Stránka 6 z 554

Re: Škoda 14T (Porschetra)

OdeslatNapsal: 06.3.2018 7:50
od von Špilberk
Naděje umírá poslední. Třeba příště... :lol:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

OdeslatNapsal: 05.3.2018 22:20
od demon
Jen fáma...

Re: Škoda 14T (Porschetra)

OdeslatNapsal: 03.3.2018 16:08
od Karosák
Možná štěstí, že se těch vozů nestihlo ještě tolik opravit, bo nás prý čeká další challenge - objevily se praskliny i na již opravených podvozcích. Jak moc je to horký a jak moc je to pravda, ví někdo?

Re: Škoda 14T (Porschetra)

OdeslatNapsal: 05.2.2018 14:06
od Radek

Re: Škoda 14T (Porschetra)

OdeslatNapsal: 05.2.2018 14:00
od MM-Mikulovsky
Karosák napsal:Nikde jsem to nepostřehl, ale už nám frčí na lince 17 druhý facelift Z:idea:
Myslím, že na FB - FOŘTovi jeho předání do KO bylo, ale fakt nestíhám vnímat vše, kde jsem co viděl a zde to není.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

OdeslatNapsal: 05.2.2018 11:50
od Karosák
Nikde jsem to nepostřehl, ale už nám frčí na lince 17 druhý facelift Z:idea:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

OdeslatNapsal: 11.1.2018 16:49
od pawel
proč nemohou být v reko 14T stejné sedačky jako v 15T, případně T3RP/KT8? takhle je to opět "každej pes jiná ves" (nemluvě o tom, že jsou ty kotasovy sedačky ošklivé). to nemá DPP nějaký jednotný manuál vzhledu interiéru (jako třeba ČD a naprostá většina DP na západ i východ od prahy)?

Re: Škoda 14T (Porschetra)

OdeslatNapsal: 10.1.2018 19:02
od jaluh
mart337 napsal:
trainzjohny napsal:Nejde o dramatičnost a už vůbec nejde o skutečnost. Nápravové tlaky se počítají podle plochy a buď to vyjde nebo se musí plocha zmenšit. To že v praxi se tam ty lidi stejně nacpou je putna.


Tohle celkem chápu, akorát jsem si nemyslel, že jsou ty limity tak na hraně, že by se tam taková malá úprava nedala udělat.
Navíc když nad tím tak přemýšlím, tak v zásadě - mnou navrhovaný stav - jedna řada sedaček po každé straně odpovídá adekvátně starému stavu, akorát těch sedících je tam asi míň a při tom zabírají cca stejně místa. A stojících lidí podle mne moc nepřibude. Takže podle mne to vyjde skoro stejně jako starý stav a nebo o něco malinko horší, pokud se ten pás pro stojící rozšíří o ta kolena. :D


Aktuálně má staré a nové uspořádání sedaček v lichých článcích stejný počet, tj. 12. Nebo se pletu?

Re: Škoda 14T (Porschetra)

OdeslatNapsal: 09.1.2018 22:19
od mart337
trainzjohny napsal:Nejde o dramatičnost a už vůbec nejde o skutečnost. Nápravové tlaky se počítají podle plochy a buď to vyjde nebo se musí plocha zmenšit. To že v praxi se tam ty lidi stejně nacpou je putna.


Tohle celkem chápu, akorát jsem si nemyslel, že jsou ty limity tak na hraně, že by se tam taková malá úprava nedala udělat.
Navíc když nad tím tak přemýšlím, tak v zásadě - mnou navrhovaný stav - jedna řada sedaček po každé straně odpovídá adekvátně starému stavu, akorát těch sedících je tam asi míň a při tom zabírají cca stejně místa. A stojících lidí podle mne moc nepřibude. Takže podle mne to vyjde skoro stejně jako starý stav a nebo o něco malinko horší, pokud se ten pás pro stojící rozšíří o ta kolena. :D

Re: Škoda 14T (Porschetra)

OdeslatNapsal: 09.1.2018 18:43
od trainzjohny
mart337 napsal:
demon napsal: To už jsme slyšeli, ale jak víme, zrušit dvousedáky nelze, nebo je to minimálně veskrze nevhodné, jelikož nápravové tlaky...
Stejná hloupost je úprava prvních dveří pro vstup cestujících.

