Stránka 421 z 559

Napsal: 03.10.2006 19:10
od PvvS
t4 se prodavaji i s papiry do ruska/rumunska/bulharska
Nebylo by lepsi vzit jenom penize a nakoupit si jeste horsi prolizasku Vario3LF , nebo sady novostaveb wan??

Napsal: 03.10.2006 18:36
od trainzjohny
A kdo řiká že na papíry T4 nemůžeš udělat T3R.PV nebo wanu. Daly by jsme jim 14T, oni nám prachy a staré papíry T4 a my bychom mohli dělat wany. :wink: 8-) :lol:

Napsal: 03.10.2006 18:20
od PvvS
trainzjohny píše:Souhlas, německý design a navíc ta koncepce. Do německa s 14T, nejrotumnější řešení je vyměnit je za tamnější T6 a T3 a ty si u nás zrekonstuovat.
to by tam nejaky pouzitelny musely byt . Nic co by s t6 a t3 melo vic jak podobnej vzhled tam nejni T6A2 a T4D jsou konstrukcne zcela jiny (spis jako varky) a navic maji uzsi skrim (2200mm misto t3 2500mm) . Posledni T3D sou akorat sirsi T4 , ale konstrukce taky jiny.

Napsal: 03.10.2006 17:57
od trainzjohny
I.am.good píše:Jo, ale to bylo tím, že to byla novinka a síť na to nebyla připravená. Nicméně zde nastalo jen pár "řešitelných" problémů. Zrekonstruovat svršek na silnější zatížení, totéž s měnírnami apod. S KT to zase byly ty potkávačky, ale i to se dejme tomu dá udělat při rekonstrukcích křižovatek. Prostě všechno věci, které se sice ne třeba za malý peníz, ale přeci jenom dají udělat. Ale co s poršebrusem? Jak narovnáme esíčko u Masaryčky? Vybouráme nějakej barák?? Veškeré malé oblouky ve stísněném prostoru centra také natáhneme zbouráním okolních domů? Ne, právě, že T byly naprosto vynikající tramky pro Prahu a její terén, 14T by byla dobrá tak do Německa, kde maj oblouky poloměr 100metrů apod.) A za tímto názorem si stojím!
Souhlas, německý design a navíc ta koncepce. Do německa s 14T, nejrotumnější řešení je vyměnit je za tamnější T6 a T3 a ty si u nás zrekonstuovat.

Napsal: 03.10.2006 17:45
od I.am.good
adam_r píše:V 60 letech se zacali kupovat do Prahy vozy, ktere meli pro prazskou sit uplne odlisnou konstrukci, a byly nevhodne diky sve hmotnosti, prujezdnemu profilu, a nemoznosti pouziti vlecnaku 8-)
Byly radove nevhodnejsi, nez 14T do dnesni site.
Jo, ale to bylo tím, že to byla novinka a síť na to nebyla připravená. Nicméně zde nastalo jen pár "řešitelných" problémů. Zrekonstruovat svršek na silnější zatížení, totéž s měnírnami apod. S KT to zase byly ty potkávačky, ale i to se dejme tomu dá udělat při rekonstrukcích křižovatek. Prostě všechno věci, které se sice ne třeba za malý peníz, ale přeci jenom dají udělat. Ale co s poršebrusem? Jak narovnáme esíčko u Masaryčky? Vybouráme nějakej barák?? Veškeré malé oblouky ve stísněném prostoru centra také natáhneme zbouráním okolních domů? Ne, právě, že T byly naprosto vynikající tramky pro Prahu a její terén, 14T by byla dobrá tak do Německa, kde maj oblouky poloměr 100metrů apod.) A za tímto názorem si stojím!

Napsal: 03.10.2006 12:53
od MOp
slimman píše:No jsem zvědav jak tedy 9111 pojede teď. :?
no momentalne ted se s ni nesvezes hodne dlouho (nebudu blize specifikovat technickou zavadu).. vcera na 308/3 od cca 10h 8165+8166, dnes 8717+8718..

Napsal: 03.10.2006 12:47
od DJ LA DÉFENSE
Absolut píše:Ad Adam_r: Tohle jsem se už také snažil marně vysvětlit.
Téčka v 50-60. letech byla obrovský šok.
Kachny v počátku 90. let byly taky podpásovka.
Určitě tady je někdo, kdo pamatuje všechny ty zákazy potkávání
a výběr linek pro kachny v 1989-1990, když jich nejednou bylo hafo.
Proti tomuhle je nějaký žraní oblouků nic.
Jj, máš pravdu, kačeny snad tehdy měly vybrané linky 5 a 15 :wink:

Napsal: 03.10.2006 12:00
od Absolut
Ad Adam_r: Tohle jsem se už také snažil marně vysvětlit.
Téčka v 50-60. letech byla obrovský šok.
Kachny v počátku 90. let byly taky podpásovka.
Určitě tady je někdo, kdo pamatuje všechny ty zákazy potkávání
a výběr linek pro kachny v 1989-1990, když jich nejednou bylo hafo.
Proti tomuhle je nějaký žraní oblouků nic.

