Stránka 414 z 559

Napsal: 09.11.2006 16:43
od Mr.Cross
pawel píše:podíval se už někdo z informovaných na zoubek 9113? jsou nějaké odlišnosti oproti 9111-12 (kromě okýnka řidiče)? a kdy se předpokládá zprovoznění 9112? děkuji

(buď jsem slepej, nebo to tu ještě doopravdy nepadlo:)
U 9113 se také testuje pravý monitor u řidiče který se používá ve všech KT8N2,dále okolo posledních jednokřídlích dveří byl použit červený lak(9111 a 9112 ho má šedý),také je nižší o cca 10 cm "bedýnka" s výzbrojí na střeše která se nachází přesně nad jednokřídlejma dveřma pro řidiče tudíž tolik viditelně netrčí... Víc rozdílů jsme zatím nenašli.
9112 zatim nic to záleží na podniku současný stav dokumentuje aktuální fotka. [-o<
Jinak 9111 by měla zítra(pátek) vyjet zase na linku 3 ale není to na 100%

Napsal: 09.11.2006 15:10
od Pepa
Mr.Cross píše:Večer byla již závada odstraněna zítra by měla opět vyjet na linku 3.
Dnes nevyjela (pokud nejezdila dopoledne) a v půl třetí u voz SA si to mířila do ÚD

Napsal: 09.11.2006 1:23
od pawel
podíval se už někdo z informovaných na zoubek 9113? jsou nějaké odlišnosti oproti 9111-12 (kromě okýnka řidiče)? a kdy se předpokládá zprovoznění 9112? děkuji

(buď jsem slepej, nebo to tu ještě doopravdy nepadlo:)

Napsal: 09.11.2006 1:10
od PvvS
Nejak jsem nepostrehl:
Muze uz 14T na barrandov (byla pridana na seznam schvalenych typu) ?

Napsal: 08.11.2006 23:14
od Mr.Cross
Mr.Cross píše:Dnes kolem 10:30 zatáhla 9111 z linky 3 se závadou na druhém podvozku,do vozovny odjela bez problémů s vypnutým druhým podvozkem.
Večer byla již závada odstraněna zítra by měla opět vyjet na linku 3.

Napsal: 08.11.2006 11:02
od Mr.Cross
Dnes kolem 10:30 zatáhla 9111 z linky 3 se závadou na druhém podvozku,do vozovny odjela bez problémů s vypnutým druhým podvozkem.

Napsal: 08.11.2006 9:27
od Topper
Mr.Cross píše:Tak jsem to tušil bohužel správně... Výměna podvozků v 75000 je si myslím žalostně málo,co mám informace tak otočné podvozky se mění zhruba v 11500km-13000km.To se dopravnímu podniku do budoucna určitě vyplatí... :smt023 (-X
Teorie je 75000, jakmile se ale zjisti, ze vydrzi v poho i 100000, tak se bude urcite menit dyl.

Napsal: 07.11.2006 10:11
od Mr.Cross
Tak jsem to tušil bohužel správně... Výměna podvozků v 75000 je si myslím žalostně málo,co mám informace tak otočné podvozky se mění zhruba v 11500km-13000km.To se dopravnímu podniku do budoucna určitě vyplatí... :smt023 (-X

Re: 9111

Napsal: 06.11.2006 6:15
od demon
Mr.Cross píše:9111 má už najeto celkem 75000 km,to jsem zvědavej v kolika km se budou měnit podvozky,předpokládám že to nebude kolem 120000 jako u tram. s otočnejma podvozkama...
Podvozky už se měli měnit, ale zatim za ní neni náhrada, tak ještě musí vydržet.

9111

Napsal: 05.11.2006 23:42
od Mr.Cross
9111 má už najeto celkem 75000 km,to jsem zvědavej v kolika km se budou měnit podvozky,předpokládám že to nebude kolem 120000 jako u tram. s otočnejma podvozkama...

k videu

Napsal: 01.11.2006 19:27
od Jan
Otevírá se to kliknutím na tlačítko free, poté se odpočítá čas, zadá kod a stáhne.

Re: 9113

Napsal: 01.11.2006 19:25
od dušan
Jan píše:Zde mé 10MB video přetahu budoucí 9113.
http://rapidshare.com/files/1573503/PICT0089.AVI
a jak to otevřu? nějak se mi nedaří, díky

9113

Napsal: 01.11.2006 18:49
od Jan
Zde mé 10MB video přetahu budoucí 9113.
http://rapidshare.com/files/1573503/PICT0089.AVI

Napsal: 01.11.2006 16:26
od Argil
DJ LA DÉFENSE píše:Přednost milej zlatej, má ten, kdo líp platí... a co je lepší zakázka. :wink:
Omyl, jak to vždy a všude bývá, přednost má ten zákazník, který má největší pokutu za nedodržení termínů ...

Napsal: 01.11.2006 16:04
od DJ LA DÉFENSE
Mapl píše:Podle mě mají metra přednost ... a tramvaje a zahraničí až na místě druhém.
Ale pro metro zase prý nemají časově ohraničenou smlouvu údajně ... Takže spěchat nebudou. :lol: :wink:
Přednost milej zlatej, má ten, kdo líp platí... a co je lepší zakázka. :wink: