Tady je opravdu na drobnostech vidět, jak je ta tramvaj nedomyšlená, a to se jedná jenom o kabinu řidiče. Pokud by se šly hledat chyby do salonu pro cestující... . Tam je ale už není možné bohužel odstranit :D

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 11.1.2007 22:28

I.am.good píše:Hodina práce (se započtením daní apod.) je cca 1000Kč /hod., + teplo vhale, světlo, hala, stroje (samozřejmě poměrné části), + práce technologa (někdo musí nakreslit výkres + přiměřený zisk výrobce = na těch deset táců se fakt dostaneme :(
Tak to začínám vyrábět na chatě v dílně. Cena nebude vyšší než tisíc korun....

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 11.1.2007 22:09

I.am.good píše:Hodina práce (se započtením daní apod.) je cca 1000Kč /hod., + teplo vhale, světlo, hala, stroje (samozřejmě poměrné části), + práce technologa (někdo musí nakreslit výkres + přiměřený zisk výrobce = na těch deset táců se fakt dostaneme :(
No tak to vidíme. Už víme proč není bednička na tágo ve vozech 14T ono tím ušetříme 50 000 na tramvaji. A proč není nějaký malý box na klíče na palubce- No ušetříme další tisíce. A změna zobrazování kamer na obrazovkách......... No DP Praha přece šetří. :lol: :lol: :lol: To je výsměch

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 11.1.2007 22:05

jara píše:To si děláš srandu??? To snad začnu vyrábět. Co na tom je tak drahého. To si do toho výrobce započitává i řezačku na plech? Vždyť je na to potřeba max 2 m čtvereční nerez. plechu a práce to je tak na dvě hodiny.
Hodina práce (se započtením daní apod.) je cca 1000Kč /hod., + teplo vhale, světlo, hala, stroje (samozřejmě poměrné části), + práce technologa (někdo musí nakreslit výkres + přiměřený zisk výrobce = na těch deset táců se fakt dostaneme :(

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 11.1.2007 22:02

Kerberos píše:No, debnička na tágo stojí asi 10 tisíc korun kus když je z nerezu a nevyrábí se už pro něco jiného. Potom asi 50 tisíc jednorázovo.
To si děláš srandu??? To snad začnu vyrábět. Co na tom je tak drahého. To si do toho výrobce započitává i řezačku na plech? Vždyť je na to potřeba max 2 m čtvereční nerez. plechu a práce to je tak na dvě hodiny.

Kerberos
Uživatel
Příspěvky: 45
Registrován: 13.11.2006 17:26
Bydliště: Praha

Příspěvek od Kerberos » 11.1.2007 21:53

Jabberwocky píše:Petr: Nejhorší na tom je, že jsou to ve skutečnosti prkotiny, které vůbec nic nestojí (kolik proboha může stát bednička na tágo nebo fólie na kryt palubní desky?) To tam fakt nemáte jediného rozumného a zodpovědného člověka, který by tyhle připomínky sebral, nechal je třeba, aby se k nim vyjářilo ještě pár dalších lidí, a pak je předal jako požadavek DP výrobci? Kolik práce by tohle představovalo?
Možná by stálo za úvahu s tímhle vylézt do novin. Ono pokud by takový text vyšel dejme tomu v pražské regionální příloze Mladé fronty či čeho, tak by se třeba ledy hnuly...
No, debnička na tágo stojí asi 10 tisíc korun kus když je z nerezu a nevyrábí se už pro něco jiného. Potom asi 50 tisíc jednorázovo.
Kryt palubnej desky aby se vubec nezrkadlil by musel byt uplně černej a nezaprášený, jinak se stejně bude ve skle vidět. Teďka je stejně namalovaný matnou barvou, akorát tmavě modrou.
Ten prolis v laminátu by znamenal novou sadu dat (modely a výkresy), novej model pro laminát a novou formu. Jednorázovo tak 500 tisíc až 1 milion dohromady. Kusově asi potom asi nic navíc.
Barva by stála jednorázovo asi 10 tisíc korun na změnu výkresů.

Aspoň u nás, kdyby odberatel prišiel s necím, co puvodně nechtel a ani nedefinoval, tak by si to všechno do poslední koruny musel zaplatit bez pardonu. Myslim si, že ve Škodovce asi taky nehrajou charitu, takže je to asi o sehnání peněz na ty úpravy.

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 11.1.2007 20:43

Tak pozor, ta palubka není prkotina, ale poměrně nebezpečná věc. Odraz může řidiče splést.
Stejný problém měli v metru a dokázali to vyřešit tuším až od páté soupravy...

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 11.1.2007 20:33

Petr: Nejhorší na tom je, že jsou to ve skutečnosti prkotiny, které vůbec nic nestojí (kolik proboha může stát bednička na tágo nebo fólie na kryt palubní desky?) To tam fakt nemáte jediného rozumného a zodpovědného člověka, který by tyhle připomínky sebral, nechal je třeba, aby se k nim vyjářilo ještě pár dalších lidí, a pak je předal jako požadavek DP výrobci? Kolik práce by tohle představovalo?
Možná by stálo za úvahu s tímhle vylézt do novin. Ono pokud by takový text vyšel dejme tomu v pražské regionální příloze Mladé fronty či čeho, tak by se třeba ledy hnuly...

Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 370
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Příspěvek od arny » 11.1.2007 19:41

A mě se jeden nejmenovaný pán (pěknej ***** :D ) chlibil, že tu palubku na 14T vymejšlel on. Tak mu dejte....

Jdu makat

Odpovědět