To mi chceš tvrdit, že se tak dramaticky změní nápravové tlaky, když se do článku postaví deset patnáct lidí místo čtyř sedících? Podle mne se těch cca 500 kg na nápravu ztratí v davu. Spíš asi budou brblat lidi, že je míň míst k sezení. Ale ta čtyři místa by mohli přežít za lepší komfort při cestování.
Nejde o dramatičnost a už vůbec nejde o skutečnost. Nápravové tlaky se počítají podle plochy a buď to vyjde nebo se musí plocha zmenšit. To že v praxi se tam ty lidi stejně nacpou je putna.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

OdeslatNapsal: 09.1.2018 9:28
od mart337
demon napsal: To už jsme slyšeli, ale jak víme, zrušit dvousedáky nelze, nebo je to minimálně veskrze nevhodné, jelikož nápravové tlaky...
Stejná hloupost je úprava prvních dveří pro vstup cestujících.

To mi chceš tvrdit, že se tak dramaticky změní nápravové tlaky, když se do článku postaví deset patnáct lidí místo čtyř sedících? Podle mne se těch cca 500 kg na nápravu ztratí v davu. Spíš asi budou brblat lidi, že je míň míst k sezení. Ale ta čtyři místa by mohli přežít za lepší komfort při cestování.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

OdeslatNapsal: 08.1.2018 19:34
od demon
mart337 napsal:Takže já bych opravdu zrušil ty dvousedáky, alespoň v tom inkriminovaném prvním článku a v ostatních dvou je trochu omezil, ať se tam vejde a projde víc lidí.
To už jsme slyšeli, ale jak víme, zrušit dvousedáky nelze, nebo je to minimálně veskrze nevhodné, jelikož nápravové tlaky...
Stejná hloupost je úprava prvních dveří pro vstup cestujících.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

OdeslatNapsal: 08.1.2018 17:35
od mart337
trainzjohny napsal:
chlapecx napsal:Jo jo - to by musela ta úprava být jako v Brně a první dveře by musely ústit do salonu kaštanů.... jinak to nic neurychlí :( navíc ty lepicí sedadla :-/ :? :cry:
No to je blbost, dřív se vysokým článkem přes nohy lidí nedalo projít vůbec, nyní díky sezení po/proti směru jízdy se tam projít dá, tedy opravdu došlo ke zlepšení.


No tak úplně blbost to zase není. Sice se nebrká o kolena sedících cestujících, ale ulička mezi sedačkami je tak úzká, že se v ní dva zrovna moc komfortně minout nemohou. Takže já bych opravdu zrušil ty dvousedáky, alespoň v tom inkriminovaném prvním článku a v ostatních dvou je trochu omezil, ať se tam vejde a projde víc lidí.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

OdeslatNapsal: 08.1.2018 17:00
od trainzjohny
chlapecx napsal:Jo jo - to by musela ta úprava být jako v Brně a první dveře by musely ústit do salonu kaštanů.... jinak to nic neurychlí :( navíc ty lepicí sedadla :-/ :? :cry:
No to je blbost, dřív se vysokým článkem přes nohy lidí nedalo projít vůbec, nyní díky sezení po/proti směru jízdy se tam projít dá, tedy opravdu došlo ke zlepšení.

Re: Škoda 14T (Porschetra)

OdeslatNapsal: 08.1.2018 10:01
od mart337
chlapecx napsal: Jo jo - to by musela ta úprava být jako v Brně a první dveře by musely ústit do salonu kaštanů.... jinak to nic neurychlí :( navíc ty lepicí sedadla :-/ :? :cry:


Lepicí sedačky jsou prkotina, která se dá po připomínce vyřešit jinou úpravou sedáku či sedačky - jako dřevo :D
Co se týče průchodnosti vozu, nejlepší by bylo zrušit ty dvousedačky, alespoň v tom prvním článku, holt bude míň míst k sezení.