Stránka 542 z 559

Napsal: 23.11.2005 0:07
od Tom
Neral píše:
fricoolinek2 píše:MF DNES, 21.11.2005, příloha Praha
nějaké fotky nebudou?
Já už najaká fota viděl, jenže nesmí se zveřejnit. On se nějaký šotouš z Plzně určitě najde :lol: Tramvaj jezdí po té pětikolejné zkušebce celý týden (tedy nevím jestli v neděli, ale v sobotu určitě).

Napsal: 22.11.2005 23:39
od Neral
fricoolinek2 píše:MF DNES, 21.11.2005, příloha Praha

Tramvajím od Porsche začaly ostré testy
...
nějaké fotky nebudou?

Napsal: 21.11.2005 18:28
od fricoolinek2
fricoolinek2 píše:MF DNES, 21.11.2005, příloha Praha

Tramvajím od Porsche začaly ostré testy

Praha, Plzeň - Nejpozději za měsíc by mohli Pražané v ulicích hlavního města začít vídat nové nízkopodlažní tramvaje s designem od výrobce aut Porsche. Zatím dvě tramvaje vyrobila pro metropoli Škoda Plzeň. Časem by cestující měli jezdit minimálně ve dvaceti.

Radní pro dopravu Radomír Šteiner dokonce nevylučuje, že nových tramvají bude nakonec až šedesát. „V současné době proběhly na zkušební trati v Plzni první zkušební jízdy, které dopadly výborně,“ řekl radní. Až se vozy dostanou do Prahy, budou muset najezdit na tratích mnoho zkušebních kilometrů bez lidí. „O tom, kdy začnou vozit cestující, rozhodne Drážní úřad. První tramvaj zřejmě vyjede na trase linky číslo tři,“ dodal radní s tím, že by to mělo být příští rok.

Do nových vozů se vejde asi 300 cestujících a budou je střežit kamery, které jsou i uvnitř vozidla.

Regionální mutace| Mladá fronta DNES - Praha

Autor: (pak)
Nevíte, jestli jezděj už oba 2 prototypy ???

Napsal: 21.11.2005 17:29
od fricoolinek2
MF DNES, 21.11.2005, příloha Praha

Tramvajím od Porsche začaly ostré testy

Praha, Plzeň - Nejpozději za měsíc by mohli Pražané v ulicích hlavního města začít vídat nové nízkopodlažní tramvaje s designem od výrobce aut Porsche. Zatím dvě tramvaje vyrobila pro metropoli Škoda Plzeň. Časem by cestující měli jezdit minimálně ve dvaceti.

Radní pro dopravu Radomír Šteiner dokonce nevylučuje, že nových tramvají bude nakonec až šedesát. „V současné době proběhly na zkušební trati v Plzni první zkušební jízdy, které dopadly výborně,“ řekl radní. Až se vozy dostanou do Prahy, budou muset najezdit na tratích mnoho zkušebních kilometrů bez lidí. „O tom, kdy začnou vozit cestující, rozhodne Drážní úřad. První tramvaj zřejmě vyjede na trase linky číslo tři,“ dodal radní s tím, že by to mělo být příští rok.

Do nových vozů se vejde asi 300 cestujících a budou je střežit kamery, které jsou i uvnitř vozidla.

Regionální mutace| Mladá fronta DNES - Praha

Autor: (pak)

Napsal: 03.11.2005 13:27
od Pajda
Gagarin píše:
Pajda píše:Smlouvy města musí být veřejně přístupné. Existuje jejich seznam. To by nebyl problém, ale....
DPP je soukromá společnost (byť vlastněná městem) a tam to může být jinak.
Tam by měly platit předpisy pro veřejnou správu. Vlastník je HLMP.
Tak to ale v praxi nefunguje, pokusím se o tom něco zjistit.

Napsal: 03.11.2005 13:10
od Proxy
Honza Šlehofer píše:Tak článek se zmiňovaným dubnem jsem nenašel, ale určitě ten duben někde zazněl, já bych si ho s prstu nevycucal.
Ten termín zazněl z úst mluvčího Škodovky pro týdeník Ekonom, kdo máte přístup do dtb Anopressu hledejte tam.

