Stránka 420 z 559

Napsal: 19.10.2006 6:37
od Mapl
Lister píše:Vypadá jako normální tramvaj. Na rozdíl od 14T.
A 14T ti jako normální tramvaj nepřijde...? :roll:

Napsal: 18.10.2006 23:15
od Lister
Vypadá jako normální tramvaj. Na rozdíl od 14T.

Napsal: 18.10.2006 23:13
od Proxy
Isidor píše:Mladší sestra Porschetry - 06T v Bratislavě (link)
líbí se mi ten nátěr, kterým se hezky maskuje prolízačka ukrytá uvnitř...
Jenže v 06T prolézačka narozdíl od 14T není, protože tramvaji pro Gagliari je z 66 % nízkopodlažní a zvýšená podlaha je jen v krajních článcích :-)

Napsal: 18.10.2006 19:36
od Kalič
taky se mi líbí víc než ta naše slavná 14t. Hold někdy to co se snaží bejt nej, nej neni. Tohle by se mi v Praze líbilo určitě víc. Hlavně kdyby se Praha nedej bože rozhodla pro Val na budoucí lince D a škoda uspěla s vozoma, mohl by desing z 06-tky klidně vycházet. Ale jak sem koukal na dp-arenu, tak jejhezčí desing má ostravská trojwana, mohl by ji DP alespoň vyzkoušet. A co kdy konečně přijde 3 14T, nebo se dočkáme 31.12. transportu 10 ks?

Napsal: 18.10.2006 18:54
od Mapl
Isidor píše:Mladší sestra Porschetry - 06T v Bratislavě (link)
líbí se mi ten nátěr, kterým se hezky maskuje prolízačka ukrytá uvnitř...

Docela hezká. Její parametry moc neznám ..., ale design má podle mně lepší 14T pražská. :)

Napsal: 18.10.2006 11:32
od Isidor
Mladší sestra Porschetry - 06T v Bratislavě (link)
líbí se mi ten nátěr, kterým se hezky maskuje prolízačka ukrytá uvnitř...

Napsal: 06.10.2006 8:39
od Absolut
R1 byla taky zbytečná nehoda

Napsal: 06.10.2006 0:51
od 7080
Dozvěděl jsem se pár zpřesňujících info o průběhu nehody.
Podle neověřené informace 9112 brzdila. Pomiňme fakt, že se zkouška prováděla opačným směrem než obvykle. Po zkoušce ve 40km/h vůz v pořádku zastavil. Z místa zastavení (zhruba v polovině trati) se začal rozjíždět na 60. Po dosažení rychlosti začal vůz normálně brzdit. Ke zkratování došlo až v okamžiku, kdy vůz již opouštěl koleje a to při rychlosti 37 km/h. Kdyby byly otočné podvozky, tak to v koleji při této rychlosti zůstane.
Byla to zbytečná nehoda. Kdo je tím vším vinen ať došetří jiní.

Napsal: 04.10.2006 12:35
od MOp
Any píše:Závada 14T: Závada kotoučové brzdy „B“ článku
jj dnes opet zatahla se zavadou..

Napsal: 04.10.2006 11:01
od Any
Závada 14T: Závada kotoučové brzdy „B“ článku

Napsal: 04.10.2006 7:56
od Absolut
Potkávačky pro vozy KT8 budou na místech, kde je to možné, odstraněny kolem roku 2010. To mi nepřipadá naprosto OK, upravovat kolejovou síť pro nové vozy 20 let = 2/3 jejich životnosti.

Úplně stejně by se dalo tvrdit, že všude nacpeme přechodnice a mazníky, stejně obrovská a dlouhodobá investice, jako potkávačky pro kachny.

Napsal: 03.10.2006 22:24
od Proxy
demon píše:Tak z Německa bych bral třeba mňamózní Leoliner, sice taky rekonstrukce, ale má to styl!
Hezké :-) jenže je to kusová výroba, jen 66% adheze a kapacitně K2 :-(

Napsal: 03.10.2006 20:53
od Karotka
I.am.good k zavádění T a KT píše:Jo, ale to bylo tím, že to byla novinka a síť na to nebyla připravená. Nicméně zde nastalo jen pár "řešitelných" problémů. Zrekonstruovat svršek na silnější zatížení, totéž s měnírnami apod. S KT to zase byly ty potkávačky, ale i to se dejme tomu dá udělat při rekonstrukcích křižovatek....
Tu dobu jsem sice nezažil, ale zdá se mi, že vozy T jsou ke svršku šetrnější než staré vozy. Mají menší nápravové tlaky (Ringhoffer cca 12 t na 2 nápravy, T3 cca 20 t na 4 nápravy), otočné podvozky a (subjektivně) měkčí vypružení. Problém ovšem určitě byly měnírny a zvýšený odběr proudu - vždyť kvůli tomu musely pryč ponorky.

Potkávačky a rekonstrukce křižovatek - to tu snad bylo už při zavádění T3, nebo ne? T1 měly úzká čela právě proto, aby se mohly míjet všude...

Napsal: 03.10.2006 19:45
od Mapl
Tak "Leoliner" by se mi teda fakt nelíbil.... :shock:
To snad radši Sorku na kolejích (ti co mě znají vědí, jak nemám rád busy SOR hlavně pak tzv. "hranatý") :lol:

Napsal: 03.10.2006 19:44
od demon
PvvS píše:t4 se prodavaji i s papiry do ruska/rumunska/bulharska
Nebylo by lepsi vzit jenom penize a nakoupit si jeste horsi prolizasku Vario3LF , nebo sady novostaveb wan??
Tak z Německa bych bral třeba mňamózní Leoliner, sice taky rekonstrukce, ale má to styl!