Napsal: 03.10.2006 11:37
od adam_r
Sheep píše:Neviem ale podla mna ajtak nieje skoda 14T stavana prave na prazske trate vzhladom na uplne odlisnu konstrukciu...
V 60 letech se zacali kupovat do Prahy vozy, ktere meli pro prazskou sit uplne odlisnou konstrukci, a byly nevhodne diky sve hmotnosti, prujezdnemu profilu, a nemoznosti pouziti vlecnaku 8-)
Byly radove nevhodnejsi, nez 14T do dnesni site.

Napsal: 03.10.2006 11:01
od slimman
Asi se zas budu muset naší Porschetrou projet, pač jsem s ní jel naposled v dubnu. Pokud jsem seděl v neseném článku, tak byla jízda naprosto perfektní (lepší než v jakékoliv T, KT !) a např. na zmiňovaném křížení na Palačáku to bylo uplně v poho. Pak jsem tam jel i nad podvozkem a taky žádný problém. Rovněž mi nepřipadalo, že by byla nějak moc hlučná.
No jsem zvědav jak tedy 9111 pojede teď. :?

Napsal: 03.10.2006 7:02
od Mapl
Já osobně s ní žádnou špatnou zkušenost nemám a i se mi celkem líbí :) :) , ale je fakt, že někdy se dá říct, že celkem hlučí.
Já s ní jel jednou celou trasu Lehovec-Modřany a větší problémy jsem nezaznamenal. :)

Napsal: 02.10.2006 22:53
od XSC
Kerberos píše:Zeptám se takhle, má někdo nějakou osobní, vlastní a prokazatelnou (objektivní, změřenou a ne z doslechu nebo z názoru) špatnou zkušenost s Poršetrou?
Také můžu jednu přidat. Jezdím ze SN autobusem dál, a tak na té zastávce čekám dost často. Běžně projíždějích T3/T6 si ani nevšimnu. Ale kdykoliv kolem mě projela 9112, všimnul jsem si hned. Ne díky jejímu úžasnému vzhledu (ze zastávky se dívám opačným směrem než na TT), ale díky neskutečnému hluku. A to je zde pouze mírný oblouk. A nešlo jen o průjezd oblouku, na té tramvaji snad rezonují všechny plechy.

Napsal: 02.10.2006 22:53
od S_M_Lomoz
Upřímně řečeno - nechci tu vyvolávat nedávno udušenou flamewar, ale jak dopadla 9112, to pořád ještě nevím. Nebral bych to jako argument, dokud nebude oficiální společné memorandum se stejným názorem DP a Škodovky podpořené výsledkem policejního šetření a posudkem soudního znalce. Nebo už to je venku?

Napsal: 02.10.2006 22:42
od demon
Kerberos píše:Zeptám se takhle, má někdo nějakou osobní, vlastní a prokazatelnou (objektivní, změřenou a ne z doslechu nebo z názoru) špatnou zkušenost s Poršetrou?
Osobní zkušenost č.1: První jízda 14T z Modřan až na Palačák bez námitek, snad jen na vjezdu do smyčky Dvorce jsem měl trošku strach že už je venku, ale křížení na Palačáku bylo to nejhorší co sem v tramvaji do té doby zažil. Pocit jako na žebřiňáku po dlažbě a to celé nekonečně dlouho. Pravda od té doby už sem si zvyknul a ze sna se již nebudím... :lol:
Zkušenost druhá: Zhruba co měsíc je u nás na opravě (spojky) a kola jsou po roce zralý na výměnu.
Design na mě působí hrozně, vnitřek radši nehodnotim...
Objektivně, změřeně, prokazatelně, tedy papírově je to kvalitní vůz pro třetí tisíciletí... :(

Dodatek: omlouvám se za nepatřičnou a neprokazatelnou zmínku o jednom konkrétním voze 14T, proto jí mažu a sypu si popel na hlavu, že sem to vůbec vypustil z huby (ruky).

Napsal: 02.10.2006 22:15
od Kerberos
Mapl píše:Tak to máš pravdu. Já se v technických věcech tramek moc nevyznám, ale už to říkalo hodně lidí a dokonce to bylo řečeno i v tisku... :cry: :wink:
No, nechtěl bych být jízlivý, vidím, že to říká ale pořád dokola jen úzká skupina lidí a publikuje to dokonce i v tisku. Ta tramvaj je šitá na Prahu pro pražský priejazdný profil a diskuse o nevýhodách nebo výhodách té tramvaje nebo použitých koncepcií i mezi odborníky je nekonečná. Z toho si beru ponaučení, že spíš záleží na osobní zatíženosti jedním či druhým nebo třetím i dalším typem tramky a není to ani v technických vlastnostech týhle tramvaje.

Zeptám se takhle, má někdo nějakou osobní, vlastní a prokazatelnou (objektivní, změřenou a ne z doslechu nebo z názoru) špatnou zkušenost s Poršetrou?