Napsal: 03.11.2005 12:57
od syverin
Gagarin píše:
Karotka píše:Jenže z 5092 zůstaly jenom papíry.

Ale zpět k nešťastné 14T: to vážně nikde není k vidění ta smlouva? Ani nejsou ty sankce z prodlení nějak ošetřené zákonem? Nebo máme Šteinera & spol. udat u Transparenční Internacionály ...
To nemá cenu. Ale mělo by to být asi někde veřejně k dispozici. Možná na praha-mesto.cz ?
Mám pocit, že stačí ten velmi nedávný průjem, co si všechny větší radnice udělaly se stavebníma zakázkama. Ale tutlá se to hezky.

Napsal: 03.11.2005 11:40
od Gagarin
Pajda píše:Smlouvy města musí být veřejně přístupné. Existuje jejich seznam. To by nebyl problém, ale....
DPP je soukromá společnost (byť vlastněná městem) a tam to může být jinak.
Tam by měly platit předpisy pro veřejnou správu. Vlastník je HLMP.

Napsal: 03.11.2005 9:20
od Pajda
Smlouvy města musí být veřejně přístupné. Existuje jejich seznam. To by nebyl problém, ale....
DPP je soukromá společnost (byť vlastněná městem) a tam to může být jinak.

Napsal: 03.11.2005 9:01
od Gagarin
Karotka píše:
9001 píše:Jsme zapoměli na vůz 8342. To je původně vůz 6092 a to je původně T1 5092 se skříní T3 :lol:
Jenže z 5092 zůstaly jenom papíry.

Ale zpět k nešťastné 14T: to vážně nikde není k vidění ta smlouva? Ani nejsou ty sankce z prodlení nějak ošetřené zákonem? Nebo máme Šteinera & spol. udat u Transparenční Internacionály ...
To nemá cenu. Ale mělo by to být asi někde veřejně k dispozici. Možná na praha-mesto.cz ?

Napsal: 02.11.2005 22:06
od Pepa
Karotka píše:Jenže z 5092 zůstaly jenom papíry.
A podvozky myslim taky

Napsal: 02.11.2005 22:04
od Karotka
9001 píše:Jsme zapoměli na vůz 8342. To je původně vůz 6092 a to je původně T1 5092 se skříní T3 :lol:
Jenže z 5092 zůstaly jenom papíry.

Ale zpět k nešťastné 14T: to vážně nikde není k vidění ta smlouva? Ani nejsou ty sankce z prodlení nějak ošetřené zákonem? Nebo máme Šteinera & spol. udat u Transparenční Internacionály ...

Napsal: 02.11.2005 21:54
od 9001
syverin píše:
9001 píše:To by mě zajímalo,která tramvaj v pravidelném provozu je z roku 1962 :wink:
Žádná. Reko vyhrabu mj. z paměti 8235 ex 6139 a 8359 ex 6124.
Jsme zapoměli na vůz 8342. To je původně vůz 6092 a to je původně T1 5092 se skříní T3 :lol:

Napsal: 02.11.2005 21:44
od Karotka
:oops: Aha, pardon, hranatá stupátka měly z výroby i vozy pozdější (do r. 1966)

Napsal: 02.11.2005 21:35
od syverin
Karotka píše:
9001 píše:To by mě zajímalo,která tramvaj v pravidelném provozu je z roku 1962 :wink:
Původní čísla 6124, 6142 - viz tabulka přečíslování na PrT.
Původní číslo 6139 - nyní 8222 (oficiální tabulka říká něco jiného, ale v Šumperku pomíchali skříně; vůz lze poznat podle hranatých vyklápěcích stupátek na střechu)
Pozor, oficiálně je 8235 ex 6139 a hranatá stupátka má také. Takže to není směrodatné. Taky je mají třeba 8221, 8244 a nějaké další...