Re: Škoda 14T (Porschetra)
Napsal: 17.10.2014 8:37
Bohužel nic víc nevím. Zdroj je FB profil Provozní dispečink DP Praha a.s.MOp píše:A zdroj ci cas by nebyl?
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=14&t=544
Bohužel nic víc nevím. Zdroj je FB profil Provozní dispečink DP Praha a.s.MOp píše:A zdroj ci cas by nebyl?
Nechtěl jsi napsat tankodromem? (údaj platný v době kdy se projevoval zájem o NP vozidla, teď je stav mnohem lepší)m@rtin píše:Malé město možná, ale jedním s největším, ne-li vůbec největším, tramvajovým provozem na světě.P_V píše:Jsme prostě malé město, vyvíjet nový typ tramvaje pro zanedbatelný odběr 200 ks je pro Alstom nezajímavé
Malé město možná, ale jedním s největším, ne-li vůbec největším, tramvajovým provozem na světě.P_V píše:Jsme prostě malé město, vyvíjet nový typ tramvaje pro zanedbatelný odběr 200 ks je pro Alstom nezajímavé
Asi jako kdybych přišel do VW a tam mi řekli, že si napřed musím vzít přiblblou fábii a pak mi teprve dají auto.m@rtin píše:Gabuliatko:
Nic jsem nenapsal o tom, že byla 15T regulérně vysoutěžena. Jen se mi nelíbí nářky šotoušů, kteří se zastávají firem Siemens, Alstom aj., které se v jiných tendrech chovají úplně stejně. Faktem prostě je, že po tramvaji koncepce 15T dopravní podnik volal už v 90. letech. Kdyby namísto řečí, že taková tramvaj vyrobit nelze a ať Praha bere to, co se vyrábí na Zličíně, Siemens podobnou tramvaj zkreslil, mohl být ve výhodě také.
Nerozumím tomu, proč by výběrová řízení měla dávat prosotr firmám teprve na vývoj. Každá firma by měla být o krok napřed a mít už před VŘ potenciální výrobek připravený.
že by, protože potřeboval něco na obnovu vozového parku TRAM "hned" a zároveň aby to bylo NP? (= možná ŠT slíbila: "Vyvineme pro Vás TRAM Vámi požadované koncepce, ale odeberete určité množství našeho současného produktu.)gabuliatko píše:....
Kdyžtak proč kupoval 14T?DP Praha deklaroval již na konci 90. let, že o tramvaj této koncepce stojí
....
Kdyžm@rtin píše: Jestli se nepřihlásily ostatní formy do tendru z toho či onoho důvodu, je úplně jedno. DP Praha deklaroval již na konci 90. let, že o tramvaj této koncepce stojí. Pokud tehdy Siemens prohlásil, že takovou tramvaj za stávajících fyzikálních podmínek nelze vyrobit, proč si pak za 7 let stěžoval, že bylo málo času na přípravu? Mít připravený výrobek na papíře není nic, co by se vymykalo jiným kontraktům v zahraničí. Než podepsal Airbus kontrakty na stovky letadel A380, taky se podepisovaly s šejkama smlouvy ještě nad papírama. Vyrobit nový inovativní výrobek a pak jít do soutěže, koleduj si výrobce, že ho v rámci průmyslové špionáže někdo okopíruje a předběhne ho.
tak proč kupoval 14T?DP Praha deklaroval již na konci 90. let, že o tramvaj této koncepce stojí
1.) já četl pořádně - poslední odkazovaný odstavec obsahuje, že všechny podmínky musí splnit alespoň 2 firmy (že se to vlastně dá obejít dvěma zastoupeními jednoho výrobce už tu v reakci zaznělo)jeffer píše:......
MMM: Čo píšem v poslednom odstavci? Najprv poriadne prečítaj, potom reaguj… IMHO daný počet dverí nemôže byť limitujúci v tom zmysle, že ho nikto iný v danú chvíľu nevyrába. Čo sa týka toho, že menej širších dverí je funkčne ekvivalentných s väčším počtom užších, to už je práve na posúdenie ÚOHS.
.......
No a nezmyselné podmienky sú dané aj tým, že nemôžem špecifikovať, čo to má dokázať (napríklad výmenu 100 cestujúcich – 50 von, 50 dnu – v priebehu 30 s), ale ako to má dokázať (napríklad 5 dverí, každé so svetlosťou aspoň 1,75 m). (Toto je z vlastnej skúsenosti.)
.....